Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 11 Grudnia 2024
 
 
 
Stanowski znów na papierze. Pieniądze z ,,Magazynu Zero" na cel charytatywny
 
Kanał Zero wydaje pierwszy numer swojego drukowanego ,,Magazynu Zero". - Jeśli okaże się, że i zainteresowanie będzie odpowiednie, i reakcje po lekturze zadowalające, to na stałe - chociaż raczej mówimy tu o rytmie kwartalnym lub półrocznym - wprowadzimy do sprzedaży coś, co treściowo znacznie różni się od tradycyjnej, dzisiejszej papki - zapowiada Krzysztof Stanowski. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
"Podróże 2024, edycja zima". Darmowy dodatek do pobrania więcej
 
Kolejna miss w programie śniadaniowym. Skąd ten fenomen? więcej
 
Za nami "Brand new(s)". Oto najważniejsze zjawiska w mediach, marketingu i komunikacji więcej
 
Takiego serialu w Polsce jeszcze nie było. Twórczyni ,,Matek pingwinów" tłumaczy pomysł więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Dziennikarz/Dziennikarka z tematyki digital/media Wirtualnemedia.pl
Dziennikarz/Dziennikarka biznesowo-technologiczny Wirtualnemedia.pl
Stażysta/Stażystka Wirtualnemedia.pl
Redaktor portalu demagog.org.pl (dział przeciwdziałania dezinformacji) Stowarzyszenie Demagog
Inżynier Dyżurny Studia TVN Warner Bros. Discovery
DYREKTORA Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) z siedzibą w Chicago Polska Organizacja Turystyczna
Showrunner Ringier Axel Springer Polska
Realizator/Realizatorka Światła TVN Warner Bros. Discovery
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza prawie 3 mln użytkowników, nasz newsletter dociera codziennie do 50 tys. odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Przyszłość reklamy telewizyjnej leży w innowacyjnych rozwiązaniach (wywiad)

Przyszłość reklamy telewizyjnej leży w innowacyjnych rozwiązaniach takich jak Addressable TV, a sektor reklamy będzie się rozwijał w stronę jeszcze większej personalizacji i precyzji w targetowaniu - uważają Marcin Idzik - VP sales, Piotr Wywrot - advanced advertising sales director oraz Maciej Ziąbrowski - digital strategic planning & monetization director z TVN Warner Bros. Discovery. Podkreślają także, że reklama w modelu Addressable TV wypełniła pewną istotną lukę na rynku, wnosząc do świata tradycyjnej reklamy telewizyjnej zupełnie nowe możliwości, a przyszłość reklamy telewizyjnej leży w takich właśnie innowacyjnych rozwiązaniach. materiał reklamowywięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
REKLAMA
 
Drewniane gadżety reklamowe - kiedy warto je wykorzystać w biznesie?

Uwielbiamy gadżety. Darmowe upominki sprawiają, że marki wydają się bardziej przyjazne, jakby ludzkie. Dlatego tak ważne jest wdrożenie gadżetów do kampanii marketingowej firmy. Ale nie każdy prezent się sprawdzi. Najbardziej skuteczne są te cechujące się użytecznością oraz oryginalnością. I właśnie takie są drewniane gadżety reklamowe. materiał reklamowywięcej

 
 
 
PRASA
 
Stanowski znów na papierze. Pieniądze z ,,Magazynu Zero" na cel charytatywny

Kanał Zero wydaje pierwszy numer swojego drukowanego ,,Magazynu Zero". - Jeśli okaże się, że i zainteresowanie będzie odpowiednie, i reakcje po lekturze zadowalające, to na stałe - chociaż raczej mówimy tu o rytmie kwartalnym lub półrocznym - wprowadzimy do sprzedaży coś, co treściowo znacznie różni się od tradycyjnej, dzisiejszej papki - zapowiada Krzysztof Stanowski. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Szybka dostawa i minimum formalności? Rozwiązanie idealne dla firm na peak paczkowy!

Prowadzisz firmę lub sklep internetowy? Wiesz, że klienci oczekują szybkich i wygodnych rozwiązań. Formalności i ograniczone opcje to przeszłość, szczególnie w kluczowych momentach, jak końcówka roku. Jak sprostać tym wymaganiom? Wybierz firmę kurierską, która umożliwia podpisanie umowy online, bez zbędnej biurokracji, i zapewnia niezawodne dostawy. To klucz do usprawnienia procesów i zadowolenia klientów.  materiał reklamowywięcej

 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Napisz do nas: redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj