ARC Rynek i Opinia będzie mierzyć efektywność nośników digital signage
ARC Rynek i Opinia rozpoczyna współpracę z POL-TV Multimedia w zakresie mierzenia efektywności nośników digital signage i reklam telewizyjnych. Firmy wykorzystują w tym celu technikę automatycznego rozpoznawania zauważalności na podstawie analizy twarzy.
Instytut badawczy ARC Rynek i Opinia rozpoczyna współpracę z firmą POL-TV Multimedia w zakresie mierzenia efektywności nośników digital signage i reklam telewizyjnych. Na potrzeby projektu POL-TV Multimedia dostarczy izraelski systemu pomiaru oglądalności ekranów reklamowych, z którego ARC Rynek i Opinia będzie korzystać w Polsce, Czechach i na Słowacji.
Dzięki tej technologii, wykorzystującej analizę twarzy, instytut będzie badał zauważalność i skuteczność ekspozycji promocyjnych w sklepach, efektywność nośników digital signage, oglądalność reklam telewizyjnych (telemetria pasywna) oraz atrakcyjność kreacji reklamowych pod kątem przyciągania uwagi. - Nowoczesne metody obserwacyjne pozwalają odejść od deklaracji, które nie oddają w pełni tego, co ważne, na rzecz analizy rzeczywistej percepcji - przekonuje Jacek Wojdyr, senior project manager zajmujący się rozwojem badań obserwacyjnych w ARC Rynek i Opinia.
Dołącz do dyskusji: ARC Rynek i Opinia będzie mierzyć efektywność nośników digital signage