Anna Paszt na marketingu Netto Polska
Anna Paszt została dyrektorką marketingu sieci sklepów Netto Polska.
Anna Paszt przeszła do Netto z Leroy Merlin Polska, gdzie przez pięć lat, do kwietnia 2022 roku, była dyrektorką marketingu. Odpowiadała m.in. za strategię marki i pozycjonowanie biznesu, komunikację i PR produktowy, marketing cyfrowy, omnichannel, omnicommerce i transformację cyfrową. Ma również doświadczenie w tworzeniu multiformatów sklepowych i visual merchandising. Przed przejściem do francuskiej sieci kierowała departamentem zarządzania produktami w Orlen Oil, spółce z Grupy Orlen.
Anna Paszt zastąpiła Filipa Fiedorowa, który był szefem marketingu Netto od grudnia 2020 roku.
W swojej karierze zawodowej pracowała także w Michelin, była także szefową marketingu w spółce Euromaster z Grupy Michelin. W przeszłości odpowiadała za marketing i PR-u w regionie Europy Wschodniej w koncernie Bridgestone.
Anna Paszt jest absolwentką Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, doktoryzowała się w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Netto ma w całej Polsce ponad 600 placówek.
Dołącz do dyskusji: Anna Paszt na marketingu Netto Polska