SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bartek Szymeczko content&publishing directorem w Hill+Knowlton Strategies

Do Hill+Knowlton Strategies dołączył Bartek Szymeczko, obejmując nowo utworzone stanowisko content&publishing director.

Szymeczko ma wzmocnić kompetencje agencyjne w zakresie strategii komunikacji digital, planowania i produkcji treści oraz pozycjonowania i wsparcia mediowego, wspierając tym samym kampanie PR klientów agencji w obszarze online.

Ma ściśle współpracować z Warsaw Creative Studio, wewnętrzną komórką kreatywną H+K.

Bartek Szymeczko ostatnio w GSK

Bartek Szymeczko przed dołączeniem do H+K, przez ponad 6 lat pracował po stronie klienckiej - dla GSK, w europejskim Digital HUBie, w którym wdrażał strategie digital dla wybranych krajów UE oraz dla Samsung Electronics Polska, gdzie kierował zespołem social media, będącym wówczas częścią działu PR firmy.

Wcześniej kompetencje rozwijał w agencjach public relations (Havas PR Warsaw) oraz digital (Havas Digital Warsaw), pracując na rzecz firm z różnych sektorów, m.in. AkzoNobel, CEDC, Grupa Żywiec, Orange.  Ma 11-letnie doświadczenie zawodowe.

Nowy content+publishing director specjalizuje się w tworzeniu pojemnych kampanii digital, uwzględniających działania online, komunikację w mediach społecznościowych i aktywacje z infuencerami. Ma doświadczenie we współpracy z artystami, liderami opinii i sportowcami. W ramach interdyscyplinarnych zespołów realizował kampanie opiekujących różne cele biznesowe firm, produktów czy usług.

Bartek Szymeczko jest absolwentem Wydziału Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.

Dołącz do dyskusji: Bartek Szymeczko content&publishing directorem w Hill+Knowlton Strategies

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl