Amazon w świątecznej reklamie odnajduje dziecięcą radość
W nowej reklamie świątecznej Amazon pokazuje, jak cieszyć się zimą niezależnie od wieku.
Bohaterkami spotu „Joy Ride” są trzy seniorki, które na ławce obserwują bawiące się dzieci. Maluchy śmigają w najlepsze na stoku, nieskrępowanie ciesząc się zimą, śniegiem i kolejnymi ekscytującymi zjazdami.
Świąteczna reklama Amazona
Z pewną nutą żalu obserwują to starsze panie, zapewne myśląc, że ich kondycja i wiek już nie pozwalają na takie rozrywki, jakie mają dzieci. Z inicjatywą dzięki sklepowi Amazon wychodzi jedna z nich. Kupuje dla siebie i przyjaciółek podkładki, na których mogą także zjechać z obsypanej śniegiem górki.
W spocie pobrzmiewa instrumentalna wersja utworu Beatlesów "In My Life". Ten utwór wybrano na muzyczne tło filmu ze względu na fakt, iż jest to jedna z najbardziej lubianych piosenek Beatlesów odwołująca się do motywu przyjaźni i wspólnego celebrowania chwil.
Film ten jest kluczowym elementem globalnej kampanii Amazon "Joy is shared" i będzie emitowany w telewizji, kinie, serwisach streamingu wideo, digitalu, mediach społecznościowych do końca grudnia.
Wersje 30-sekundowa i 60-sekundowa są emitowane w Kanadzie i Stanach Zjednoczonych od 13 listopada, po premierze w Europie i Wielkiej Brytanii 6 listopada. W Stanach Zjednoczonych reklama będzie emitowana podczas rozdania nagród Billboard Music Awards, Latin Grammy Awards oraz obok świątecznych treści na kanale Hallmark Channel.
Za kreację i produkcję reklamy odpowiada zespół Amazona.
Dołącz do dyskusji: Amazon w świątecznej reklamie odnajduje dziecięcą radość