Agencja Communication Unlimited z nową nazwą CU i większą integracją struktur
Agencja reklamowa Communication Unlimited ma nową nazwę CU i odpowiednio zmienioną identyfikację wizualną. Firma wprowadziła większą integrację działań strategicznych, kreatywnych oraz realizacyjnych.
Nowa nazwa i identyfikacja wizualna agencji ma odzwierciedlać wprowadzone w niej zmiany. W dziale kreatywnym działania w internecie (m.in. w social media) są integrowane z myśleniem kreatywnym przez pryzmat większych koncepcji. - To pozwala wykorzystać potencjał Internetu do budowania ciekawego, jakościowego kontentu w pracy nad projektami, które wstępnie nie były przez klienta postrzegane jako „digitalowe” - podkreśla Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny agencji.
Jednocześnie wprowadzono głęboką integrację w firmie w zakresie działań strategicznych, kreatywnych oraz implementacyjnych. Ma to symbolizować jej hasło „Above & Beyond”.
- CU utrzymuje długotrwałe relacje z klientami, co na polskim rynku nie jest wszakże normą. Zmiany w agencji przeprowadzamy więc tak, by klienci odczuli jedynie zmianę na lepsze i zobaczyli nowe możliwości wspólnego rozwoju biznesu, które im oferujemy - zapewnia Sebastian Olszowy, dyrektor obsługi klientów w firmie.
- Wraz ze zmieniającym się rynkiem, poszerza się także znaczenie pojęcia „unlimited”, które postanowiliśmy na nowo zdefiniować i które zdaje się mieć, istotnie, nieskończony potencjał. Nowi klienci i nowe osoby na pokładzie to najlepszy moment na taki ruch - dodaje Elżbieta Wojtczak, szefowa CU.
Dołącz do dyskusji: Agencja Communication Unlimited z nową nazwą CU i większą integracją struktur