Anna Taraska i Przemysław Guzik z awansem w dziale strategii V&P
Przemysław Guzik objął funkcję strategic planning directora, a Anna Taraska awansowała na stanowisko strategic plannera w agencji marketingowej V&P.
Kierowanie działem strategii V&P rozpoczął Przemysław Guzik, który zastąpił na tym stanowisku Kacpra Skockiego – ten ostatni łączył zarządzanie działem z funkcją chief operating oficera agencji.
Guzik posiada ponad 17-letnie doświadczenie, odpowiadał za strategie i kampanie realizowane w Polsce i za granicą, zarówno po stronie agencji, (m.in. V&P, TEQUILATBWA, Healthway) jak i marketerów (Cosmo Group). W ramach Omnicom Group szkolił się w shopper marketingu w Denver, Hamburgu i Londynie.
Awans Taraskiej
Anna Taraska objęła stanowisko strategic plannera. W V&P wspiera zarówno projekty digitalowe, social mediowe, jak i obejmujące komunikację zintegrowaną. Do grona jej klientów należą m.in: Volkswagen Samochody Dostawcze, Kompania Piwowarska, Eurocash.
Przed dołączeniem do zespołu V&P realizowała projekty z zakresu employer brandingu dla czołowych firm takich jak: PLL LOT, BGK, Wedel, BP, Empik, AXA, PwC czy Wirtualna Polska.
Dołącz do dyskusji: Anna Taraska i Przemysław Guzik z awansem w dziale strategii V&P