Anna Maria Jopek w kampanii Yoskine
W internecie i prasie trwa wizerunkowa kampania marki Yoskine.Akcja, której głównym elementem jest konkurs, wykorzystujewizerunek piosenkarki Anny Marii Jopek.
Prowadzona od 12 listopada kampania marki Yoskine opiera się nakonkursie w witrynie internetowej yoskine.interia.pl, w którymnależy odpowiedzieć na pytanie: Kiedy czujesz się piękna?. Akcjęskierowaną do kobiet wspierają działania promocyjne w prasie(TwójStyl, Pani, Kobieta i Życie), w których wykorzystywany jestwizerunek Anny Marii Jopek. Piosenkarka jako ambasadorka markiYoskine reklamowała ją już w pierwszej połowie bieżącego roku(więcej).
Obecną akcję - zaplanowaną do 2 grudnia - przygotował irealizuje dział ofert multimedialnych Grupy Bauer Media.
Dołącz do dyskusji: Anna Maria Jopek w kampanii Yoskine