SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Advertising Insider” w parodii pracy agencji marketingowych (wideo)

Humorystyczny blog Adweak wspólnie z serwisem Dissolve przygotował klip „Advertising Insider” wyśmiewający wybrane aspekty pracy agencji marketingowych różnych specjalizacji.

scena z klipu „Advertising Insider”scena z klipu „Advertising Insider”

Klip „Advertising Insider” jest utrzymany w dynamicznej stylistyce dżingli w serwisach informacyjnych. W kolejnych ujęciach dowiadujemy się m.in. że zdaniem ekspertów picie alkoholu to jedyny sposób na poradzenie sobie z pełną wyzwań i stresów pracą na pełny etat w agencji (czemu na pasku u dołu ekranu towarzyszy napis: „Amerykańskie Stowarzyszenia Alkoholików Reklamowych”), młodszy copywriter tworzący bannery mobilne dla branży handlowej szczerze myśli, że jest storytellerem kodowania, natomiast koncepcje zespołu zajmującego się działaniami angażującymi markę spotykają się z wyraźnym sceptycyzmem klienta.

Dostaje się również wymyślnemu nazewnictwu stanowisk w agencjach (antropolog kulturowy i dyrektor insightów behawioralnych okazuje się po prostu plannerem) oraz luźnemu, hipsterskiemu stylowi ubierania się i zachowania pracowników kreatywnych.

Wyśmiewany jest też social media marketing: użytkownicy Twittera czekają na kolejny przypadkowy wpis od pijanego social media managera (którego symbolizuje popijająca małpa idąca po linie), klient niecierpliwie czeka, aż ktoś użyje hashtagu wymyślonego przez agencję do kampanii, a konsultant od mediów społecznościowych, który nie stworzył nigdy żadnej treści, publikuje 10 rad, jak tworzyć świetne treści.

W finale klipu dyrektor ds. innowacji, o którym nikt nie wie, czym tak naprawdę się zajmuje, tańczy w śmiesznym kostiumie.

 

Spot został przygotowany przez Adweak.com, nieaktualizowany od wielu lat blog wyśmiewający branżę reklamową, przy wykorzystaniu materiałów z serwisu Dissolve.

Przypomnijmy, że w Polsce klip wyśmiewający pracę w agencjach reklamowych na początku br. opublikowali youtuberzy Abstrachuje TV (zobacz szczegóły).

Dołącz do dyskusji: „Advertising Insider” w parodii pracy agencji marketingowych (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Maggot
Dziękuję za szczegółowe opisanie filmu. Nie muszę tracić transferu na oglądanie go ;))
odpowiedź
User
asrasrsr
mega pierdolone gówno....
odpowiedź
User
Depresja
Thinks of himself as, quote, "stryteller. Nie "code story teller". Nie można z Wami, po prostu nie można.
odpowiedź