SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Bryska promuje nową odsłonę tuszu Maybelline

L’Oreal Polska promuje tusz do rzęs Maybelline New York kampanią z udziałem Bryskiej, którą przygotowała agencja MullenLowe Warsaw.

L’Oreal Polska w nowej kampanii promuje tusz do rzęs Maybelline Lash Sensational Sky High.

- Po sprzedażowym sukcesie i czerwcowej kampanii na naszym rynku, która osiągnęła 106 proc. zakładanego zasięgu zdecydowaliśmy się na kolejne działania - wyjaśnia Katarzyna Getmanchuk, brand manager Maybelline New York w L’Oreal Polska.

W polskiej miesięcznej odsłonie digitalowej kampanii Sky High Cosmic Black twarzą key visuali jest piosenkarka Bryska. Działania prowadzone są także na YouTube, Facebooku, Instagramie oraz TikToku. Na jej potrzeby agencja MullenLowe Warsaw przygotowała także spoty w wersji 15 i 6 sekundowej.

Marka zaangażowała również lokalnych influencerów. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: Bryska promuje nową odsłonę tuszu Maybelline

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gosc
to niemozliwe zeby kampania byla tak plaska,beznadziejnie nudna,zadnej innowacyjnosci w prezentacji,za duzo krzyku ,no i ile osob kojarzy bryska. To jest dno.
0 0
odpowiedź
User
Young
to niemozliwe zeby kampania byla tak plaska,beznadziejnie nudna,zadnej innowacyjnosci w prezentacji,za duzo krzyku ,no i ile osob kojarzy bryska. To jest dno.
Dziadersi nie kojarzą xD
0 0
odpowiedź