Anna Ibisz-Nowak w stylu „Pani Gadżet” promuje Winiary
Anna Ibisz-Nowak, prowadząca w TVN Style program „Pani Gadżet” promuje w najnowszej kampanii reklamowej marki Winiary (należy do Nestle Polska) jedną z nowości produktowych z serii „Pomysł na...”.
Akcja spotu produktu „Pomysł na...” marki Winiary przypomina styl prowadzonego przez Annę Ibisz-Nowak w TVN Style programu „Pani Gadżet”. W programie tym testuje ona wybrane produkty codziennego użytku, takie jak np. sprzęt gospodarstwa domowego, artykuły sportowe, telefony, sprzęt elektroniczny, itp. (nie poddaje ocenie jednak produktów spożywczych).
Tymczasem w reklamie Winiary, w której występuje Anna Ibisz-Nowa najpierw opowiada, co – wg instrukcji na opakowaniu produktu - obiecuje producent, po czym postępuje zgodnie z instrukcją. I na koniec mówi: „Wiecie co? Mnie to smakuje”. Reklamuje konkretnie „Pomysł na kotleciki schabowe w sosie z zielonym pieprzem”.
Spoty emitowane są w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych.
Planowaniem i zakupem mediów do kampanii marki Winiary zajmuje się dom mediowy MEC. Kreacje poprzednich reklam tej marki, które jesienią ub.r. promowały barszcz czerwony Winiary, przygotowała agencja reklamowa Publicis Poland.
Dołącz do dyskusji: Anna Ibisz-Nowak w stylu „Pani Gadżet” promuje Winiary