SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

4 mln widzów oglądało galę urodzinową TVP 2

Emitowana w minioną sobotę gala z okazji 40. urodzin telewizyjnej Dwójki zgromadziła przed telewizorami średnio 4 mln widzów. W czasie nadawania transmisji z Teatru Polskiego TVP 2 była liderem rynku telewizyjnego.

W grupie 4+ gala, emitowana w godz. 20.05 – 22.35, miała 26,11 proc. udziału w rynku. Drugie miejsce w tym czasie zajął TVN, nadający pierwszy odcinek na żywo programu “Mam talent!” oraz film “Norbit”, notując 24,95 proc. udziału. Dalej uplasowały się: TVP 1 (filmy “Indiana Jones i królestwo kryształowej czaszki”, “Liberator”; 22,49 proc.) oraz Polsat (show “Stand Up. Zabij mnie śmiechem” i film “New York Taxi”, 8,73 proc.). W grupie komercyjnej 16-49 udział Dwójki wyniósł natomiast 18,78 proc. i tutaj zajęła ona trzecie miejsce za TVN-em i TVP 1.

Jak pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla Wirtualnemedia.pl, widownia  uroczystości była znacznie wyższa od średniej oglądalności notowanej przez TVP 2 w sobotnie wieczory w trzech poprzednich tygodniach. Wtedy stację śledziło w tym paśmie średnio 1,55 mln widzów, a jej udział wynosił odpowiednio 10,73 proc. i 7,97 proc.

Galę urodzinową Dwójki oglądały najchętniej kobiety, widzowie po 45. roku życia oraz mieszkańcy wsi i średnich miast.


Oglądalność gali “Jedyna taka Dwójka" odcinek po odcinku

    Wszyscy 4+ 16-49
Start Koniec AMR SHR % SHR %
20:04 21:09 3 983 872 24,99% 17,43%
21:21 22:36 3 995 583 27,14% 19,93%
Średnia 3 990 157 26,11% 18,78%


Widownia konkurencji w czasie emisji widowiska

  Wszyscy 4+ 16-49
Stacja AMR SHR % SHR %
TVP 2 3 990 157 26,11% 18,78%
TVN 3 813 751 24,95% 29,53%
TVP 1 3 438 052 22,49% 25,60%
Polsat 1 333 885 8,73% 10,41%


Profil widowni gali

    ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 35,42% 74
  Kobiety 64,58% 125
Wiek  4-9 1,14% 19
   10-15 1,93% 28
  16 - 19 1,69% 29
  20 - 24 2,81% 34
  25 - 29 4,77% 54
  30 - 34 4,67% 57
  35 - 39 5,05% 71
  40 - 44 5,42% 84
  45 - 49 8,09% 114
  50 - 54 10,49% 127
  55 - 59 11,59% 153
  60+ 42,33% 217
Wlk. miasta Wieś 44,66% 115
  < 50 tys. 23,12% 96
  50-100 tys. 10,63% 124
  100-200 tys. 5,03% 63
  > 200 tys. 16,56% 81
Zawód Top management 6,57% 85
  Pracownicy średniego szczebla 11,99% 83
  Pracownicy fizyczni i rolnicy 18,03% 89
  Emeryci 48,16% 193
  Inni 15,26% 47
Wykształcenie Podstawowe 53,33% 116
  Średnie 31,06% 105
  Wyższe 12,54% 110
  Inne 3,08% 24


 

Dołącz do dyskusji: 4 mln widzów oglądało galę urodzinową TVP 2

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ediss
Polsat rewelacyjny wynik ze swoim "Stand Up. Zabij mnie śmiechem" xD.
20 12
odpowiedź
User
obserwator
Polsat 8% udziałów! Przepaść! Gala całkiem udana. Torbicka piękna, Stuhr inteligentny
20 12
odpowiedź
User
dudek
a to bardzo ciekawe... TNS OBOP podaje zupełnie inne wyniki w obu grupach, TVP1 była liderem na poziomie 30%...
20 12
odpowiedź