Budżet Knorra dla Lowe
Agencja Lowe Worldwide wygrała przetarg na obsługę sporej części wartego 100 milionów funtów globalnego budżetu reklamowego należącej do koncernu Unilever marki Knorr.
Lowe będzie odpowiedzialna za kampanie marki Knorr w Europie, Ameryce Łacińskiej, Azji Południowej i Południowo-Wschodniej oraz w Chinach. Koordynacją działań zajmie się tutaj londyński oddział agencji - informuje serwis Brand Republic.
Wcześniej budżet ten obsługiwała agencja JWT, której pozostanie praca przy innych markach Unilevear, takich jak Sunsilk, Lux, Radiant i Timotei.
Natomiast za budżet Knorra w Ameryce Północnej, Afryce, na Bliskim Wschodzie, w Australii, Nowej Zelandii i Turcji nadal odpowiadać będzie agencja DDB.
Dla Lowe wygrana w przetargu na obsługę marki Knorr jest pozytywnym zakończeniem roku, po tym jak wcześniej straciła budżety marek Innocent i Stella oraz zaledwie po dwóch latach musi ponownie walczyć o obsługę kampanii sieci sklepów John Lewis.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Budżet Knorra dla Lowe