|
|
|
|
|
|
|
Płatny pakiet naziemny Polsatu ma sens? ,,Nie zwracamy uwagi na inne kraje"
Choć na wielu rynkach nie ma płatnych pakietów naziemnych, a z wybranych zniknęły one z powodu małego zainteresowania, Polsat Box postanowił reaktywować tego rodzaju ofertę. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl przedstawicielka firmy wyjaśnia czym kierowała się firma, oferując za 30 zł miesięcznie pakiet 10 kanałów.
więcej
|
TVN powoli odsłania karty. Co wiemy o jesiennej ramówce stacji?
Jesienna ramówka TVN nie ruszy pod koniec sierpnia, ale z początkiem września. Już wiadomo jednak, że stacja postawi w nowym sezonie kontynuacje sprawdzonych programów i seriali. Będą kolejne serie „Top model”, „MasterChefa” czy „Mam talent!”. TVN pokaże też drugi sezon „Tajemnicy zawodowej”.
więcej
|
Player ,,wygasza" stacje Canal+. Stawia na kanały Warner Bros. Discovery
Osoby, które decydują się na subskrypcję pakietu „Player (bez reklam) + Kanały TV” nie mogą już oglądać stacji tematycznych związanych z Canal+. Ich miejsce zajęły kanały dotychczas związane z koncernem WarnerMedia, który połączył się niedawno z Discovery.
więcej
|
Agnieszka Mosór po 24 latach pracy odchodzi z Polsatu
Z Telewizją Polsat żegna się dziennikarka informacyjna Agnieszka Mosór, w ostatnim okresie prowadząca „Wydarzenia”. Z nadawcą była związana przez 24 lata.
więcej
|
TVP unieważniła wybór Value Media do obsługi mediowej, odwołanie złożyła Arena Media
Telewizja Polska unieważniła przetarg na obsługę mediową, w którym wybrała dom mediowy Value Media (Group One). Powodem był wyrok Krajowej Izby Odwoławczej po odwołaniu złożonym przez Arena Media Communication (Havas Media Group) - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Kanał w jakości 4K zmienił nazwę
Nadawany w jakości 4K kanał Insight TV UHD we wtorek zmienił nazwę na InUltra. Należąca do holenderskiej firmy TV Entertainment Reality Network stacja jest obecna na polskim rynku od trzech lat i wchodzi w skład oferty największej platformy satelitarnej oraz sieci kablowych.
więcej
|
Kryminalny serial ,,Rysa" jesienią w Polsacie
W jesiennej ramówce Polsatu znajdzie się jednak serial o charakterze premium – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl Będzie to „Rysa” - wspólna produkcja Sony Pictures Television i Grupy Polsat Plus, która pokazywała była już w AXN i w serwisie VoD Polsatu. W obsadzie kryminalnej produkcji znaleźli się Julia Kijowska i Maciej Zakościelny.
więcej
|
Druga edycja festiwalu ,,Heart of Europe" w połowie listopada
Już po raz drugi Telewizja Polska zorganizuje w tym roku Międzynarodowy Festiwal Telewizyjny „Heart of Europe”, poświęcony twórczości telewizyjnej Europy Środkowo-Wschodniej. Festiwal odbędzie się między 14-17 listopada w Warszawie.
więcej
|
BBC udostępnia archiwa. Tysiące godzin historycznych treści od nadawcy
Stacja BBC, z okazji 100-lecia istnienia rozbudowała swój serwis o nazwie Rewind. Znalazło się w nim 30 tysięcy archiwalnych programów i nagrań nadawcy, dostępnych dla wszystkich Brytyjczyków i obejmujących dekady z historii Wielkiej Brytanii.
więcej
|
Amazon Studios wypuścił zwiastun serialu "Władca Pierścieni: Pierścienie Władzy"
Na 2 września br. zaplanowano premierę serialu "Władca Pierścieni: Pierścienie Władzy" na platformie streamingowej Amazon Prime Video. Amazon Studios zaprezentował właśnie nowy zwiastun tej produkcji.
więcej
|
Koniec zdjęć do drugiego sezonu polskiej wersji ,,The Office"
Po dwóch miesiącach skończono zdjęcia do drugiego już sezonu serialu „The Office PL”. Premiera nowych odcinków odbędzie się jesienią bieżącego roku. Reżyserem serii ponownie jest Maciej Bochniak.
więcej
|
Za miesiąc premiera serialu "Ród smoka" w HBO i HBO Max. Pokazano trailer
Od poniedziałku, 22 sierpnia będzie można oglądać nowy serial "Ród smoka", którego akcja osadzona jest 200 lat przed czasami "Gry o tron". Dziesięcioodcinkową produkcję pokaże stacja HBO i platforma HBO Max.
więcej
|
Zabójstwo członka ekipy filmowej serialu "Prawo i porządek". NBC wstrzymało prace
31-letni mężczyzna, członek ekipy serialu telewizyjnego "Prawo i porządek: Zorganizowana przestępczość", został śmiertelnie postrzelony we wtorek rano czasu lokalnego w Nowym Jorku, według mediów, w miejscu lub w pobliżu, gdzie miały być tego dnia kręcone kolejne zdjęcia.
więcej
|
Wyniki badań PwC jednoznacznie wskazują na korzystny wpływ first-party ID w działaniach marketerów Adform jako jedyna globalna, niezależna i w pełni zintegrowana platforma reklamowa dla nowoczesnego marketera udostępnia niezależny raport z badań PWC pokazujący, że identyfikatory first party dostarczają znacznej wartości dodanej w kampaniach programatycznych opartych o technologię Adform ID Fusion. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Łukasz Ciechański po naszym tekście opublikował oświadczenie. Zawiera niecenzuralne słowa
"Jakiś dzban podający się za anonimowe źródło w redakcji powiedział, że 'wysłali go na urlop i to chyba dość długi'. Je...ij się w łeb zamiast opowiadać na zewnątrz rzeczy, o których nie masz pojęcia" - to fragment oświadczenia Łukasza Ciechańskiego, które opublikował w środę rano w mediach społecznościowych. Nam zarzucił "pełen nieścisłości" artykuł, po czym sam potwierdził to, o czym napisaliśmy.
więcej
|
|
Marszałek Sejmu podziękowała członkom Rady Mediów Narodowych za pracę na rzecz mediów publicznych
To było spotkanie kurtuazyjne, miły gest ze strony pani marszałek, żeby spotkać się z całą Radą Mediów Narodowych i podziękować jej członkom za pracę na rzecz mediów publicznych - powiedział przewodniczący Rady Mediów Narodowych Krzysztof Czabański po zamkniętym spotkaniu z marszałek Sejmu Elżbietą Witek.
więcej
|
|
Radio Gdańsk bez 570 tys. zł zysku, pensje 7 proc. w górę
436 zł zysku netto osiągnęło w 2021 roku Radio Gdańsk, wynika ze sprawozdania finansowego, ujawnionego przez spółkę. Rok wcześniej zysk sięgał 574 tys. zł. Zysk w całości został przeznaczony na kapitał zapasowy spółki.
więcej
|
|
Komisja kultury za kandydaturą Krzysztofa Czabańskiego do Rady Mediów Narodowych
Sejmowa Komisja Kultury i Środków Przekazu pozytywnie zaopiniowała we wtorek kandydaturę dziennikarza i publicysty Krzysztofa Czabańskiego na członka Rady Mediów Narodowych.
więcej
|
|
Komisja kultury za kandydaturą Joanny Lichockiej do Rady Mediów Narodowych
Sejmowa Komisja Kultury i Środków Przekazu pozytywnie zaopiniowała we wtorek kandydaturę dziennikarki i publicystki, posłanki PiS Joanny Lichockiej na członka Rady Mediów Narodowych.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
W Biedronce, Netto i Aldi limity na zakup cukru. Co zrobią inne sieci sklepów?
Czy do sklepów wróci reglamentacja towarów? W środę Biedronka, Netto i Aldi wprowadziły ograniczenia zakupów cukru, którego w niektórych sklepach w Polsce brakuje. Co na to inne sieci handlowe? Spokojny o dostawy produktów jest choćby Lidl. - Dostawy realizujemy w sposób ciągły do naszych wszystkich 800 sklepów - zapewnia Wirtualnemedia.pl Aleksandra Robaszkiewicz, szefowa komunikacji korporacyjnej detalisty.
więcej
|
TVP unieważniła wybór Value Media do obsługi mediowej, odwołanie złożyła Arena Media
Telewizja Polska unieważniła przetarg na obsługę mediową, w którym wybrała dom mediowy Value Media (Group One). Powodem był wyrok Krajowej Izby Odwoławczej po odwołaniu złożonym przez Arena Media Communication (Havas Media Group) - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Mindshare'owi Polska przez inwestycje ubyło 80 proc. zysku
Agencja mediowa Mindshare Polska zanotowała w ub.r. niewielkie spadki przychodów (do 493,93 mln zł) i kosztów operacyjnych (do 492,78 mln zł), a jej zysk netto skurczył się z 1,66 mln zł do 343,2 tys. zł.
więcej
|
G.F. Darwin, Astrofaza i EkoBosacka z Video Brothers
Współpracę z siecią partnerską Video Brothers zaczęły kanały youtube’owe G.F. Darwin i Astrofaza, a po rocznej przerwie wznowiła ją Katarzyna Bosacka ze swoim kanałem EkoBosacka.
więcej
|
Dima Wilczycki i Magda Staszak-Zajdel w DDB Warszawa
Do zespołu agencji DDB Warszawa dołączyli: Dima Wilczycki jako art director oraz Magda Staszak-Zajdel na stanowisku copywriterki.
więcej
|
Pomagam.pl odpowiada na plakaty "Gdzie są te dzieci?". Pokazuje chore maluchy
Serwis do tworzenia internetowych zbiórek pieniężnych Pomagam.pl odpowiada na billboardową kampanię Fundacji Nasze Dzieci z Kornic. Kampania serwisu ma pomóc ciężko chorym maluchom - Emilce, Bartusiowi i Zuzi.
więcej
|
Dorota Gardias w kampanii kroplu do oczu Ektin
Dziennikarka i prezenterka Dorota Gardias została twarzą kampanii „Otwórz oczy na alergię” marki kropli do oczu Ektin (Bausch & Lomb).
więcej
|
Joanna Krupa w kampanii gotuje Lubellę z vege klopsikami
Maspex ruszył z nową kampanią reklamową marki makaronów Lubella. Zaangażował do niej influencerów oraz modelkę i jurorkę programu "Top Model" (TVN) Joanną Krupę.
więcej
|
Laura Maness pierwszą kobietą na stanowisku globalnej dyrektorki generalnej Grey Group
Laura Maness została mianowana globalną dyrektorką generalną agencji reklamowej Grey Group. Jest szóstym dyrektorem generalnym w historii tej firmy i pierwszą kobietą na tym stanowisku.
więcej
|
Urszula Skrzypek, Patrycja Słocińska i Żaneta Latos w Euvic Media
Urszula Skrzypek, Patrycja Słocińska i Żaneta Latos dołączyły do zespołu agencji Euvic Media (Euvic Performance).
więcej
|
Katarzyna Pypla i Olga Sarzyńska w dziale kreacji i produkcji endorfina events
Do zespołu endorfina events dołączyły Katarzyna Pypla (senior creative) i Olga Sarzyńska (project manager).
więcej
|
Tommy Jenkins szefem marketingu Vectra AI
Vectra AI powołała Tommy'ego Jenkinsa na stanowisko chief marketing officer (CMO).
więcej
|
Piotr Fronczewski i PIH w muzycznej kampanii Kompanii Piwowarskiej
„Alkohol i samochód – to się nie rymuje” – pod takim hasłem Kompania Piwowarska rozpoczęła kampanię społeczną na temat spożywania alkoholu i jazdy samochodem. Jej bohaterami są aktor Piotr Fronczewski oraz legenda polskiego rapu - PIH.
więcej
|
Marcin Krakowiak na czele działu sprzedaży w Adtraction
Do Adtraction dołączył Marcin Krakowiak, który będzie odpowiedzialny za wdrożenie nowej strategii sprzedażowej w firmie na polskim rynku. Objął stanowisko head of sales. Do firmy dołączyły także Marta Garbacz, Agata Kąkol i Iga Rybak.
więcej
|
Grupa Lotos coraz bliżej fuzji z Orlenem. Zgodzili się akcjonariusze i rząd
Akcjonariusze Lotosu podczas środowego nadzwyczajnego walnego zgromadzenia poparli połączenie spółki z PKN Orlen. Za oddano 98,89 proc. głosów. We wtorek na fuzję koncernów zgodził się rząd. W jej efekcie na polskim rynku pojawi się węgierski MOL, którzy przejmie ponad 400 stacji paliwowych Grupy Lotos.
więcej
|
Polska Izba Handlu i organizacje branżowe przeciwne objęciu systemem kaucyjnych szklanych butelek
Polska Izba Handlu oraz kilkanaście organizacji związanych z produkcją i recyklingiem opakowań szklanych oraz polskim sektorem handlu, apelują do rządu o pozostawienie butelek szklanych jednorazowego użytku w gminnych systemach zbiórki oraz nieobejmowanie jednorazowego szkła systemem kaucyjnym. "Uderzy to w polski handel detaliczny i pogorszy zbiórkę frakcji szklanej, której – na tle pozostałych opakowań plastikowych i puszek – pozyskuje się najwięcej" - napisano w liście.
więcej
|
Średnia cena koszyka zakupowego wzrosła do 246,75 zł. Najniższe ceny w Auchan
Średnia cena koszyka zakupowego w czerwcu kształtowała się na poziomie 246,75 zł, to wzrost o 5,69 zł, czyli o 2,36 proc. wobec maja br. – wynika z badania ASM Sales Force Agency.
więcej
|
Biedronka wprowadza reglamentację cukru
Od środy 20 lipca w sklepach Biedronka obowiązuje limit sprzedaży cukru. Pojedynczy klient będzie mógł kupić do 10 kilogramów na jeden paragon.
więcej
|
Moc korzyści dla kierowców! Dodatkowe punkty dzięki ORLEN VITAY i LINK4 Każdy kierowca korzystający z aplikacji ORLEN VITAY może dostać dodatkowe punkty i nagrody za zakup ubezpieczenia w LINK4. Propozycja jest bardzo atrakcyjna i obejmuje nie tylko polisy OC, Autocasco, NNW i Smart Casco, ale także ubezpieczenia nieruchomości oraz podróżne. materiał partnerskiwięcej |
|
|
PO pozwie ,,Gazetę Polską" za okładkę z Tuskiem ucharakteryzowanym na Hitlera
Dwa procesy wytoczy Platforma Obywatelska po środowej okładce „Gazety Polskiej” (Niezależne Wydawnictwo Polskie), na której pokazano Donalda Tuska w pozie Adolfa Hitlera, z cieniem pod nosem, układającym się w charakterystyczny wąsik i podpisem „Gott mit uns”. Nad trzecim pozwem mają pracować prawnicy samego Tuska. - Ta okładka jest tak bezczelna, że nie możemy jej pozostawić bez odpowiedzi - mówi dla Wirtualnemedia.pl Jan Grabiec, rzecznik prasowy PO.
więcej
|
Empik już w połowie e-commerce'owy, z 32 nowymi salonami i 27 mln zł zysku
Grupa kapitałowa Empik w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 17,3 proc. do 2,12 mld zł, już 48 proc. sprzedaży realizuje przez internet. Rok zakończyła z 32 nowymi salonami stacjonarnymi i 26,77 mln zł zysku netto. W br. chce uruchomić 40 sklepów.
więcej
|
Poufna Rozmowa ujawniła maile Dworczyka o autoryzacji wywiadów. Dziennikarz ,,Super Expressu": są prawdziwe
W środę serwis Poufna Rozmowa opublikował dwie wymiany maili z udziałem szefa kancelarii premiera Michała Dworczyka dotyczące autoryzacji wywiadów dla „Super Expressu” i „Dziennika Gazety Prawnej”. - To kolejny dowód, że maile są prawdziwe - stwierdził Tomasz Walczak, publicysta „Super Expressu”.
więcej
|
PAP planuje 11 proc. więcej wpływów. Wyższe koszty obniżą zysk
Polska Agencja Prasowa zapowiada wzrost wpływów ze sprzedaży o 10,7 proc. w porównaniu do 2021 roku. Agencja chce zamknąć ten rok z 62,7 mln zł przychodów ze sprzedaży.
więcej
|
Rada Etyki Mediów krytykuje kryptoreklamę w ,,Kronice Beskidzkiej"
Rada Etyki Mediów w odpowiedzi na skargę uznała, że „Kronika Beskidzka” (Prasa Beskidzka) złamała zasadę pierwszeństwa dobra odbiorcy, zamieszczając nieoznaczony artykuł sponsorowany.
więcej
|
Bloomberg planuje globalną ekspansję. Ma być więcej lokalnych treści
Bloomberg Media zapowiada zmianę swojego modelu funkcjonowania. Wydawca planuje postawienie na lokalne treści i dotarcie ze swoim przekazem do większej liczby odbiorców na rynkach w poszczególnych krajach, takich jak Francja, Niemcy czy Japonia. Bloomberg jest bliski osiągnięcia 400 tysięcy płatnych subskrybentów.
więcej
|
Zmarł Jacek Wegner, były dziennikarz ,,Wiadomości" i ,,Rzeczpospolitej"
Nie żyje Jacek Wegner - dziennikarz, autor książek historycznych i wykładowca akademicki. Pracował m.in. w „Wiadomościach” TVP, „Rzeczpospolitej”, współpracował z czasopismami literackimi, wykładał dziennikarstwo na Uniwersytecie Warszawskim.
więcej
|
Nie żyje wieloletnia pracownica ,,Tygodnika Powszechnego"
W poniedziałek 18 lipca zmarła Marta Bogucka, pracownica działu typografii „Tygodnika Powszechnego”. Z tytułem związana była od ćwierćwiecza.
więcej
|
|
|
"Dramatyczna" komunikacja FC Barcelony po przyjściu Roberta Lewandowskiego
Eksperci są zgodni: komunikacja piłkarskiego klubu FC Barcelona w mediach społecznościowych po transferze Roberta Lewandowskiego mocno kuleje. - Czuć ekscytację Barcelony, chcą się tym chwalić, ale za bardzo tego nie potrafią. Do wszystkiego potrzebni są profesjonaliści, strategia, podstawowa kreatywność i umiejętność obsługi sprzętu - ocenia Marcin Bratkowski z Arskom Sport Brokers.
więcej
|
Empik już w połowie e-commerce'owy, z 32 nowymi salonami i 27 mln zł zysku
Grupa kapitałowa Empik w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 17,3 proc. do 2,12 mld zł, już 48 proc. sprzedaży realizuje przez internet. Rok zakończyła z 32 nowymi salonami stacjonarnymi i 26,77 mln zł zysku netto. W br. chce uruchomić 40 sklepów.
więcej
|
Netflix: Tańszy pakiet z reklamami może być uboższy w treści
Planowany tańszy pakiet połączony z koniecznością oglądania reklam może nie zawierać całej oferty dostępnej dla użytkowników droższych abonamentów - przyznali przedstawiciele Netfliksa. Serwis tłumaczy taką sytuację koniecznością renegocjowania umów z producentami i zewnętrznymi partnerami. Na razie nie wiadomo, jakich pozycji miałoby zabraknąć w „reklamowej” opcji Netfliksa.
więcej
|
G.F. Darwin, Astrofaza i EkoBosacka z Video Brothers
Współpracę z siecią partnerską Video Brothers zaczęły kanały youtube’owe G.F. Darwin i Astrofaza, a po rocznej przerwie wznowiła ją Katarzyna Bosacka ze swoim kanałem EkoBosacka.
więcej
|
Właściciel Facebooka pozwany przez MetaX. Chodzi o naruszenie znaku towarowego
Amerykańska firma MetaX, zajmująca się obszarem wirtualnej rzeczywistości skierowała do sądu pozew przeciwko koncernowi Meta, do którego należy między innymi Facebook. Chodzi o naruszenie znaku towarowego, które w konsekwencji może wyeliminować MetaX z segmentu VR.
więcej
|
TikTok wprowadza tłumaczenie napisów na różne języki. Polskiego nie ma na liście
TikTok zaczął wprowadzać nową funkcję, która pozwala na tłumaczenie napisów przy treściach publikowanych na platformie. Opcja ma ułatwić rozumienie materiałów niezależnie od języka, w którym zostały stworzone. Na razie mechanizm jest dostępny dla niektórych języków, wśród nich nie ma jeszcze polskiego.
więcej
|
Milena Bryła wicenaczelną naTemat.pl
Od 1 sierpnia Milena Bryła obejmuje funkcję wicenaczelnej portalu naTemat.pl. To nowe stanowisko w newsroomie.
więcej
|
Wyniki badań PwC jednoznacznie wskazują na korzystny wpływ first-party ID w działaniach marketerów Adform jako jedyna globalna, niezależna i w pełni zintegrowana platforma reklamowa dla nowoczesnego marketera udostępnia niezależny raport z badań PWC pokazujący, że identyfikatory first party dostarczają znacznej wartości dodanej w kampaniach programatycznych opartych o technologię Adform ID Fusion. materiał partnerskiwięcej |
|
|