810 tys. widzów ogląda „Ślubną gorączkę” w Polsacie
Cztery pierwsze odcinki „Ślubnej gorączki” oglądało średnio 812 tys. osób, mniej o 200 tys. niż Polsat gromadził w tym paśmie w analogicznym okresie ub.r. Kanał w czasie nadawania produkcji zajmuje drugie miejsce w rynku.
Serial paradokumentalny „Ślubna gorączka” na antenie Telewizji Polsat pokazywany jest w soboty o godz. 16.45, począwszy od 7 września br. Cztery pierwsze odcinki produkcji oglądało średnio 812 tys. widzów, co przełożyło się na 9,99 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 11,81 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl.
W porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku „Ślubna gorączka” obniża wyniki Polsatu o ok. 190 tys. widzów. Wówczas stację w tym pasmie średnio śledziło milion osób, co przekładało się odpowiednio na 11,51 proc. oraz 15,09 proc. udziału.
>>> „Fat Killers” Polsatu przegrywa z konkurencją
Polsat w czasie emisji serialu zajmuje drugie miejsce wśród głównych stacji w rynku telewizyjnym. Pierwsza w tym paśmie jest TVP1, nadająca końcówkę filmów fabularnych, „Teleexpress”, „Pogodę” oraz „Ojca Mateusza”, co daje jej 19,32 proc. udziału. Trzecia pozycja należy do TVN (końcówka „Przepisu na życie” i „Kuchenne rewolucje”; 7,15 proc. udziału), a trzecia - do TVP2 (pasmo programów rozrywkowych; 4,94 proc.).
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej Polsat jest już liderem, a dalej plasują się: Jedynka, TVN oraz Dwójka.
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
TVP1 |
1 569 742 |
19,32% |
11,30% |
Polsat - Ślubna gorączka |
811 596 |
9,99% |
11,81% |
TVN |
580 792 |
7,15% |
9,79% |
TVP2 |
401 209 |
4,94% |
3,64% |
W paradokumentalnej produkcji „Ślubna gorączka” widzowie mogą śledzić losy par, które tuż przed zawarciem związku małżeńskiego borykają się z przeróżnymi problemami. W każdym odcinku przedstawiona jest historia innej pary. Za produkcję wykonawczą odpowiada firma Content Rozwiązania Kreatywne.
Dołącz do dyskusji: 810 tys. widzów ogląda „Ślubną gorączkę” w Polsacie
szkoda marnowac swoj czas na takie badziewie ,lepjej obejrzec sobie jakis film na canal + przynajmniej oglada sie bez tych reklam a w Polsacie co chwile jakas reklama