|
|
|
|
|
|
|
Przyszłość reklamy telewizyjnej leży w innowacyjnych rozwiązaniach (wywiad) Przyszłość reklamy telewizyjnej leży w innowacyjnych rozwiązaniach takich jak Addressable TV, a sektor reklamy będzie się rozwijał w stronę jeszcze większej personalizacji i precyzji w targetowaniu - uważają Marcin Idzik - VP sales, Piotr Wywrot - advanced advertising sales director oraz Maciej Ziąbrowski - digital strategic planning & monetization director z TVN Warner Bros. Discovery. Podkreślają także, że reklama w modelu Addressable TV wypełniła pewną istotną lukę na rynku, wnosząc do świata tradycyjnej reklamy telewizyjnej zupełnie nowe możliwości, a przyszłość reklamy telewizyjnej leży w takich właśnie innowacyjnych rozwiązaniach. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Drewniane gadżety reklamowe - kiedy warto je wykorzystać w biznesie? Uwielbiamy gadżety. Darmowe upominki sprawiają, że marki wydają się bardziej przyjazne, jakby ludzkie. Dlatego tak ważne jest wdrożenie gadżetów do kampanii marketingowej firmy. Ale nie każdy prezent się sprawdzi. Najbardziej skuteczne są te cechujące się użytecznością oraz oryginalnością. I właśnie takie są drewniane gadżety reklamowe. materiał reklamowywięcej |
|
|
Stanowski znów na papierze. Pieniądze z ,,Magazynu Zero" na cel charytatywny
Kanał Zero wydaje pierwszy numer swojego drukowanego ,,Magazynu Zero". - Jeśli okaże się, że i zainteresowanie będzie odpowiednie, i reakcje po lekturze zadowalające, to na stałe - chociaż raczej mówimy tu o rytmie kwartalnym lub półrocznym - wprowadzimy do sprzedaży coś, co treściowo znacznie różni się od tradycyjnej, dzisiejszej papki - zapowiada Krzysztof Stanowski. więcej
|
|
|
Szybka dostawa i minimum formalności? Rozwiązanie idealne dla firm na peak paczkowy! Prowadzisz firmę lub sklep internetowy? Wiesz, że klienci oczekują szybkich i wygodnych rozwiązań. Formalności i ograniczone opcje to przeszłość, szczególnie w kluczowych momentach, jak końcówka roku. Jak sprostać tym wymaganiom? Wybierz firmę kurierską, która umożliwia podpisanie umowy online, bez zbędnej biurokracji, i zapewnia niezawodne dostawy. To klucz do usprawnienia procesów i zadowolenia klientów. materiał reklamowywięcej |
|
|