Marka APAP z pierwszą w historii kampanią wizerunkową
Marka leku przeciwbólowego APAP z portfolio USP Zdrowie wystartowała z nową kampanią, która ma wspierać konsumentów w trudnym czasie globalnej pandemii koronawirusa. Jest to pierwszy spot wizerunkowy w ponad 20-letniej historii marki. Działania przygotowały AżTuNagle i Wavemaker.
Historia pokazana w spocie opowiada o tym, że w niepewnych czasach, kiedy wszystko dynamicznie się zmienia ludzie wracają do tego, co jest dla nich ważne i do tego, co znają. W tym wspiera ich APAP.
USP Zdrowie, do której należy APAP, przekazała fundusze na zakup niezbędnego sprzętu ochrony osobistej do 264 placówek służby zdrowia w całej Polsce. Właśnie dlatego na końcu spotu pojawia się plansza informująca o wsparciu personelu medycznego w walce z koronawirusem.
Kampania będzie prowadzona w telewizji i Internecie.
Jest to pierwszy spot dla marki APAP zrealizowany przez agencję AżTuNagle. Zakup mediów zrealizował dom mediowy Wavemaker.
Dołącz do dyskusji: Marka APAP z pierwszą w historii kampanią wizerunkową
Już mówię dlaczego.
Zobaczcie schemat:
1. pitu pitu, jak wszyscy teraz, mówienie górnolotne, etc.
2. 15-16 sekunda dopiero wchodzi produkt i to wejście jest jak "plaskacz" po tym "pitu,pitu", po którym myślisz: I co z tego? Mamy też Ibuprom, Nurofen, Makaron, Netflixa, ...
3. słodkie obrazki na legalu
4. plaskacz nr 2. Informacja, że APAP wspiera pracowników medycznych w czasie koronawirusa - pytanie tylko jak? Bo nie o tym była ta reklama.