Bartek Szymeczko content&publishing directorem w Hill+Knowlton Strategies
Do Hill+Knowlton Strategies dołączył Bartek Szymeczko, obejmując nowo utworzone stanowisko content&publishing director.
Szymeczko ma wzmocnić kompetencje agencyjne w zakresie strategii komunikacji digital, planowania i produkcji treści oraz pozycjonowania i wsparcia mediowego, wspierając tym samym kampanie PR klientów agencji w obszarze online.
Ma ściśle współpracować z Warsaw Creative Studio, wewnętrzną komórką kreatywną H+K.
Bartek Szymeczko ostatnio w GSK
Bartek Szymeczko przed dołączeniem do H+K, przez ponad 6 lat pracował po stronie klienckiej - dla GSK, w europejskim Digital HUBie, w którym wdrażał strategie digital dla wybranych krajów UE oraz dla Samsung Electronics Polska, gdzie kierował zespołem social media, będącym wówczas częścią działu PR firmy.
Wcześniej kompetencje rozwijał w agencjach public relations (Havas PR Warsaw) oraz digital (Havas Digital Warsaw), pracując na rzecz firm z różnych sektorów, m.in. AkzoNobel, CEDC, Grupa Żywiec, Orange. Ma 11-letnie doświadczenie zawodowe.
Nowy content+publishing director specjalizuje się w tworzeniu pojemnych kampanii digital, uwzględniających działania online, komunikację w mediach społecznościowych i aktywacje z infuencerami. Ma doświadczenie we współpracy z artystami, liderami opinii i sportowcami. W ramach interdyscyplinarnych zespołów realizował kampanie opiekujących różne cele biznesowe firm, produktów czy usług.
Bartek Szymeczko jest absolwentem Wydziału Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
Dołącz do dyskusji: Bartek Szymeczko content&publishing directorem w Hill+Knowlton Strategies