„BrzydUla” hitem TVN7. Nowe odcinki od stycznia
Emitowaną w Siódemce „BrzydUlę” w jesiennej ramówce oglądało średnio 871 tys. widzów. Stacja w czasie emisji produkcji wypadła słabiej od TV4, ale lepiej od TV Puls i TTV - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Reaktywowana po 11 latach przerwy telenowela „BrzydUla” zadebiutowała w Siódemce w poniedziałek, 5 października br. Średnia widownia premierowych odcinków (wyemitowanych do 18 grudnia - w dni powszednie o godz. 20.00) wyniosła 871 tys. osób. Udział stacji w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 5,89 proc. w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,23 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 8,43 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najwięcej widzów przyciągnął odcinek produkcji pokazany 5 października. Śledziło go średnio 1,10 mln osób.
Podczas nadawania jesiennych odcinków „BrzydUli” Siódemka zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród swoich głównych konkurentów. Liderem w tym czasie był kanał TV4, który miał 7,26 proc., trzecie miejsce należało do TV Puls (3,71 proc.), a czwarte - do TTV (1,36 proc.).
Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Siódemka wygrała ze swoimi konkurentami.
Wpływy z reklam wokół premierowych odcinków „BrzydUli” w analizowanym okresie wyniosły 16,59 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Telenowela miała zdecydowanie wyższe wyniki od średnich długookresowych udziałów stacji. Na przykład w 2019 roku wynik Siódemki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 3,21 proc., a w grupie 16-49 było to 3,65 proc.
„BrzydUlę” przedpremierowo oglądać można w ramach płatnej oferty player.pl. Pierwsze pięć odcinków zostało udostępnionych w piątek, 2 października o godz. 20.00. Tydzień później o tej samej porze pojawiły się odcinki 6-10.
Nowe odcinki od 4 stycznia
Aktualnie „BrzydUla” ma 2-tygodniową przerwę w emisji ze względu na okres świąteczno-noworoczny. Nowe odcinki telenoweli będzie można oglądać w dotychczasowym paśmie od poniedziałku, 4 stycznia 2021 roku.
W tytułowej roli ponownie występuje Julia Kamińska. Do obsady powrócili m.in. Filip Bobek, Małgorzata Socha, Łukasz Garlicki, Maja Hirsch, Mariusz Zaniewski, Łukasz Simlat, Marek Włodarczyk, Dorota Pomykała, Krzysztof Czeczot, Dominika Kluźniak i Wacław Warchoł. W kontynuacji „BrzydUli” nie brakuje także nowych twarzy, m.in. Magdaleny Koleśnik, Karola Pochecia czy Marcina Rogacewicza. Widzowie zobaczą także Paulinę Kondrak, Nel Kaczmarek, Piotra Roguckiego i Rafała Mohra.
Produkcji „BrzydUli”, na zlecenie TVN, podjęła się firma FremantleMedia Polska, która w 2018 roku nabyła od RCN prawa do kontynuacji serialu, będącego rodzimą adaptacją kolumbijskiej telenoweli „Yo Soy Betty, La Fea”. Polska ekipa jako jedyna zdecydowała się na kontynuację przygód „BrzydUli” po latach. Za oryginalny pomysł odpowiada Jaska Studio.
Producentami „BrzydUli” ze strony TVN są Karolina Izert („Singielka”, „Pod powierzchnią”) oraz Monika Gosk („Taniec z gwiazdami”, „Kuchenne rewolucje”), a producentem wykonawczym - Grażyna Kozłowska („Na Wspólnej”) i FremantleMedia Polska. Scenariusz stworzył Piotr Jasek („Singielka”, „Web Therapy”, „1800 gramów”).
Dołącz do dyskusji: „BrzydUla” hitem TVN7. Nowe odcinki od stycznia