„100 pomysłów na prezent dla niej i dla niego” w świątecznej kampanii iSpot
iSpot rozpoczyna kampanię reklamową, w ramach której prezentuje szereg pomysłów na prezenty bożonarodzeniowe. Akcja obejmuje nowy numer „Magazynu iSpot”, folder „Discover iSpot” i konkurs radiowy.
W ramach kampanii iSpot prezentuje premierowe wydanie „Magazynu iSpot”, w którym zamieszczono artykuły poświęcone innowacjom w codziennym życiu, informacje dotyczące najnowszych trendów, stylowych dodatków czy wskazówki zwiększające efektywność używania sprzętu, zebrane w kategoriach: iStart, iTrend, iTech, iFun, iStyle, iLike, iHelp oraz iAudio.
Wydanie papierowe (w nakładzie 67 tys. egz. ) wsparte zostało technologią pozwalającą na interaktywne czytanie w wersji online oraz odkrywanie nowych treści dzięki aplikacji TAP2C. Magazyn dystrybuowany jest w miesięcznikach luksusowych, tygodnikach opinii, press pointach, wśród stałych klientów oraz w salonach iSpot. Magazyn jest dostępy w aplikacji dostępnej na iOS i Android pod nazwą „Magazyn iSpot”.
Uzupełnieniem pisma jest folder „Discover iSpot”, w którym, w zależności od sezonu, znajdą się najbardziej trendowe produkty. Grudniowe wydanie zawiera propozycje prezentowe dla całej rodziny na nadchodzące święta. Folder ukazał się nakładem 250 tys. sztuk.
W ramach działań świątecznych prowadzony jest również konkurs „Święta iPrezenty”, zorganizowany we współpracy z RMF FM i RMF Maxxx. Nagrodami w nim są: sterowany bezprzewodowo droid z gwiezdnych wojen Sphero BB-8, mobilny głośnik Bluetooth JBL Charge 3 Black, oraz Słuchawki Beats by DRE.
Dołącz do dyskusji: „100 pomysłów na prezent dla niej i dla niego” w świątecznej kampanii iSpot