13 agencji walczy o realizację kampanii Państwowej Inspekcji Pracy
Trzynaście agencji walczy o pracę przy kampanii „Szanuj życie! Bezpieczna praca w gospodarstwie rolnym”. Wśród nich Fabryka Komunikacji Społecznej, która pracowała dla Państwowej Inspekcji Pracy przy tej akcji dwa lata temu.
W odpowiedzi na zaproszenie Państwowej Inspekcji Pracy do przygotowania kreacji i produkcji spotu tv dla kampanii „Szanuj życie! Bezpieczna praca w gospodarstwie rolnym” oferty złożyły: Fabryka Komunikacji Społecznej (z ceną netto 100,4 tys. zł), Made Media (62,5 tys. zł), One Production (97 tys. zł), Agencja Reklamy i Marketingu Marketing Plus (80,5 tys. zł), JP Konsulting (100 tys. zł), Agencja Reklamowa DSK (89,8 tys. zł), Mojotribe SA (90,8 tys. zł), dom mediowy Intermedia (91,1 tys. zł), spółka YC (75,9 tys. zł), Grupa Eskadra (100 tys. zł), TVN Media (99,8 tys. zł), Vitryna Studio (100 tys. zł), Agencja Reklamowa Radna (98,2 tys. zł).
PIP na realizację tego zlecenia przeznaczył 123,5 tys. zł brutto.
Start kampanii zaplanowano na 18 maja br. Będzie to już ostatni etap trzyletniej komunikacji. W tym roku promowane będą dobre praktyki z zakresu zapobiegania wypadkom związanym z pracą w gospodarstwie rolnym przy zwierzętach. Jak podaje PIP, średnio co roku 2,5 tys. wypadków w gospodarstwach rolniczych powodowanych jest przez zwierzęta, np. poprzez ugryzienie, uderzenie lub przygniecenie.
Termin wyboru agencji, która zajmie się zleceniem, nie został podany.
Dołącz do dyskusji: 13 agencji walczy o realizację kampanii Państwowej Inspekcji Pracy
Kapitalnie, że w końcu są podane kwoty. Bardzo niskie.