AmRest nie będzie rozwijał Burger Kinga w Polsce
Spółka AmRest, operator marki Burger King, nie będzie rozwijał sieci w Polsce i kilku innych krajach Europy. Właściciel marki rozwiązał z firmą umowę z początkiem lutego.
Burger King Europe w komunikacie giełdowym poinformował o rozwiązaniu z dniem 1 lutego 2022 roku umów dotyczących rozwoju marki Burger King w Polsce, Czechach, Słowacji, Rumunii i Bułgarii. Operator Burger Kinga, AmRest, będzie jednak kontynuował prowadzenie 93 restauracji sieci w Polsce i na pozostałych na wymienionych rynkach, z zgodnie z obowiązującymi podpisanymi umowami franczyzowymi - podano w komunikacie.
Zobacz: Dorota Bratowska dyrektorką marketingu KFC
AmRest nie odpowiada już za Burger Kinga
AmRest prowadzi ponad 2 350 restauracji pod markami franczyzowymi, takimi jak KFC, Starbucks, Pizza Hut i Burger King, a także pod markami własnymi, takimi jak La Tagliatella, Sushi Shop, Bacoa i Blue Frog.
Zobacz: Burger King usuwa 120 składników ze składów własnych produktów
Firma AmRest jest operatorem sieci gastronomicznych KFC, Pizza Hut i Starbucks w Europie Środkowo-Wschodniej (m.in. w Polsce), a także Rosji i niektórych krajach Europy Zachodniej.
Pierwszą restaurację Burger King otwarto w Warszawie w 1992 r.
Dołącz do dyskusji: AmRest nie będzie rozwijał Burger Kinga w Polsce