Biedronka wydała już 17 milionów kart lojalnościowych. Aplikację ma 9 milionów klientów
Polacy mają w portfelach już ponad 17 milionów kart Moja Biedronka, a na smartfonach ponad dziewięciu milionów osób działa aplikacja powiązana z kart - podała sieć.
Sklepy sieci Biedronka na terenie całego kraju odwiedza ponad 5 mln klientów, w większości użytkowników karty Moja Biedronka - informuje Jeronimo Martins Polska w komunikacie. Aplikacja, z pomocą której można korzystać z karty, została zainstalowana ponad 9 milionów razy.
W lipcu tego roku zakupów z kartą Moja Biedronka było 101,5 mln, a w sierpniu prawie 103 mln.
W 2023 roku nie było miesiąca w porównaniu z rokiem poprzednim, aby sieć Biedronka nie odnotowała wzrostów między 10 a 20 proc. w liczbie transakcji zawieranych przez klientów w oparciu o kartę lojalnościową. Ogółem od stycznia 2022 r. klienci użyli karty Moja Biedronka ponad 1,8 mld razy.
- Naszym celem jest satysfakcja klientów każdego dnia. Walczymy o nią bardzo konkretnie – oferując produkty w możliwie najniższych cenach. Cieszymy się, że ta strategia odpowiada polskim rodzinom, co widać po rosnącej liczbie klientów regularnie używających karty Moja Biedronka i aplikacji w smartfonach a także po wzrostach liczby transakcji w sklepach dokonywanych przy użyciu obydwu tych narzędzi - mówi Marek Złakowski, dyrektor ds. rozwoju relacji z klientem i cyfryzacji w sieci Biedronka.
Moja Biedronka popularna także zagranicą
Karta Moja Biedronka cieszy się dużą i stale rosnącą popularnością wśród cudzoziemców. Korzysta z niej regularnie, robiąc zakupy w Biedronce, ponad 270 tys. Czechów, ponad 90 tys. Ukraińców, ponad 50 tys. Litwinów, ponad 49 tys. Niemców i ponad 47 tys. Słowaków.
W drugim kwartale tego roku przychody sprzedażowe sieci Biedronka zwiększyły się o 23,1 proc. do 5,47 mld euro, a w złotych wzrost wyniósł 20,3 proc. Na koniec czerwca sieć liczyła 3 432 sklepy, w br. ma zostać otworzonych 130-150 nowych, a ok. 350 wyremontowanych.
Przychody sieci Biedronka wzrosły w pierwszym półroczu w krajowej walucie o 24 proc. rdr do 10,32 mld euro, a w drugim kwartale wzrosły o 20,4 proc. do 5,48 mld euro. Sprzedaż LFL wzrosła o 20,5 proc. w pierwszej połowie roku i o 17 proc. w drugim kwartale.
Dołącz do dyskusji: Biedronka wydała już 17 milionów kart lojalnościowych. Aplikację ma 9 milionów klientów