Biedronka idzie śladem Lidla. Tak wygląda jej sklep internetowy
Sieć dyskontów Biedronka uruchomiła sklep internetowy z ofertą niespożywczą. Wszystkim klientom zostanie udostępniony najprawdopodobniej za kilka tygodni. Na razie trwają wewnętrzne testy projektu, które mają sprawdzić, czy działa prawidłowo.
Sklep Biedronka Home powstał ponad dwa lata po uruchomieniu analogicznego projektu przez sieć Lidl. Portal Wirtualnemedia.pl miał okazję sprawdzić, jak wygląda i działa serwis.
Oferta sklepu składa się z takich kategorii jak Kuchnia, Dom i ogród, Elektronika, Warsztat i auto, Sport i hobby, Zdrowie i uroda, Dziecko, Kultura i rozrywka oraz Moda. Na stronie prezentowane są też kolekcje tematyczne jak Śpij dobrze, Świeżo i lekko czy Apetyt na gotowanie, znajdziemy tam ponadto teksty mające inspirować do zakupu wybranych produktów.
W e-sklepie można kupić produkty marek własnych Biedronki, takich jak m.in. Smukee, Hoffen, Tom&Rose, Niteo czy Elefun. W ofercie są też jednak produkty innych firm jak np. Ambition, MG Home, MPM i Puccini.
Sklep pozwoli klientom wygodnie kupić produkty z akcji sezonowych Biedronki, które często szybko znikają z fizycznych placówek. Dodatkowo w mniejszych Biedronkach w dużych miastach oferta non-food jest bardzo ograniczona.
Za zamówienia w sklepie Biedronka Home płacić można kartą płatniczą, Blikiem, przelewem albo przy pomocy Twisto Pay, co pozwala na odroczenie płatności. Wysyłka kupionych produktów ma odbywać się w ciągu 48 godzin, dostawa będzie realizowana kurierem lub do maszyn paczkowych. Na zwrot produktów klienci mają standardowo 30 dni.
Rejestracja w sklepie Biedronka Home jest jednoznaczna z założeniem karty Moja Biedronka i dostępem do specjalnych ofert promocyjnych, a także do wydłużonej do 60 dni możliwości zwrotu zamówień.
W Polsce sklep internetowy z artykułami do domu i tekstyliami ponad trzy lata temu uruchomił Lidl. W jego ofercie dostępne są również produkty, które nie trafiają do fizycznych placówek tej sieci dyskontów.
Na razie Biedronka nie podaje informacji dotyczących daty oficjalnego uruchomienia sklepu ani kampanii promocyjnej, która będzie wspierać projekt. Prawdopodobnie będzie on dostępny dla wszystkich klientów za kilka tygodni.
Żywność Biedronka sprzedaje przez Glovo
Jeśli chodzi o ofertę spożywczą to Biedronka sklep internetowy z tym asortymentem prowadzi w ramach aplikacji Glovo. Kurierzy dowożą zakupy ze sklepów sieci do domów klientów już w 63 miastach. W kilku dużych miastach działa też usługa Biedronka Express, pozwalająca na szybkie dostawy artykułów spożywczych ze specjalnych magazynów zlokalizowanych w dzielnicach.
W II kwartale br. sprzedaż Biedronki wzrosła o 26,9 proc. w walucie lokalnej , a w ujęciu LFL o 22,5 proc. Wzrost w walucie euro wyniósł 23,7 proc., co dało łączne przychody ze sprzedaży na poziomie 4,4 mld euro.
Dołącz do dyskusji: Biedronka idzie śladem Lidla. Tak wygląda jej sklep internetowy