180heartbeats + Jung v Matt zajmie się obsługą eventową Red Bull Mind The Gap
Dział eventów agencji reklamowej 180heartbeats+Jung v Matt zajmie się obsługą eventową zawodów Red Bull Mind The Gap, które w tym roku odbędą się po raz pierwszy w Polsce.
Red Bull zorganizuje zawody w trzech miastach: Gdańsku, Warszawie i Katowicacha, a dział eventów 180heartbeats będzie odpowiedzialny za kompleksową obsługę eventową tego projektu.
Pierwszy przystanek Red Bull Mind The Gap miał miejsce w Gdańsku, 29 maja na gdańskiej Ołowiance. Lokalizacje zawodów w Katowicach i w Warszawie zostaną wkrótce podane na specjalnych wydarzeniach zawodów na Facebooku.
- Skakanie przez gap to klasyk jeżeli chodzi o jazdę na deskorolce. Od zawsze ten element pojawiał się w deskorolkowych produkcjach wideo, na których każdy, kto jeździ na desce się wychowywał. Czy to gap między chodnikami w San Francisco czy uliczka w Barcelonie, każdy chciał znaleźć coś takiego u siebie w mieście i się z nim zmierzyć. Teraz będzie taka właśnie okazja, także cieszę się że Mind The Gap zawitał do Polski - mówi Tomek Kotrych, legenda polskiej sceny deskorolkowej oraz współorganizator serii wydarzeń.
Trójka jurorów będzie oceniała każdego uczestnika biorąc pod uwagę skok (30proc.), trudność tricków (40 proc.) i kreatywność (30 proc.). Nagrody zdobędzie trójka najlepszych chłopaków i dziewczyn na każdym przystanku. Do wygrania sprzęt od partnerów wydarzenia: Samsunga, Garmina i voucher na zakupy w Supersklep.pl
Dział eventów 180heartbeats odpowiedzialny jest za wyszukanie i organizacje lokalizacji eventu, jego logistykę, produkcję, za przygotowanie brandingu i scenografii jak i obsługę wydarzenia na miejscu.
Dołącz do dyskusji: 180heartbeats + Jung v Matt zajmie się obsługą eventową Red Bull Mind The Gap