|
|
|
|
|
|
|
TVN i Polsat firmami strategicznymi. Sprzedaż tylko za zgodą rządu
W przyszłym tygodniu TVN i Polsat mają trafić na listę firm strategicznych. Eksperci w rozmowie z Wirtualnemedia.pl pozytywnie oceniają zapowiedź premiera Donalda Tuska. - W infosferze trwają wrogie działania - podkreśla Jan Dworak. więcej
|
KRRiT zgadza się na plan TVP. Pochwała za oszczędności
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji jednomyślnie zaakceptowała plany programowo-finansowe na 2025 rok ośmiu rozgłośni regionalnych Polskiego Radia i Telewizji Polskiej. Jak relacjonuje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl członek KRRiT prof. Tadeusz Kowalski, podczas posiedzenia pochwalono TVP, która w realizacji misji wykazała się dużą oszczędnością, ograniczając koszty o prawie 0,5 mld zł. więcej
|
FAQ: Z prawnego na ludzkie. Jak TVN i Polsat mogą zmienić właściciela
Premier Donald Tusk zapowiedział, że TVN i Polsat zostaną wpisane na listę firm strategicznych. Oznacza to, że zmiana ich właściciela będzie trudniejsza niż zwykłych spółek. Sebastian Urban, radca prawny z Kancelarii Prawnej Media wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że w praktyce zgodę musiałby wydać rząd po rekomendacjach m.in. Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego czy Agencji Wywiadu. więcej
|
W TV Republika cztery razy mniej reklam, ale siedem razy więcej pieniędzy
W listopadzie TV Republika wyemitowała czterokrotnie mniej reklam niż przed rokiem, ale zarobiła na nich 7 razy więcej. Liczba aktywnych reklamowo brandów w stacji spadła z 240 do 101 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej
|
Ruszyły zdjęcia do ,,Mam Talent!". Koniec plotek o zmianach w obsadzie
We wtorek rozpoczęły się nagrania odcinków castingowych do 16. edycji programu ,,Mam Talent!", które potrwają do połowy stycznia. Jurorzy i publiczność oglądali pierwsze występy uczestników, którym za kulisami towarzyszyli gospodarze programu: Agnieszka Woźniak-Starak i Jan Pirowski. więcej
|
Wiadomo, kto zastąpi Ibisza na sylwestrze Polsatu
Polsat ujawnił wszystkich prowadzących tegorocznej Sylwestrowej Mocy Przebojów. Do influencerki Julii Żugaj dołączą na scenie dobrze znani prezenterzy stacji - Paulina Sykut-Jeżyna i Maciej Rock, jednak koncert Polsatu poprowadzą w sumie aż trzy duety. więcej
|
Sygnał Canal+ Polska znów kradziony przez stację z Palestyny
Palestyńska telewizja Fajer TV1 znowu kradnie sygnał Canal+ Polska. Ostatnio był to mecz La Ligi Girona - Real Madryt. Na ekranie było widać część logotypu Canal+ Sport i napis ,,Na żywo". - Przekażemy pismo z wezwaniem do zaprzestania rozpowszechniania naszych treści - informuje Wirtualnemedia.pl Piotr Kaniowski, rzecznik prasowy Canal+ Polska. więcej
|
W ten weekend debiut kabaretowego programu TVP. Co przygotowali komicy?
W sobotę 14 grudnia na antenie Dwójki zadebiutuje program ,,Kabaret łączy pokolenia" z udziałem satyryków młodszego i starszego pokolenia. Stacja ujawniła szczegóły nowej audycji. więcej
|
Stacje z Ligą Mistrzów za darmo. Wraca promocja Canal+
Nowi abonenci satelitarni platformy cyfrowej Canal+ znowu mogą zyskać do pięciu miesięcy darmowego dostępu do pakietu z Ligą Mistrzów. Obecni klienci, po aktywacji tej paczki zyskują cztery miesiące gratis. - Promocja cieszyła się tak dużym zainteresowaniem, ze wróciła - informuje Wirtualnemedia.pl Piotr Kaniowski, rzecznik prasowy Canal+ Polska. więcej
|
Dziennikarka przechodzi z Viaplay do Eleven Sports. Za transmisjami Formuły 1
Przy transmisjach w Eleven Sports z wyścigów Formuły 1 od najbliższego sezonu będzie pracować dziennikarka ,,Przeglądu Sportowego" i Onetu Aldona Marciniak. Przez ostatnie dwa lata była związana z Viaplay. więcej
|
Co najchętniej wybierali widzowie Max w tym roku? Król jest jeden
Wśród najczęściej oglądanych pozycji programowych w rankingu platformy Max znalazły się takie seriale, jak ,,Pingwin" czy ,,Stamtąd". Mocną stroną oferty były także polskie dokumenty, seriale i filmy. W zestawieniu są również wszystkie produkcje, których akcja rozgrywa się w uniwersum Diuny. więcej
|
Canal+ zapowiada nowy polski serial o żonach i partnerkach znanych sportowców
,,Na Pierwszym Planie" to czteroodcinkowa produkcja, która przybliża codzienne życie kobiet wspierających swoich partnerów, jednocześnie realizujących własne pasje i ambicje. Seria będzie miała premierę już 14 grudnia w serwisie streamingowym Canal+ online. więcej
|
Nie przegap "piątego kwartału" - jak zaplanować udaną kampanię marketingową w okresie poświątecznym? Holiday season to marketingowy maraton, ale doświadczenie uczy, że wyścig nie kończy się na grudniowej mecie. Przed nami Q5, czyli tzw. piąty kwartał. Okres od końca grudnia do połowy stycznia kryje w sobie duży niewykorzystany potencjał. Niższe koszty mediów i utrzymujący się popyt konsumencki (aż 41% osób kontynuuje zakupy po świętach) tworzą idealne warunki do osiągnięcia sukcesu sprzedażowego. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KRRiT zgadza się na plan TVP. Pochwała za oszczędności
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji jednomyślnie zaakceptowała plany programowo-finansowe na 2025 rok ośmiu rozgłośni regionalnych Polskiego Radia i Telewizji Polskiej. Jak relacjonuje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl członek KRRiT prof. Tadeusz Kowalski, podczas posiedzenia pochwalono TVP, która w realizacji misji wykazała się dużą oszczędnością, ograniczając koszty o prawie 0,5 mld zł. więcej
|
|
Regionalne stacje Polskiego Radia chcą więcej z reklam. "Reakcja wobec inflacji"
Spółka Audytorium17, zrzeszająca siedemnaście regionalnych rozgłośni Polskiego Radia, podniesie od stycznia 2025 roku ceny reklam średnio o 15 proc. - Korekta cennika jest wynikiem przyjętej przez spółkę nowej polityki handlowej oraz jest to reakcja wobec inflacji, która wymusza konieczność dostosowywania naszych cenników - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Piotr Bziuk, client service director w Audytorium17. więcej
|
|
Rozbierają auta ,,Na części". Nowe odcinki podcastu Polskiego Radia Kierowców
Polskie Radio Kierowców zaprasza słuchaczy i internautów na nowe odcinki programu motoryzacyjnego ,,Na części", w którym Kuba Marcinowicz testuje interesujące modele samochodów. Jak zapewnia stacja, także w tym sezonie na widzów czeka wiele niespodzianek. więcej
|
|
|
|
|
Biedronka pierwszą komercyjną marką wykorzystującą nową platformę reklamową
GroupM i agencja Wavemaker, we współpracy z marką Biedronka (Jeronimo Martins Polska), przygotowały pierwszą komercyjną kampanię Advanced TV z wykorzystaniem platformy GPW DAI. Partnerami w tym testowym projekcie są także Telewizja Puls i sieć kablowa Korbank oraz Emitel. więcej
|
W TV Republika cztery razy mniej reklam, ale siedem razy więcej pieniędzy
W listopadzie TV Republika wyemitowała czterokrotnie mniej reklam niż przed rokiem, ale zarobiła na nich 7 razy więcej. Liczba aktywnych reklamowo brandów w stacji spadła z 240 do 101 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej
|
Zaczynał jako kasjer, teraz wchodzi do zarządu Dino Polska
Z początkiem stycznia do zarządu spółki zarządzającej siecią sklepów Dino dołączy Marcin Jędraszak. Jest z nią związany od dwóch dekad, zaczynał jako magazynier/kasjer, a potem kierownik sklepu. więcej
|
Resort rolnictwa wybrał agencję do kampanii w internecie
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi rozstrzygnęło przetarg na prowadzenie kampanii w internecie i w social mediach. Zgłosiło się do niego 9 agencji. więcej
|
Krzysztof Wąsowski szefem marketingu w RITS
Krzysztof Wąsowski objął stanowisko szefa marketingu w firmie RITS działającej w branży technologicznej. więcej
|
Dawtona po ponad 30 latach zmienia wizerunek
Dawtona - polska, rodzinna firma produkująca m.in. koncentraty i soki - od ponad 33 lat obecna na rynku przetworów warzywnych, przechodzi proces rebrandingu marki, będącej parasolem dla 11 kategorii FMCG. Marka ma teraz nowe hasło ,,Prosto z naszego pola". więcej
|
PKO BP szuka agencji do prowadzenia wirtualnego biura prasowego
PKO Bank Polski zaprasza agencje do składania ofert (w formie RFI - Request For Information) na platformę obsługi wirtualnego biura prasowego w internecie jako usługa samodzielna lub w połączeniu z monitoringiem mediów. więcej
|
Clear Channel Poland obsłuży reklamowo nośniki w kilku galeriach
Firma reklamy zewnętrznje Clear Channel Poland wygrała przetarg na obsługę nośników digitalowych w centrach handlowych należących do Unibail-Rodamco-Westfield w Polsce (URW): Westfield Arkadia, Westfield Mokotów, Wroclavia oraz Galeria Wileńska. więcej
|
Komfort ma swój serial. Gwiazdami Herbuś i Bukowiecki
Marka Komfort debiutuje z serialem ,,Na Komfortowej". W rolach głównych występują Edyta Herbuś i Piotr Bukowiecki. więcej
|
PZPN bez ekspertki od social mediów
Ewelina Jasińska, social media specialist w Polskim Związku Piłki Nożnej, po trzech latach pracy odchodzi z organizacji. więcej
|
BMW Motorrad wybrało agencję do obsługi mediów społecznościowych
Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg i zajmie się umocnieniem komunikacji w social mediach marki BMW Motorrad. więcej
|
Drewniane gadżety reklamowe - kiedy warto je wykorzystać w biznesie? Uwielbiamy gadżety. Darmowe upominki sprawiają, że marki wydają się bardziej przyjazne, jakby ludzkie. Dlatego tak ważne jest wdrożenie gadżetów do kampanii marketingowej firmy. Ale nie każdy prezent się sprawdzi. Najbardziej skuteczne są te cechujące się użytecznością oraz oryginalnością. I właśnie takie są drewniane gadżety reklamowe. materiał reklamowywięcej |
|
|
Koniec jednego z biznesów Grupy ZPR Media. Będą zwolnienia
Grupa ZPR Media zamknęła projekt Targów Książki i Mediów VIVELO. To ma spowodować zwolnienia, choć jak tłumaczy nam biuro prasowe Grupy ,,części osób, które pracowały przy organizacji Targów zaproponowaliśmy pracę na innych stanowiskach". więcej
|
Stanowski znów na papierze. Pieniądze z ,,Magazynu Zero" na cel charytatywny
Kanał Zero wydaje pierwszy numer swojego drukowanego ,,Magazynu Zero". - Jeśli okaże się, że i zainteresowanie będzie odpowiednie, i reakcje po lekturze zadowalające, to na stałe - chociaż raczej mówimy tu o rytmie kwartalnym lub półrocznym - wprowadzimy do sprzedaży coś, co treściowo znacznie różni się od tradycyjnej, dzisiejszej papki - zapowiada Krzysztof Stanowski. więcej
|
Monika Ceglińska-Maciak na nowym stanowisku w Burda Media Polska
Monika Ceglińska-Maciak objęła nowo utworzone stanowisko strategy, ad product and Content Studio director w strukturze biura reklamy Burda Media Polska. Odchodzi Michał Wojak. więcej
|
Infor prezentuje nową wersję serwisu dla specjalistów
Infor, wydawca ,,Dziennika Gazety Prawnej" prezentuje najnowszą odsłonę Inforlex, fachowej bazy wiedzy dla specjalistów z firm i biur rachunkowych oraz sektora publicznego. Zmienia się design i funkcjonalności dla odbiorców. więcej
|
|
|
Polski gigant odzieżowy sprzedaje więcej w internecie. Sinsay rośnie jak na drożdżach
W zeszłym kwartale finansowym koncern odzieżowy LPP zwiększył sprzedaż o 20 proc., przy czym w e-commerce dynamika sięgnęła 36 proc. Zdecydowanie najmocniej rośnie sieć Sinsay, która ma już ponad 1,2 tys. sklepów. Wyniki firmy okazały się niższe od oczekiwań rynku kapitałowego. więcej
|
Dziennikarz rozstaje się z Viaplay
Adam Drygalski rozstaje się z Viaplay, gdzie pracował jako szef wydawców. W przeszłości współpracował m.in. z Polsatem, Orange Sport i Weszło. więcej
|
Wielka awaria Facebooka i Instagrama
W środę wieczorem tysiące polskich użytkowników Facebooka, Messengera i Instagrama zgłasza problemy z działaniem wymienionych platform. Awaria ma charakter globalny. więcej
|
Nowa funkcjonalność na polskim Instagramie
Instagram wprowadza w Polsce funkcję kont dla nastolatków, globalnie działającą od czerwca. więcej
|
Nie przegap "piątego kwartału" - jak zaplanować udaną kampanię marketingową w okresie poświątecznym? Holiday season to marketingowy maraton, ale doświadczenie uczy, że wyścig nie kończy się na grudniowej mecie. Przed nami Q5, czyli tzw. piąty kwartał. Okres od końca grudnia do połowy stycznia kryje w sobie duży niewykorzystany potencjał. Niższe koszty mediów i utrzymujący się popyt konsumencki (aż 41% osób kontynuuje zakupy po świętach) tworzą idealne warunki do osiągnięcia sukcesu sprzedażowego. materiał reklamowywięcej |
|
|
Dziennikarka TV Republika przechodzi do sztabu kandydata PiS
Karol Nawrocki, wspierany przez PiS kandydat w wyborach prezydenckich, będzie miał rzeczniczkę prasową. Została nim Emilia Wierzbicki, przez wiele lat związana z Telewizją Republika. więcej
|
PKO BP szuka agencji do prowadzenia wirtualnego biura prasowego
PKO Bank Polski zaprasza agencje do składania ofert (w formie RFI - Request For Information) na platformę obsługi wirtualnego biura prasowego w internecie jako usługa samodzielna lub w połączeniu z monitoringiem mediów. więcej
|
more communications agency to po rebrandingu more
Agencja more, wcześniej znana jako more communications agency, wprowadza nową identyfikację wizualną. Za projekt, wdrożenie nowej identyfikacji wizualnej oraz realizację strony internetowej odpowiada Leniva Studio. więcej
|
Luiza Jakubowska odpowiada za PR w Roborock
Do zespołu firmy Roborock, producenta inteligentnych odkurzaczy i rozwiązań do zarządzania domem, dołącza Luiza Jakubowska. Obejmuje nowo utworzone stanowisko PR managerki. więcej
|
Hubert Niedzielski przestanie się zajmować komunikacją Porsche
Hubert Niedzielski przestanie być z końcem 2024 kierownikiem ds. PR i eventów Porsche w Polsce. Pozostaje jednak w firmie Volkswagen Group Polska i od stycznia ma objąć nową funkcję - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
|
Żona naczelnego PAP w Orlenie
Marta Tumidalska została dyrektorką ds. public relations w Orlenie. TV Republika, która jako pierwsza redakcja podała informację, podkreśliła, że prywatnie menadżerka to żona redaktora naczelnego PAP Wojciecha Tumidalskiego. - Zakresy naszych obowiązków służbowych nie nachodzą na siebie w żadnym stopniu - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Wojciech Tumidalski. więcej
|
|
|