„Bloomberg Businessweek” trzy razy mniej z reklam niż „Forbes”
Od debiutu na rynku we wrześniu ub.r. magazyn „Bloomberg Businessweek Polska” (Platforma Mediowa Point Group) cennikowo zarobił z reklam 10,3 mln zł. To trzy raz mniej niż „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska).
Z danych Kantar Media (poprzednia nazwa: Expert Monitor) przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że cennikowe wpływy reklamowe dwutygodnika „Bloomberg Businessweek Polska” (Platforma Mediowa Point Group) od września do grudnia ub.r. wyniosły 5,315 mln zł, a do stycznia do kwietnia br. - 4,987 mln zł. Razem daje to 10,3 mln zł. Pismo ukazuje się od połowy września ub.r., a od sierpnia jego nowym redaktorem naczelnym będzie Cezary Szymanek (więcej na ten temat).
>>> Duże spadki w segmencie miesięczników lifestylowych dla panów
Z kolei miesięcznik „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) od września ub.r. cennikowo zarobił z reklam 32,188 mln zł. Wpływy reklamowe magazynu w czterech ostatnich miesiąca ub.r. wyniosły 15,867 mln zł, a w czterech pierwszych miesiącach br. - 16,321 mln zł.
Dołącz do dyskusji: „Bloomberg Businessweek” trzy razy mniej z reklam niż „Forbes”