„Ameliowi” faceci reklamują konto i lokatę w Credit Agricole Banku (wideo)
Credit Agricole Bank Polska rozpoczął kampanię reklamową pierwszego konta i lokaty z dzienną kapitalizacją odsetek. Akcję - nawiązującą stylistycznie do filmu „Amelia” - przygotowały firmy NestPoint i MEC.
W reklamach konta i lokaty w Credit Agricole Banku Polska występują dwaj mężczyźni, którzy deklarują, co lubią, a czego nie - m.in. jeśli chodzi o swoje finanse. W podobnej stylistyce - nawiązującej do filmu „Amelia” - była utrzymana pierwsza, wizerunkowa reklama banku, w której wystąpiła Juliette Binoche (zobacz ten spot).
>>> Credit Agricole Bank Polska: 40 proc. znajomości po kampanii z Juliette Binoche
Reklama Pierwszego Konta w Credit Agricole - skierowanego przede wszystkim do młodych osób - podkreśla, że w ramach tego rachunku dostaje się limit do 500 zł, dostęp do 3 tys. darmowych bankomatów oraz możliwość wzięcia taniego kredytu na prawo jazdy. Natomiast kampania 5-miesięcznej lokaty z dzienną kapitalizacją odsetek informuje, że obowiązujące na niej oprocentowanie 5,67 proc. w skali roku odpowiada oprocentowaniu 7 proc. na tradycyjnej lokacie.
Cała kampania obejmuje telewizję (m.in. TVP 1, TVP 2, TVN, TVN 24), prasę (dzienniki ogólnopolskie i regionalne, tygodniki) oraz internet. Akcję przygotowały agencja NestPoint Warszawa (kreacja) oraz dom mediowy MEC (planowanie i zakup mediów). Kampania konta potrwa do 13 listopada, a lokaty - do 18 listopada.
Dołącz do dyskusji: „Ameliowi” faceci reklamują konto i lokatę w Credit Agricole Banku (wideo)