Blue Media zmienia się w Autopay
Spółka Blue Media, firma z obszaru rynku płatniczego, z końcem sierpnia zmienia nazwę na Autopay. Tym samym kończy kilkuetapowy proces rebrandingu marki.
Od 28 sierpnia sopocka spółka Blue Media formalnie zmienia nazwę na Autopay. Wpis do KRS jest ostatnim, formalnym etapem procesu rebrandingu firmy, który rozpoczął się w maju 2023. Zmianie uległy wszystkie obszary komunikacji marki, począwszy od logotypu, poprzez identyfikację wizualną, po misję nowej marki parasolowej Autopay.
- Zależało nam na tym, aby w tym czasie przyzwyczaić zarówno biznes, jak i klientów indywidualnych do zmiany - stąd tak kompleksowe podejście - wyjaśnia Andrzej Antoń, CEO Autopay, współzałożyciel firmy.
- Rebranding stał się naturalnym krokiem w obliczu przyjętych kierunków rozwoju biznesu. Jako Autopay, od lat koncentrujemy się na inteligentnych rozwiązaniach technologicznych w obszarze płatności. Wiele z nich wprowadziliśmy jako pierwsi. Stawiamy na wygodę, intuicyjność i automatykę. Stosowane przez nas technologie usuwają bariery, które mogłyby ograniczać klientów na drodze do realizacji ich celów - nowy wizerunek firmy zdecydowanie bardziej podkreśla przyjęte założenia.
Strategię komunikacji, obejmującą m.in. platformę komunikacyjną, opracowała dla Autopay agencja 2012. Obsługą mediową zajmie się UM. Działania mają ruszyć jeszcze w tym roku.
Nowa nazwa i struktura Autopay
Zmiany w firmie objęły nie tylko część wizualną, ale także wpłynęły na nową organizację. Uporządkowane zostały struktury wewnętrzne, które trafniej odzwierciedlają strategię biznesową spółki. Firma wyłoniła pięć jednostek biznesowych.
Unit Mobility odpowiada za rozwój płatności i pozostałych usług dla kierowców, Finance - odpowiedzialny za usługi finansowe online, Bills&Topup, który skupia się na produktach i usługach związanych z płatnościami online za rachunki i usługi przedpłacone, Additional Income - odpowiedzialny za rozwój narzędzi i usług dla MŚP z sektora e-commerce.
Jednostka E-commerce zajmuje się dostarczaniem kompleksowych rozwiązań stworzonych dla potrzeb rynku e-commerce.
Dołącz do dyskusji: Blue Media zmienia się w Autopay