SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

826,9 tys. abonentów Multimedia Polska. Zysk spadł o 4 procent

Sieć kablowa Multimedia Polska na koniec marca br. miała 826,9 tys. abonentów. Przychody w pierwszym kwartale br. były minimalne wyższe niż rok wcześniej, a zysk netto spadł o 4,3 proc.

Andrzej Rogowski, prezes Multimedia Polska Andrzej Rogowski, prezes Multimedia Polska

W pierwszym kwartale br. przychody Multimediów wyniosły 181 mln zł, co oznacza wzrost o 3,5 proc. w porównaniu do analogicznego okresu w 2015 roku. Wtedy przychody wyniosły 174,9 mln zł.

Wpływy w segmencie telewizji wyniosły 90,2 mln zł, notując wzrost o 4,2 proc. Przychody z usług internetowych wzrosły o 1,8 proc. do 56,7 mln zł, a w segmencie telefonii spadły o 9,9 proc. do 24,1 mln zł.

Na koniec marca br. sieć Multimedia Polska miała 826,9 tys. abonentów, z których 310,6 tys. korzystało z dwóch usług, a 128,9 tys. z co najmniej trzech usług.

- Głównym założeniem strategii Multimedia Polska jest konsekwentne rozszerzanie skali biznesu poprzez dostarczanie zintegrowanych usług dla domu oraz małych i średnich przedsiębiorstw. Systematycznie rozbudowujemy naszą podstawową ofertę telekomunikacyjną o usługi mobilne oraz o nowe usługi, niezwiązane z rynkiem telekomunikacyjnym, takie jak energia elektryczna, gaz, ubezpieczenia, które możemy dostarczać klientom na terenie całego kraju. Widzimy już efekty podejmowanych działań zarówno we wzroście liczby klientów, jak i po stronie przychodowej - mówi Andrzej Rogowski, prezes zarządu Multimedia Polska.

Grupa Multimedia Polska w I kwartale dostarczała swoim klientom 1,69 mln usług (RGU), czyli 69,3 tys. więcej niż na koniec marca 2015 roku. - Wzrost RGU związany był z wprowadzeniem nowych usług, wzrostem organicznym biznesu, a także przejęciami mniejszych spółek telekomunikacyjnych - podano w komunikacie przesłanym do redakcji Wirtualnemedia.pl.

Nowych klientów pozyskano w segmentach telewizji (wzrost o 41,0 tys.) i internetu (wzrost o 4,5 tys.). Rozwój nowych usług przyniósł 39,1 tys. RGU. Spadek RGU o 15,3 tys. odnotowano natomiast w segmencie telefonii.

Wskaźnik liczby usług na jednego klienta wzrósł do poziomu 2,04 na koniec marca 2016 r. wobec 1,99 na koniec marca ubiegłego roku. Średni miesięczny przychód na jednego klienta (ARPU) wyniósł 69,5 zł w porównaniu z 66,4 zł przed rokiem.

Skorygowany zysk EBITDA spółki Multimedia Polska w pierwszym kwartale br. wyniósł 89,3 mln zł i była na podobnym poziomie jak przed rokiem, gdy wyniosła 89,1 mln zł. Zysk netto wyniósł 10,9 mln zł wobec 11,4 mln zł przed rokiem (spadek o 4,3 proc.).

Dołącz do dyskusji: 826,9 tys. abonentów Multimedia Polska. Zysk spadł o 4 procent

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Fantazje Multimediów
826,9 abonentów chyba razem z moją mamą która zrezygnowała z usług 3 lata temu
w bloku w którym mieszka są 24 mieszkania a w skrzynce w piwnicy która jest otwarta
podłączone są tylko obecnie 4 kable słownie cztery około 4 lat wstecz podłączone były 24 mieszkania.
Ale wspólnota wykonała nową instalację kablową zapewniając dostęp do DVB oraz sygnału sat z Hotbirda
do tego jest sieć Ethernet do każdego mieszkania przez router z neti wspólnota płaci jeden rachunek a internet kosztuje 7.50 zł miesięcznie. Dziękuje dobranoc
0 0
odpowiedź
User
MultiMocz Polska
Słabo sobie radzą i nie rosną? mogą być takie powody czyli.

1. Zabrakło między Odrą a Bugiem zapijaczonych ale ,,podatnych,, prezesów spółdzielni ,,sprzedających,,
osiedlowe kablówki.
2. Posiadacze kablówek nie sprzedają im sieci bo mają lepsze oferty.
3. Perspektywa tz. nakładki i puszczenia za darmo kanałów premium do czasu wykończenia małego operatora są już w tej chwili materiałem do prokuratury więc nie ma czym ludzi straszyć.
4. Donosy do nadzoru budowlanego na innego operatora który buduje sieć na ich terenie działają w dwie strony i kto pod kim dołki kopie sam w nie wpada o czym się sami przekonali.


0 0
odpowiedź