SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

BMW Polska: W tym roku zima jest pewna

DougFaberFamily autorem koncepcji strategicznej oraz kreatywnej na jesienno - zimową kampanię dla BMW Polska.

Od pierwszego października rusza zimowa akcja BMW Polska, pod hasłem "W tym roku zima jest pewna". Kampania dotyczy jesienno - zimowej oferty na oryginalne części samochodowe BMW, akcesoria oraz usługi serwisowe.

Rozpoczęcie kampanii jesienią ma na celu uświadomienie kierowcom konieczności przygotowania samochodów na nadchodzącą zimę. Chodzi głównie o wymianę opon, zaopatrzenie samochodowe oraz przeprowadzenie przeglądów okresowych - czyli odwiedzenie salonów dealerskich zanim kierowców zaskoczy ich zima.

Informacje o kampanii pojawią się w BMW Trends - prasie hobbystycznej dla miłośników BMW oraz materiałach POS w salonach dealerskich. Wystosowany zostanie również mailing do właścicieli BMW, ze szczegółową ofertą. Dodatkowo pojawią się reklamy na portalach internetowych, m.in. Onet i allegro.

Kampania będzie trwała do 15 lutego 2008r.

Zakupem mediów zajął się dom mediowy Vizeum oraz agencja interaktywna Engine.

DougFaberFamily autorem koncepcji strategicznej oraz kreatywnej na jesienno - zimową kampanię dla BMW Polska.

Dołącz do dyskusji: BMW Polska: W tym roku zima jest pewna

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl