SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Streetcom wygrywa kolejny przetarg

Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. 

Philips OVI, materiały prasowePhilips OVI, materiały prasowe

Versuni z marką Philips i linią Philips OVI dołączyły do grona klientów agencji Streetcom.

Linia Philips OVI to nowa kategoria urządzeń typu  AirFryer, które pozwalają piec, smażyć, grillować, dusić, gotować, suszyć, rozmrażać i wiele innych, a wszystko to w zdrowszej wersji, bo przy użyciu minimalnej ilości tłuszczu. 

Działania potrwają do końca kwietnia br.

Agencja Streetcom odpowiada za rekrutację, komunikację i koordynację współpracy z influencerami w ramach kampanii prowadzonej dla urządzeń typu AirFryer z linii Philips OVI. Wyselekcjonowani do współpracy nano influencerzy mają za zadanie wyeksponowanie zalet nowoczesnego urządzenia oraz zachęcenie konsumentów do zmian w stylu gotowania i życia.

Dołącz do dyskusji: Streetcom wygrywa kolejny przetarg

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl