Wirtualna Polska Media z nowym dyrektorem sprzedaży agencyjnej. Przeszedł z RASP
Z początkiem kwietnia Andrzej Kamiński objął stanowisko dyrektora departamentu klientów strategicznych i sprzedaży agencyjnej w Wirtualnej Polsce Media. Ostatnio pracował w Ringier Axel Springer Polska.
Andrzej Kamiński będzie odpowiadał za realizację strategii sprzedażowej oraz rozwój oferty reklamowej dla domów mediowych i agencji reklamowych. Do jego obowiązków należeć będzie też przygotowanie modelu zarządzania branżami i kluczowymi klientami.
- Andrzej przynosi ze sobą nie tylko bogate doświadczenie, ale też niesłabnącą pasję i determinację, które są niezbędne do realizowania założonych celów. Rynek reklamy internetowej nieustannie ewoluuje, wszyscy skupiamy się na nowych możliwościach cyfrowej komunikacji i rosnących oczekiwaniach naszych partnerów biznesowych. Wzmacniając nasze struktury i kompetencje jesteśmy lepiej przygotowani na nowe wyzwania i sukcesy w tym obszarze - mówi Przemysław Mańkowski, VP sales w Wirtualnej Polsce Media.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Andrzej Kamiński od 23 lat kieruje zespołami sprzedaży. Przez ostatnie 16 lat pracował w Ringier Axel Springer Polska, najpierw jako digital sales director, a następnie agency sales director. Wcześniej zajmował stanowisko dyrektora reklamy “Przeglądu Sportowego” w Marquard Media.
W czwartym kwartale ub.r. Wirtualna Polska Holding przy wzroście przychodów z turystyki o ponad 50 proc. i minimalnym spadku w segmencie reklamowo-subskrypcyjnym zarobiła na czysto 42,4 mln zł, o 7,5 mln zł więcej niż przed rokiem. Całoroczny zysk netto zmalał natomiast ze 178,32 do 163,95 mln zł, głównie wskutek wyższych kosztów finansowych.
Dołącz do dyskusji: Wirtualna Polska Media z nowym dyrektorem sprzedaży agencyjnej. Przeszedł z RASP