Akcja „Usłysz swojego posła” w Radiu TOK FM
Radio TOK FM w ramach akcji „Usłysz swojego posła” da mieszkańcom 14 miast możliwość przemówienia ze specjalnej sejmowej mównicy. Zorganizuje w nich także debaty z kandydatami na posłów w danym okręgu wyborczym.
- Wspólnie, choć w każdym z miast z osobna, wybieramy posłów zasiadających później w sejmie w Warszawie. Dzięki akcji „Usłysz swojego posła" chcemy nieco odwrócić tę sytuację - z Sejmem Radia TOK FM odwiedzimy 14 polskich miejscowości, aby odwiedzający nasz „sejm" choć przez chwilę poczuli się posłami - mówi Kamila Ceran, redaktor naczelna Radia TOK FM.
Radio TOK FM rozpocznie nową akcję „Usłysz swojego posła" we wtorek 8 września br. w Krakowie. O godz. 9.00 na Rynku Głównym stanie dmuchany „Sejm” Radia TOK FM, który będzie przestrzenią do rozmowy z mieszkańcami Krakowa o najważniejszych sprawach miasta i kraju. Gospodynią spotkań w nim będzie reporterka sejmowa Joanna Mąkosa.
Przy wejściu do "Sejmu" Radia TOK FM na ekranach dotykowych pojawią dwa pytania, na które będzie można oddać głos jak w prawdziwym sejmowym głosowaniu - wybierając opcje „za”, „przeciw” lub „wstrzymuję się od głosu”. Redakcja TOK FM będzie pytać mieszkańców 14 polskich miast o opinie na ważne, czasem kontrowersyjne tematy - w Krakowie podda pod głosowanie m.in. kwestię zniesienia finansowania kościołów i wspólnot wyznaniowych z budżetu państwa.
Na mównicy w "Sejmie" Radia TOK FM zainteresowani będą mogli wypowiedzieć się na ważne dla siebie tematy i zadać pytania osobom ubiegającym się o mandat poselski z danego okręgu wyborczego. Redakcja będzie nagrywać wystąpienia i umieszczać je naa YouTube, Tokfm.pl i na profilach stacji w mediach społecznościowych. Dodatkowo redakcja poruszy zgłaszane tematy podczas wieczornej debaty z kandydatami na posłów o godz. 18.00 i przedstawi podczas tego spotkania wyniki „sejmowego” głosowania.
Akcja „Usłysz swojego posła" pojawi się też na antenie Radia TOK FM – z danego miasta stacja nadawać będzie wiadomości w serwisach oraz specjalne edycje swoich tradycyjnych programów. W TOK FM będzie można usłyszeć m.in. rozmowę z prezydentami miast oraz analizy sytuacji politycznej i społecznej w danej miejscowości - jak mieszkańcy dotychczas głosowali i jak zagłosują według sondaży.
Od godz. 18.00 do 19.20 stacja będzie transmitować na antenie debatę z kandydatami na posłów odbywającą się w danym mieście. Po godz. 19.20 rozmowie będzie można przysłuchiwać się w internecie na Tokfm.pl i poprzez aplikację mobilną stacji. Rozmowy poprowadzą Agata Kowalska, Karolina Lewicka, Małgorzata Waszkiewicz, Agnieszka Lichnerowicz i Maciej Głogowski.
Radio TOK FM z akcją „Usłysz swojego posła” odwiedzi następujące miasta:
- 8 września 2015 – Kraków (Rynek Główny)
- 10 września – Katowice (Plac Szewczyka - Galeria Katowice)
- 15 września – Wrocław (Plac Solny)
- 17 września – Częstochowa (Plac Biegańskiego)
- 22 września – Szczecin (Plac Lotników)
- 24 września – Poznań (Plac Wolności)
- 29 września – Białystok (Rynek Kościuszki)
- 1 października – Gdańsk (Targ Węglowy)
- 6 października – Radom (ul Żeromskiego, przy Urzędzie Miasta)
- 8 października – Lublin (Plac Litewski)
- 13 października – Kielce (Rynek)
- 15 października – Toruń (Rynek Staromiejski)
- 20 października – Łódź (Pasaż Schillera)
- 22 października – Warszawa (Plac Konstytucji)
Od 9 września br. w każdą środę na antenie Radia TOK FM będzie można usłyszeć analizę programów partii biorących udział w wyborach parlamentarnych w specjalnym programie „Wybory w TOKu – programy partyjne". Jego prowadzącą będzie Karolina Lewicka.
Kampania reklamowa wspierająca akcję „Usłysz swojego posła" obejmuje telewizję (Polsat News i Stopklatkę TV), prasę („Gazetę Wyborczą”, „Wysokie Obcasy” oraz „Politykę”), 35 kin sieci Helios, serwisy internetowe z grupy Gazeta.pl i Onet.pl oraz reklamy w aplikacji Ipla. TOK FM będzie też promować akcję „Usłysz swojego posła” na antenie i na Tokfm.pl oraz na profilach stacji w mediach społecznościowych. Reklamy TOK FM, prezentowane sukcesywnie w każdym z miast, będzie można zobaczyć do końca października br. Działania promocyjne przygotowało i zaplanowało Radio TOK FM, za produkcję spotów odpowiada SVG Studio.
Dotychczas Radio TOK FM przygotowało już dwie akcje pod hasłem „Usłysz...”. We wrześniu 2014 roku rozpoczął się cykl programów „Usłysz swoje miasto" nadawanych co środa z innego miejsca w Polsce - w trzy miesiące stacja odwiedziła 11 miast. W tym roku - przed wyborami prezydenckimi Radio TOK FM prowadziło cykl „Usłysz swojego prezydenta".
Dołącz do dyskusji: Akcja „Usłysz swojego posła” w Radiu TOK FM
Można? Można!