Rekordowa pula i wartość nagród do wygrania w Blikommmanii. W reklamie Tomasz Kot
Blik wystartował z nową kampanią promującą czwartą już edycję Blikomanii - loterii Polskiego Standardu Płatności. Jej bohaterem jest Tomasz Kot.
W loterii jak co roku może wziąć każdy, kto płaci Blikiem. Do wygrania jest aż 9 rocznych pensji o wartości 84 tys. zł każda. Dla zwycięzców to dodatkowe 7 tys. zł miesięcznie wprost na ich konto.
Co więcej, w ramach Blikomanii codziennie przyznawane są czeki Blik o wartości 100 zł. Dodatkowo, jeśli wygrana transakcja zostanie wykonana zbliżeniowo Blikiem lub użytkownik zrealizuje ją na platformie Allegro - wówczas ma on szansę otrzymać podwójną nagrodę – czek na 200 zł. Łączna pula nagród w tegorocznej Blikomanii to ponad 2,6 mln zł.
Aby wziąć udział w loterii, należy zarejestrować się na stronie blikomania.pl, zrealizować transakcję weryfikacyjną w kwocie symbolicznej złotówki, która weźmie udział w losowaniu. Wszystkie pieniądze z rejestracji trafią na rzecz Fundacji Uniwersytet Dzieci na realizację programów edukacyjnych m.in. cyberbezpieczeństwa, skierowanych do dzieci. Codzienne transakcje Blikiem zwiększają szansę na wygraną.
Tomasz Kot w reklamie Blikomanii
Tegoroczna kampania promująca loterię znacznie różni się od poprzednich. Słowem klucz, który towarzyszy Blikomanii, jest spokój. Twórcy kampanii przekonują, że przy niewielkim wysiłku i odrobinie szczęścia, można zagwarantować sobie i swoim bliskim komfort finansowy nawet przez rok, wystarczy płacić Blikiem i wygrać nagrodę.
Startowi Blikomanii towarzyszy szeroka kampania reklamowa realizowana m.in. w telewizji, internecie – mediach społecznościowych, radiu i kinie. Loterię wspierać będą również banki, które udostępniają Blika w swoich aplikacjach mobilnych.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Change Serviceplan, która współpracuje z Blikiem. Media zaplanował i zakupił Spark Foundry.
Dołącz do dyskusji: Rekordowa pula i wartość nagród do wygrania w Blikommmanii. W reklamie Tomasz Kot