SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

4 oferty w przetargu na promocję Igrzysk Europejskich 2023 w social mediach

W przetargu na opracowanie strategii i prowadzenie kampanii promocyjnej Igrzysk Europejskich 2023 w social mediach wpłynęły 4 oferty. Złożyły je m.in. Euvicc Effect i i-Sport.

Przetarg organizuje spółka Igrzyska Europejskie. Budżet na zaplanowane działania obejmujący również wynagrodzenie agencji wynosi 1,85 mln zł.

Oferty w nim złożyły: Euvic Effect z firmą Trygon (z ceną ok. 1 mln zł), i-Sport (752,2 tys.zł), Note Interactive (1,49 mln zł) oraz Olive Media Oliwia Drost (1,96 mln zł).

Do zadań wybranej agencji należeć będzie m.in. opracowanie strategii kampanii promocyjnej Igrzysk Europejskich 2023 w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, TikTok), z uwzględnieniem działań z wykorzystaniem influencerów. Strategia ma stanowić rozwinięcie wstępnej koncepcji przedstawionej przez spółkę na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

W dalszej kolejności agencja zajmie się wdrożeniem opracowanej strategii, produkcją treści (contentu) tekstowego, video i graficznego, we własnym, unikalnym stylu, o tematyce określonej w strategii komunikacji.

Zaplanowana na połowę 2023 roku kampania obejmować będzie Facebook, Instagram, TikTok, Google Ads, YouTube. Spółka chce również działań w mediach społecznościowych z udziałem influencerów - ma być ich 5, mają zajmować się tematyką podróży, aktywnego wypoczynku, sportem.

Igrzyska Europejskie Kraków - Małopolska 2023 odbędą się w dniach 21 czerwca -2 lipca 2023 roku.

Dołącz do dyskusji: 4 oferty w przetargu na promocję Igrzysk Europejskich 2023 w social mediach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl