Aplan Media i Horyzont N10 zajmą się kampanią dla Instytutu Psychiatrii
Agencje Aplan Media i Horyzont N10 wygrały przetarg Instytutu Psychiatrii dotyczący kampanii o zapobieganiu samobójstwom wśród dzieci i młodzieży - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Instytut Psychiatrii i Neurologii szukał agencji do kampanii informacyjno-edukacyjnej dotyczącej zapobiegania samobójstwom wśród dzieci i młodzieży.
Postępowanie było podzielone na dwie części. Pierwsza dotyczyła przygotowania scenariusza spotu informacyjno-edukacyjnego dotyczącego zapobiegania samobójstwom wśród dzieci i młodzieży, druga - przygotowania spotu zgodnie z określonym scenariuszem.
W odpowiedzi na przetarg wpłynęło 11 ofert. W części pierwszej wybrano Aplan Media, w drugiej - Horyzont N10. Łączny budżet na kampanię wynosi 200 tys. zł netto.
Instytut wymagał, by w głównym założeniu scenariusz pokazywał problem, ale także możliwości pomocowe. Nie może w żaden sposób pokazywać lub nawiązywać do metod popełniania samobójstwa. Powinien być skupiony na kwestii zapobiegania zachowaniom samobójczym wśród dzieci i młodzieży. Może trwać maksymalnie 60 sek.
Spot ten ma być emitowany głównie w social mediach.
Dołącz do dyskusji: Aplan Media i Horyzont N10 zajmą się kampanią dla Instytutu Psychiatrii