Almette bez laktozy reklamowane w telewizji i internecie (wideo)
Pod hasłem „Bez laktozy. Sama przyjemność!” ruszyła kampania reklamowa serków twarogowych Almette w wersji bez laktozy.
Kampania obejmuje emisję billboardów sponsorskich w telewizji, komunikację digital, social media oraz współpracę z influencerami. W ramach kampanii internetowej powstała seria materiałów wideo z historiami osób, które wybrały Almette bez laktozy. Seniorka, młoda matka, aktywny mężczyzna, kilkuletni chłopiec, dietetyk kliniczny - to niektórzy bohaterowie spotów.
Filmy są również dostępne na nowej, dedykowanej podstronie Almette.pl/bez-laktozy, która komunikuje produkty z linii bez laktozy.
Kampania rozpoczęła się w połowie czerwca i potrwa do końca sierpnia 2020 roku.
Za kreację spotu telewizyjnego oraz digital odpowiada agencja Grasp Group. Zakup mediów prowadzi Value Media, a działania PR – agencja Quality PR.
Dołącz do dyskusji: Almette bez laktozy reklamowane w telewizji i internecie (wideo)