Andrzej Kropiwnicki i Przemysław Barowicz stworzyli agencję Alfa Communications
Na polskim rynku PR pojawiał się kilka tygodni temu nowa agencja - Alfa Communications. Założyli ją Andrzej Kropiwnicki i Przemysław Barowicz.
Pełna nazwa nowej warszawskiej agencji to Alfa Communications s.c. Andrzej Kropiwnicki, Przemysław Barowicz. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, kryzysowej, healthcare, relacjach inwestorskich oraz szkoleniach z wystąpień publicznych.
Agencję prowadzą jej założyciele – Andrzej Kropiwnicki i Przemysław Barowicz, a 1 września br. do zespołu dołączyła, jako konsultant, Ewa Liwot.
Przemysław Barowicz w branży public relations pracuje od 1997 roku. Był dyrektorem zarządzającym w Alert Media Communications (więcej na ten temat). Wcześniej doświadczenie zdobywał w Burson-Marsteller, BCA/Edelman PR Worldwide oraz Banku Pekao SA.
Andrzej Kropiwnicki, były dyrektor i szef działu Healthcare & Lifestyles w Alert Media Communications, jako dziennikarz publikował w kilkunastu tytułach prasowych, takich jak International Herald Tribune, Haaretz Daily Newspaper, Rzeczpospolita czy Wprost.
Alfa Communications pracuje obecnie dla pięciu klientów z branż motoryzacyjnej, healthcare i recyklingowej.
Dołącz do dyskusji: Andrzej Kropiwnicki i Przemysław Barowicz stworzyli agencję Alfa Communications