15 firm w przetargu na obsługę eventową PGE Polskiej Grupy Energetycznej
15 firm jest zainteresowanych dwuletnią współpracą z PGE Polską Grupą Energetyczną w zakresie obsługi marketingowo-eventowej. Walczą o budżet w wysokości ponad 10 mln zł.
W prowadzonym od grudnia przez PGE Polską Grupę Energetyczną przetargu na świadczenie usług eventowo-marketingowych wpłynęło 12 ofert od 15 firm.
Złożyły je następujące firmy: Mediacap, CN Group, MyPlace, ICP Group, Accata, El Padres, Plej, VMR, spółka Forsail M. Fornal P. Zagrobelna oraz konsorcja: BERM z KDK, Posterscope Polska z Red8 Events, 2m Group Katarzyna Szulc, 2m Group Beata Domagalska z Eurek!Art.
Najniższą prowizję zaproponowało konsorcjum MERM z KDK -0,1 proc., najwyższą z kolei ICP Group - 11 proc. Pozostałe agencje zaproponowały 6 lub 8 proc. prowizji.
Wybrana firma zajmie się usługami eventowo-marketingowymi dla PGE Obrót i PGE Polskiej Grupy Energetycznej. Budżet pierwszej oszacowano na 5,9 mln zł, drugiej - 4,92 mln zł brutto.
Zwycięzca przetargu zajmie się na zlecenie spółki PGE Obrót kompleksową obsługą, przygotowaniem i organizacją różnego rodzaju eventów oraz innych działań promocyjnych. Będą to m.in. konferencje, akcje sportowo-rekreacyjne, akcje wspierające sprzedaż oraz promujące punkty sprzedaży PGE, eventy promujące ofertę, spotkania z klientami jak i spotkania wewnętrzne, szkolenia, wyjazdy integracyjne oraz koncerty (także masowe). Wybrana firma będzie pracować dla PGE przez dwa lata.
Dołącz do dyskusji: 15 firm w przetargu na obsługę eventową PGE Polskiej Grupy Energetycznej