Filip Fiedorow nowym dyrektorem marketingu OLX
Filip Fiedorow został nowym dyrektorem marketingu platformy sprzedażowej OLX - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Wcześniej pracował m.in. w Netto Polska i polskim oddziale IKEA.
Filip Fiedorow dyrektorem marketingu OLX jest od początku października br.
Do jesieni 2022 roku - przez blisko 2 lata - był chief marketing officerem i członkiem zarządu sieci sklepów Netto Polska.
W latach 2016 - 2020 pracował w polskim oddziale IKEA. Najpierw przez ponad dwa lata był dyrektorem marketingu, a potem dyrektorem regionalnym.
Wcześniej, przez trzy lata, był szefem marketingu w Lidl Polska.
W latach 2006-2013 zawodowo związany był z Kompanią Piwowarską. Zajmował się tam m.in. marketingiem marki piwa Tyskie (m.in. jako brand director), a także był brand managerem marek Grolsch, Lech Premium i Lech Pils.
Karierę zawodową zaczynał w 2003 roku w agencji reklamowej Tequila/TBWA.
Ostatnio szefem marketingu OLX był Marcin Sienkowski, który opuścił tę firmę po niemal dekadzie pracy w czerwcu tego roku. W sierpniu został szefem marketingu e-sklepu Łazienka Plus.
Dołącz do dyskusji: Filip Fiedorow nowym dyrektorem marketingu OLX