1,91 mln widzów „Zdrad”. Polsat przegrał z TVP1 i TVN
Nowy serial paradokumentalny Polsatu „Zdrady” oglądało średnio 1,91 mln widzów. Produkcja zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym, przegrywając z propozycjami TVP1 i TVN. Wpływy z reklam wyniosły 13,7 mln zł.
„Zdrady” na antenie Polsatu oglądać można było w okresie od 28 lutego do 23 maja br. w czwartki o godz. 20.00. Średnia widownia produkcji wyniosła 1,91 mln osób, co przełożyło się na 12,55 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 15,51 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualenemedia.pl.
Najwięcej widzów zgromadził odcinek serialu nadany 21 marca br. Obejrzało go 2,23 mln osób.
Polsat w paśmie emisji „Zdrad” zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. W tym czasie liderem była TVP1, która pokazywała wtedy „Pogodę” i „Ojca Mateusza”, co przełożyło się na 26 proc. udziału. Drugie miejsce zajęła TVN („Na Wspólnej” i „W-11 - Wydział Śledczy”; 15,92 proc.). Za Polsatem uplasowała się tylko TVP2 („Barwy szczęścia” i „Dr House”; 11,10 proc.). Taka sama była kolejność stacji w grupie komercyjnej.
W każdym odcinku „Zdrad” opowiadana była historia innej pary, w której jeden z partnerów podejrzewa drugiego o zdradę. Widzowie mogli zobaczyć jak w odkryciu prawdy pomaga mu prywatny detektyw, a pomocy udziela psycholog. Paradokument reżyserowany był przez Okhiła Khamidova i produkowany przez firmę Tako Media.
Wpływy z reklam przy emisji serialu wyniosły 13,7 mln zł. (dane cennikowe, bez rabatów).
Widownia „Zdrad” na tle konkurencji
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVP1 | 3950505 | 26,00% | 18,58% |
TVN | 2419145 | 15,92% | 15,70% |
Polsat - Zdrady | 1907443 | 12,55% | 15,51% |
TVP2 | 1687080 | 11,10% | 11,43% |
Dołącz do dyskusji: 1,91 mln widzów „Zdrad”. Polsat przegrał z TVP1 i TVN