SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marka APAP z pierwszą w historii kampanią wizerunkową

Marka leku przeciwbólowego APAP z portfolio USP Zdrowie wystartowała z nową kampanią, która ma wspierać konsumentów w trudnym czasie globalnej pandemii koronawirusa. Jest to pierwszy spot wizerunkowy w ponad 20-letniej historii marki. Działania przygotowały AżTuNagle i Wavemaker.

Historia pokazana w spocie opowiada o tym, że w niepewnych czasach, kiedy wszystko dynamicznie się zmienia ludzie wracają do tego, co jest dla nich ważne i do tego, co znają. W tym wspiera ich APAP.

USP Zdrowie, do której należy APAP, przekazała fundusze na zakup niezbędnego sprzętu ochrony osobistej do 264 placówek służby zdrowia w całej Polsce. Właśnie dlatego na końcu spotu pojawia się  plansza informująca o wsparciu personelu medycznego w walce z koronawirusem.

Kampania będzie prowadzona w telewizji i Internecie.

Jest to pierwszy spot dla marki APAP zrealizowany przez agencję AżTuNagle. Zakup mediów zrealizował dom mediowy Wavemaker.

Dołącz do dyskusji: Marka APAP z pierwszą w historii kampanią wizerunkową

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
????
Ja bym tego specjalnie wizerunkową kampania nie nazwał.
Już mówię dlaczego.
Zobaczcie schemat:
1. pitu pitu, jak wszyscy teraz, mówienie górnolotne, etc.
2. 15-16 sekunda dopiero wchodzi produkt i to wejście jest jak "plaskacz" po tym "pitu,pitu", po którym myślisz: I co z tego? Mamy też Ibuprom, Nurofen, Makaron, Netflixa, ...
3. słodkie obrazki na legalu
4. plaskacz nr 2. Informacja, że APAP wspiera pracowników medycznych w czasie koronawirusa - pytanie tylko jak? Bo nie o tym była ta reklama.
odpowiedź