Barbara Syrek w SalesTube
Barbara Syrek dołączyła do agencji martech & e-commerce SalesTube (Group One) jako marketing cloud consultant w zespole Intelligence Division. W ramach stanowiska będzie zajmować się konfiguracją procesu biznesowego w Salesforce Marketing Cloud z naciskiem na obszar Interaction Studio.
Przed SalesTube, Barbara Syrek była związana z ABB, w którym przez prawie 3 lata pracowała jako analityk funkcjonalny i biznesowy aplikacji Salesforce. Zdobywała doświadczenie w obszarach od service przez sales i visibility po marketing automation. Przygodę z ekosystemem Salesforce rozpoczęła w 2015 r. w HCL Technologies w Krakowie, gdzie pracowała w supporcie Salesforce dla klientów francuskojęzycznych.
W SalesTube Barbara Syrek jako marketing cloud consultant wraz z zespołem zadba o wdrożenie i jak najbardziej efektywne wykorzystanie narzędzia Interaction Studio, które ma przełożyć się na pozytywne wyniki biznesowe klientów SalesTube.
Dołączyła do zespołu pod kierownictwem head of ID, Magdaleny Niewiadomskiej.
SalesTube dołączyło do grona partnerów Salesforce na początku 2021 roku.
Dołącz do dyskusji: Barbara Syrek w SalesTube