SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Biedronka operowo reklamuje „włoskie smaki” zaraz po Lidlu z Okrasą i Brodnickim (wideo)

W sklepach Biedronka ruszyła promocja „Włoskie smaki” wspierana kampanią reklamową w telewizji, internecie i na outdoorze. Co ciekawe, w zeszłym tygodniu podobną ofertę Lidla reklamowali Pascal Brodnicki i Karol Okrasa.

Operowy spot „Włoskich smaków” w Biedronce Operowy spot „Włoskich smaków” w Biedronce

Oferta „Włoskie smaki” obejmuje ponad 50 oryginalnych produktów włoskiej kuchni, m.in. makaronów, pierogów, serów, wędlin i przekąsek. Będą one dostępne w sklepach Biedronka od 27 października do 16 listopada.

Wspiera to kampania reklamowa nawiązująca do stylistyki włoskiej opery. Akcja obejmuje telewizję, internet (oprócz spotów i bannerów - klipy prezentujące przepisy na włoskie dania), outdoor (billboardy) oraz same sklepy Biedronka (materiały POS).

 

To kolejna kampania Biedronki wychodząca poza stereotypowy format kreatywny - niedawna reklama owoców mango w tych sklepach pokazywała nową wersję biblijnej sceny z Adamem i Ewą (obejrzyj to), a we wcześniejszych reklamach pod hasłem „Nic nie zaskoczy tego, kto widział niskie ceny w Biedronce” zwierzęta zachowywały się jak ludzie (zobacz szczegóły).

Obsługą reklamową Biedronki zajmują się agencja Duda Polska (kreacja i produkcja) oraz dom mediowy MEC (planowanie i zakup mediów).

 


Przy obecnej, włoskiej ofercie kulinarnej Biedronkę wyprzedziła - o zaledwie kilka dni - sieć Lidl, w której w zeszłym tygodniu trwał „Włoski tydzień”. Wspierała to kampania reklamowa z udziałem Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy wcielających się w restauratorów rodem z Italii.

Lild od dłuższego czasu realizuje podobne tygodniowe promocje produktów kulinarnych. Wcześniejsze akcje dotyczyły m.in. kuchni azjatyckiej, brytyjskiej, amerykańskiej i hiszpańskiej.

 

Za obsługę reklamową sieci odpowiadają agencja GPD Advertising (w zakresie kreacji i produkcji) oraz dom mediowy Havas Media (w zakresie planowania i zakupu mediów).

 

Lidl Polska i Jeronimo Martins Polska (właściciel Biedronki) to zdecydowanie najwięksi marketerzy wśród sieci supermarketów i dyskontów. Od stycznia do sierpnia br. cennikowe wydatki reklamowe pierwszej firmy wyniosły 297,5 mln zł, a drugiej - 174,8 mln zł (według danych Kantar Media, bez uwzględnienia internetu - więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Biedronka operowo reklamuje „włoskie smaki” zaraz po Lidlu z Okrasą i Brodnickim (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
KLIENT
Serek RICOTTA w czasie tygodnia włoskiego w PROMOCJI ZA 3,79 ZŁ
W DNIU DZISIEJSZYM 17.11 - 2,49 ZŁ - NACIĄGACZE !
0 0
odpowiedź