Allianz informuje w nowej kampanii o połączeniu z Avivą
Tuż po połączeniu z Avivą, Allianz Polska ruszył z nową kampanią marki w internecie.
Kampania pokazuje, że życie – podobnie jak pływanie – może być przygodą.
– Dawać ludziom pewność jutra – takie jest przesłanie naszej marki. Solidne fundamenty i dobre przygotowanie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa. Wspieramy naszych klientów w osiąganiu tego celu poprzez ubezpieczenia i zarządzanie aktywami. Zwiększamy skalę naszej działalności w Polsce, a więc także naszą odpowiedzialność za przyszłość polskich klientów. Poprzez tę kampanię chcemy dodać ludziom optymizmu w niepewnych czasach, a także odświeżyć naszą markę – mówi Matthias Baltin, prezes Allianz Polska.
Kampania pokazuje zwykłych ludzi oraz sportowców, którzy reprezentują partnerstwo Allianz z Ruchem Olimpijskim i Ruchem Paraolimpijskim. Działania promocyjne potrwają do końca lipca. Akcja będzie prowadzona w serwisach VoD, YouTube oraz zostanie oparta na display, rich media i mediach społecznościowych.
Globalna kampania, prowadzona w ponad 60 krajach, powstała we współpracy z agencją reklamową Wieden+Kennedy Amsterdam.
Lokalną adaptację w Polsce wspiera dom mediowy Spark Foundry oraz Ztudio&Burza.
Dołącz do dyskusji: Allianz informuje w nowej kampanii o połączeniu z Avivą