Brand Support przygotuje promocję lampy Philips
Brand Support rozpoczął współpracę z Philips Lighting Poland.Agencja jest odpowiedzialna za wprowadzenie we wrześniu na polskirynek nowej lampy wyprodukowanej przez koncern.
Projekt promocji lampy LivingColors zakłada działania PR orazBTL skierowane do klientów finalnych, designerów i dekoratorówwnętrz. Jednak główną grupą docelową stanowić będą młode nowoczesnekobiety, dla których ważne jest stworzenie wyjątkowej atmosfery wich mieszkaniach.
Komunikacja odwołująca się do głównej misji marki Philips: poprawyjakości ludzkiego życia dzięki wprowadzaniu w odpowiednim czasieznaczących innowacji technicznych, będzie oparta na cechachproduktu takich jak: design, innowacyjność, możliwość wykorzystaniakolorów w budowaniu nastroju i ich wpływie na samopoczucie.Najważniejszymi kanałami dotarcia będą media ogólnopolskie, prasakobieca i wnętrzarska oraz punkty sprzedaży. Agencja opracowałarównież mechanizm konkursu konsumenckiego oraz materiały POS.
Dołącz do dyskusji: Brand Support przygotuje promocję lampy Philips