SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Biuro Reklamy TVP stawia na AGB NMR

Od września br. dwa kanały telewizji publicznej - TVP Kultura i TVPolonia zostaną objęte monitoringiem programowym i reklamowym wbadaniach telemetrycznych prowadzonych przez AGB Nielsen MediaResearch.

- To jeden z ważniejszych kroków mających na celu zwiększenieprzychodów reklamowych kanałów wyspecjalizowanych TVP - mówi AnetaWrona, rzecznik prasowy Telewizji Polskiej.

TVP Polonia i TVP Kultura są już objęte monitoringiem programowo- spotowym przez TNS OBOP.

Dołącz do dyskusji: Biuro Reklamy TVP stawia na AGB NMR

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl