SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Aleksandra Wakarecy head of sales w Szeri Szeri

Do zespołu Szeri Szeri, agencji specjalizującej się w influencer marketingu, należącej do grupy AdNext dołączyli Aleksandra Wakarecy, Anna Dziadosz oraz Damian Styś. Zajmą się nawiązywaniem nowych kontaktów biznesowych i budowaniem relacji z potencjalnymi klientami.

Aleksandra Wakarecy Aleksandra Wakarecy

Aleksandra Wakarecy objęła stanowisko head of sales. Będzie odpowiedzialna przede wszystkim za sprzedaż produktów DDOB - platformy społecznościowej zrzeszającej influencerów - w ramach Szeri Szeri.

Doświadczenie zawodowe zdobyła m.in. pracując na stanowisku lifestyle industry managera w Grupie Wirtualna Polska, gdzie odpowiadała za budowanie relacji z kluczowymi klientami, wdrażanie projektów online i współpracę z influencerami.

Anna Dziadosz jako new business manager zajmie się klientami z sektorów beauty, fashion i FMCG. Dziadosz pracuje w branży marketingowej od półtora roku – wcześniej przez ponad 8 lat zajmowała się sprzedażą strategii szkoleniowych dużym firmom oraz instytucjom publicznym. Przygodę z marketingiem rozpoczęła w BLOGmedii, gdzie również pełniła funkcję new business managera.

Damian Styś na stanowisku new business manager będzie odpowiadał za pozyskiwanie nowych klientów Szeri Szeri oraz DDOB. Doświadczenie zawodowe w branży mediowej zdobył w firmie AdPrime, gdzie także pracował jako new business manager, był odpowiedzialny za pozyskiwanie klientów ze strefy mobile. Wcześniej pracował w miesięczniku motoryzacyjnym „Auto Technika Motoryzacyjna” na stanowisku sales managera. Posiada również doświadczenie w branży spedycji i windykacji.

Dołącz do dyskusji: Aleksandra Wakarecy head of sales w Szeri Szeri

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pozytywna
Stanowisko adekwatne do kompetencji i talentu. Go Ola!
0 0
odpowiedź