Budżet medialny HP dla Omnicom
Holding reklamowy Omnicom Media Group wygrał przetarg na globalne planowanie i zakup mediów dla firmy Hewlett-Packard.
W przetargu na warty 1 miliard dolarów budżet medialny Omnicom pokonał domy mediowe Mediaedge:cia (należący do WPP Group) oraz ZenithOptimedia (Publicis Groupe), który obsługiwał w tym zakresie HP od 2004 roku.
Budżet obejmuje planowanie i zakup mediów dla czterech oddziałów HP: Corporate, Personal Systems Group, Image and Printing Group oraz Technology Solutions Group.
Poza tym, również w wyniku przetargu, producent komputerów wybrał kilka należących do Omnicom firm reklamowych (według źródeł są to Rapp Collins, OMG oraz Goodby, Silverstein & Partners) do obsługi globalnych działań marketingowych oddziału Technology Solutions Group.
To kolejny sukces dla holdingu Omnicom Media Group, który w ubiegłym roku zdobył budżety takich firm jak Renault-Nissan, Visa, Intel, Time Warner Cable i Levi's.
źródło: AdAge.com
Dołącz do dyskusji: Budżet medialny HP dla Omnicom