Avon zmienia logo, wprowadza nową strategię i startuje z kampanią „Watch Me Now”
Firma kosmetyczna Avon ruszyła z nową globalną strategią i kampanią pod hasłem "Watch Me Now", która ma zachęcić odbiorców do nowego spojrzenia na markę.Zmiany wizualne, m.in. nowe logo i szata graficzna, mają lepiej odzwierciedlać dzisiejszy charakter brandu i przedstawiać go jako innowacyjną, odważną i otwartą markę kosmetyczną dla wszystkich kobiet.
W ramach kampanii wprowadzono nową identyfikację wizualną marki Avon i pierwszą od dziesięcioleci aktualizację logo.
Rebranding ma przedstawiać firmę w odważniejszej odsłonie, która ma lepiej odzwierciedlać dzisiejsze podejście do życia milionów konsultantek i klientek marki.
Nowy logotyp nawiązuje do logo firmy z lat 30., jednak został do niego dodany nowoczesny gradient kolorów.
Odświeżona szata graficzna jest już widoczna na produktach i w katalogach.
Nowa kampania i strategia mają celebrować 135. rocznicę powstania marki. Mają być też ukłonem w stronę ludzi zaangażowanych we wszystkie dotychczasowych działania firmy. Dają oni możliwość pracy na własnych warunkach konsultantkom na całym świecie, pomagając im osiągnąć niezależność finansową.
To również świętowanie prawie 135 lat dbania o zdrowie i bezpieczeństwo kobiet, m.in. dzięki kampaniom „Avon kontra rak piersi” oraz „Avon kontra przemoc”.
Dołącz do dyskusji: Avon zmienia logo, wprowadza nową strategię i startuje z kampanią „Watch Me Now”