|
|
|
|
|
|
|
Telewizja Polska uruchomi kanał TVP World. Ma nadawać z satelitów dla mieszkańców Europy Zachodniej i USA
Jeszcze w 2021 roku ma ruszyć w internecie anglojęzyczny kanał TVP World. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl TVP chce, żeby w przyszłym roku stacja była dostępna też z satelity Astra 19,2E dla mieszkańców Europy Zachodniej i z platformy Dish Network dla obywateli Stanów Zjednoczonych.
więcej
|
,,Hotel Paradise 3" hitem Siódemki
Wiosenne odcinki programu Siódemki „Hotel Paradise” oglądało średnio 651 tys. widzów, o 53 tys. osób mniej niż nadawany rok temu pierwszy sezon. Reality-show miał wyraźnie wyższe wyniki od średnich długookresowych udziałów stacji. Wpływy z reklam wyniosły 55,22 mln zł - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Czeski odpowiednik KRRiT ukarał finansowo polski kanał telewizyjny
Nadawca kanału Power TV musi zapłacić w Czechach równowartość 3,5 tys. zł kary i 175 zł kosztów postępowania. Zdaniem odpowiednika KRRiT w Pradze, spółka MWE Networks International naruszyła miejscowe przepisy.
więcej
|
Pracownicy TVP z nowym intranetem. "Miejsce nabywania nowych kompetencji"
Telewizja Polska z początkiem czerwca uruchomiła dla swoich pracowników i współpracowników nowy intranet. Ma działać lepiej niż poprzednia wersja, która nie do końca sprawdzała się w okresie, kiedy wiele redakcji pracuje zdalnie.
więcej
|
Ewa Drzyzga oszukana. Miała reklamować lek na odchudzanie. "Nigdy nie ważyłam 97 kg"
Ewa Drzyzga miała zachęcać do stosowania leku na odchudzanie. Wywiad z dziennikarką TVN okazał się zmyślony. - Pal licho, jeśli ten preparat nie działa. Gorzej, jeśli komuś zaszkodzi - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Ewa Drzyzga.
więcej
|
Dlaczego Danuta Holecka nie prowadzi nadal "Wiadomości"? "Powody zdrowotne"
Od 21 kwietnia Danuta Holecka nie poprowadziła "Wiadomości" w TVP1. Miała powrócić na antenę w czerwcu, ale nadal nie wiadomo, czy tak się stanie. W rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl dziennikarz związany z programem zdradził przyczynę nieobecności.
więcej
|
Sylwester Latkowski przygotowuje film i książkę o aferze GetBack
Sylwester Latkowski ruszył ze zdjęciami do zapowiadanego od kilku miesięcy filmu opisującego aferę firmy windykacyjnej GetBack. Film ma nosić tytuł „Wszystkie chwyty dozwolone. Afera GetBack”. Równolegle powstaje też książka na ten sam temat, a całość prac finansowana jest m.in. z internetowej zbiórki.
więcej
|
TVP Kobieta buduje lifestylowe pasmo w codziennym prime-time, emisja również zrekonstruowanych cyfrowo seriali ,,Lalka" oraz ,,Noce i dnie"
TVP Kobieta od 14 czerwca od poniedziałku do piątku o 20.30 w ramach godzinnego pasma emitować będzie liczne lifestylowe programy. Z kolei w poniedziałki i wtorki o 21.30 będzie można oglądać zrekonstruowane cyfrowo seriale „Lalka” oraz „Noce i dnie”.
więcej
|
861 tys. widzów ,,Kawy na ławę" w TVN24
W bieżącym roku magazyn „Kawa na ławę” śledzi w TVN24 średnio 861 tys. osób - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Nowy filmowo-serialowy kanał w multipleksie naziemnym na Śląsku
Mieszkańcy Śląska, Zagłębia i Podbeskidzia mogą od kilku dni oglądać nowy filmowo-serialowy kanał Red Top TV dzięki emisji w ramach multipleksu lokalnego cyfrowej telewizji naziemnej.
więcej
|
TVP Sport z nową oprawą tuż przed Euro 2020? Jacek Kurski: Trwają ostatnie prace
Telewizja Polska planuje wprowadzić nową oprawę kanału TVP Sport tuż przed Mistrzostwami Europy w piłce nożnej 2020 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Trwają ostatnie prace i jest bardzo duża szansa, że nowa oprawa zagości w TVP Sport tuż przed startem Euro 2020 - komentuje nam Jacek Kurski, prezes TVP.
więcej
|
TVP 4K i nowe kanały w ofercie telewizyjnej Orange
Operator telekomunikacyjny Orange dołączył do pakietu IPTV Extra+ 7 kanałów tematycznych Polsatu i stację Music Box Polska, która prezentuje światowe, polskie, ukraińskie i rosyjskie teledyski. Ponadto w Orange będzie dostępny kanał TVP 4K, który pokaże mecze Euro 2020.
więcej
|
Polsat SuperHit Festiwal pod koniec czerwca, Bajm i Enej z koncertami
Tegoroczny Polsat SuperHit Festiwal został przesunięty z 4-6 czerwca na 25-26 czerwca. Osobne koncerty dadzą zespoły Bajm z Beatą Kozidrak i Enej, zaplanowano też kabareton i koncert z największymi hitami.
więcej
|
Czeska telewizja rozważa likwidację kanału ČT3
Parlament w Pradze odrzucił poprawkę częściowo zwalniającą nadawców publicznych z podatku VAT. Česká televize nie wyklucza w związku z tym likwidacji kanału ČT3, skierowanego głównie do osób starszych.
więcej
|
Platforma Apple TV+ dostępna w systemie operacyjnym Android TV
Z platformy streamingowej Apple TV+ mogą już korzystać użytkownicy systemu operacyjnego Android TV. Google podaje, że wystarczy wersja 8.0, nazwana Oreo.
więcej
|
Fani domagają się konkretnej daty startu Disney+ w Polsce, a koncern milczy
W tym tygodniuo fani Disneya zorganizowali na portalu społecznościowym Twitter akcję, w której domagali się startu w naszym kraju uruchomienia platformy streamingowej Disney+. Amerykański koncern w tej sprawie konsekwentnie jednak milczy.
więcej
|
Piotr Jacoń opowiedział o swojej transpłciowej córce. "Bardzo ważne SMS-y"
- Jeśli ktoś ważny w firmie na koniec dnia, w którym ukazał się wywiad, pyta w SMS-ie, jak się czuję ja i moja córka, to jest to miarą wsparcia - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Piotr Jacoń, dziennikarz TVN24, który na łamach dwumiesięcznika "Replika" opowiedział o swojej transpłciowej córce
więcej
|
Telewizja Trwam ze wzrostem oglądalności w 2020 roku
Telewizja Trwam w 2020 roku zanotowała 0,55 proc. udziału w rynku oglądalności. To o 0,17 pkt. proc. więcej niż w 2019 roku.
więcej
|
Viaplay zyska w Polsce szybciej użytkowników niż zakładali właściciele platformy streamingowej?
Platforma streamingowa Viaplay, która ruszy w Polsce w sierpniu, ma rosnąć na europejskich rynkach szybciej niż zakładał to jej właściciel, nordycka spółka NENT Group. Oszacowali to analitycy banku Berenberg.
więcej
|
1,34 mln widzów Ligi Mistrzów w TVP1. Hitem mecz finałowy Manchester City-Chelsea Londyn
Ligę Mistrzów w sezonie 2020/2021 w TVP1 oglądało średnio 1,34 mln widzów, o 370 tys. osób mniej niż rok wcześniej. Zdecydowanie najwięcej widzów zgromadził finałowy mecz, w którym Chelsea Londyn pokonała Manchester City. Wpływy z reklam wyniosły 38,24 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Zmarł Roman Nehrebecki, pierwowzór Lolka z kreskówki ,,Bolek i Lolek"
Roman Nehrebecki, przedsiębiorca, producent filmowy i polityk, pierwowzór postaci Lolka z przygód „Bolka i Lolka”, zmarł w piątek wieczorem w Bielsku-Białej po ciężkiej chorobie - poinformowała rodzina. Miał 69 lat, pozostawił żonę, córki i wnuki.
więcej
|
Rafał Wolski w Telewizji Polskiej, będzie komentował Euro 2020
Komentator piłkarski Rafał Wolski dołącza do redakcji sportowej Telewizji Polskiej. Skomentuje kilka meczów Euro 2020.
więcej
|
,,Fakty" liderem oglądalności w maju. Wszystkie programy straciły widzów
Pozycję lidera oglądalności wśród programów informacyjnych w maju br. utrzymały „Fakty” emitowane w TVN i TVN24 BiS, które zanotowały największy spadek w zestawieniu - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Likwidowany kanał nie zapłacił dostawcom treści? "Czuję się jak w republice bananowej"
Z końcem lipca kończy działalność kanał Q Polska. Do portalu Wirtualnemedia.pl zgłosił się jeden z dostawców treści, który twierdzi, że stacja dwa lata po podpisaniu umowy nie zapłaciła mu nawet grosza, a teraz unika kontaktu.
więcej
|
Przychody europejskich nadawców z Ligi Mistrzów UEFA i lig krajowych przekroczą 38 mld zł
Przychody nadawców z transmisji meczów Ligi Mistrzów UEFA i lokalnych lig krajowych w sezonie 2021/2022 wyniosą ponad 38 mld zł, a w raporcie Digital TV Research mowa tylko o pięciu największych rynkach w Europie.
więcej
|
Viaplay będzie pokazywać w Polsce wyścigi W Series i na Nurburgringu
Platforma streamingowa Viaplay przez najbliższe dwa lata będzie transmitować wyścigi samochodowe kobiet W Series i przez trzy lata 24-godzinne wyścigi na torze Nurburgring.
więcej
|
Aneta Parafiniuk i Tomasz Misiak dalej w zarządzie 4fun Media
Rada nadzorcza 4fun Media na kolejną kadencją powołała członków zarządu Anetę Parafiniuk i Tomasza Misiaka.
więcej
|
TVP 4K w ofercie sieci kablowej Toya
Kanał TVP 4K, który rozpocznie nadawanie 11 czerwca w związku z rozgrywkami Euro 2020 znajdzie się w ofercie sieci kablowej Toya.
więcej
|
Cyfrowy Polsat w spocie z Jerzym Dudkiem zachęca do kibicowania Biało-Czerwonym
Cyfrowy Polsat wprowadził nową promocję w usłudze telewizyjnej - „Kibicuj naszym”. Ofertę promuje kampania reklamowa z Jerzym Dudkiem.
więcej
|
Kanał NTV jako pierwszy w Rosji będzie wykorzystywał transmisję 5G
Należący do Gazprom-Media kanał telewizyjny NTV zapowiedział wykorzystanie technologii 5G w swoich transmisjach. Będzie to pierwsze tego typu rozwiązanie zastosowane na rynku w Rosji.
więcej
|
Iris Knobloch po 25 latach opuszcza WarnerMedia. Następca jeszcze nieznany
Iris Knobloch, wieloletnia prezes WarnerMedia na Francję, kraje Beneluksu, Niemcy, Austrię i Szwajcarię zapowiedziała odejście ze stanowiska. Menedżerka pracowała w firmie przez 25 lat, nie zdradza dalszych planów zawodowych. Następca Knobloch nie jest na razie znany, firma będzie poszukiwała odpowiedniej osoby.
więcej
|
,,M jak miłość" oglądało prawie 4 mln widzów. TVP2 zarobiła 126,44 mln zł z reklam
21. sezon „M jak miłość” oglądało średnio 3,90 mln widzów. Produkcja dała TVP2 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie 16-49. Serial zanotował wyraźny wzrost wpływów z reklam do 126,44 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP szykuje dokument ,,Człowiek zbuntowany" o Jarosławie Kaczyńskim
Telewizja Polska przygotowuje film dokumentalny o roboczym tytule „Człowiek zbuntowany” na temat działalności publicznej Jarosława Kaczyńskiego w latach 70. i 80. Reżyserką jest Ewa Świecińska. Do filmu nie zamierza wypowiadać się wicemarszałek Senatu Bogdan Borusewicz.
więcej
|
TVP kupuje 16 samochodów dla ośrodków regionalnych
Telewizja Polska w ramach zamówienia publicznego planuje kupić 16 fabrycznie nowych samochodów osobowych dla swoich oddziałów terenowych.
więcej
|
Canal+ online na telewizorach Samsung Smart TV
Od 2 czerwca z oferty serwisu Canal+ online mogą korzystać posiadacze telewizorów Samsung Smart TV, dla których udostępniono dedykowaną aplikację.
więcej
|
TVP: syn Krzysztofa Krawczyka i Trubadurzy zostali zaproszeni na koncert w Opolu
Telewizja Polska zapewniła, że na niedawny koncert w Opolu upamiętniający Krzysztofa Krawczyka zostali zaproszeni syn piosenkarza oraz żyjący członkowie zespołu Trubadurzy. - Obecne zaczepki w sprawie koncertu w Opolu odbieramy, jako motywowane niskimi pobudkami próby zakłócenia atmosfery społecznej wspólnotowej empatii po odejściu wybitnego artysty - skomentował publiczny nadawca.
więcej
|
Konferencja "Amazon Day by NextM" już 17 czerwca! W czwartek, 17 czerwca br. odbędzie się „Amazon Day by NextM” – pierwsza taka konferencja online poświęcona Amazonowi. To wydarzenie dedykowane marketerom i przedsiębiorcom zainteresowanym rozwojem biznesu na platformie Amazon. Rejestracja na wydarzenie organizowane przez GroupM trwa. Konferencja została objęta akredytacją DIMAQ – posiadacze certyfikatów mogą otrzymać punkty recertyfikacyjne za udział w „Amazon Day by NextM”. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Radio TOK FM: wpływy 17 proc. w dół, ubyło 7 pracowników, 2,7 mln zł na dywidendę
W ub.r. spółka Inforadio, nadawca TOK FM, zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 16,7 proc. do 11,72 mln zł oraz zysku netto z 1,9 do 1,39 mln zł. Zatrudnienie zmalało o siedmiu pracowników do 42. Spółka wypłaci Agorze i Polityce 2,28 mln zł dywidendy.
więcej
|
|
Magdalena Rataj w Inner Value
Magdalena Rataj, która niedawno rozstała się z Radiem Nowy Świat, rozpoczęła pracę w agencji relacji inwestorskich Inner Value. Będzie zajmować się PR-em oraz komunikacją z mediami i inwestorami.
więcej
|
|
Radio Gra liderem słuchalności w Toruniu, Meloradio awansowało na podium
Liderem rynku radiowego w Toruniu w okresie od listopada ub.r. do kwietnia br. było Radio Gra. Na podium znalazły się jeszcze RMF FM i Meloradio - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Rekord FM liderem słuchalności w Radomiu, duży wzrost VOX FM
Pozycja lidera rynku radiowego w Radomiu w okresie od listopada ub.r. do kwietnia br. należała do Rekord FM. Drugie miejsce zajęło RMF FM, a trzecie - Eska - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Sigma BiS miałą 2,1 mln zł straty w 2020 roku. 9 mln zł pożyczek od Orlenu i PZU
W ub.r. agencja mediowa Sigma BiS zanotowała 92,03 mln zł wpływów, w całości od swoich właścicieli: Orlenu i PZU, oraz 2,08 mln zł straty netto. Na koniec roku zatrudniała 45 osób, miała do spłaty 9,03 mln zł pożyczek od Orlenu i PZU - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Branża eventowa krytykuje decyzję rządu o odmrożeniu wydarzeń bez uprzedzenia
Przedstawiciele branży eventowej zarzucają rządzącym, że bez większego wyprzedzenia ogłosili poluzowanie obostrzeń dotyczących targów, konferencji i wystaw. Zaznaczają, że rząd traktuje sektor wydarzeń niesprawiedliwie.
więcej
|
Nie będzie upadłości Codemedia, firmy nie stać na postępowanie likwidacyjne
Sąd oddalił zażalenie domu mediowego Codemedia na odrzucenie wniosku o ogłoszenie upadłości firmy, uzasadniając, że jej majątek nie wystarczy na sfinansowanie postępowania likwidacyjnego. Spółka działalność operacyjną zakończyła jesienią 2019 roku.
więcej
|
Mediacap bez dywidendy, zysk głównie na kapitał zapasowy
Zarząd holdingu marketingowo-badawczego Mediacap proponuje, żeby firma z jednostkowego zysku netto z ub.r. nie wypłacała dywidendy, tylko zdecydowaną większość przeznaczyła na kapitał zapasowy.
więcej
|
Komisja Europejska szuka agencji do kampanii w Polsce
Przedstawicielstwo Komisji Europejskiej w Polsce szuka agencji, która zajmie się organizacją i przeprowadzeniem miejskiej kampanii outdoorowej - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Rynek reklamy telewizyjnej wzrósł o 32 proc. Polsat z największymi wpływami (raport)
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w maju 2021 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększyły się o 31,88 proc. Liderem przychodów z reklam był Polsat. Najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Ponad pół miliona zł zapłaci Warszawa za promocję na rowerach miejskich
Władze Warszawy zawarły z firmą Nextbike Polska umowę, na mocy której stolica będzie promowana na rowerach miejskich - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Współpracę nawiązano bez wcześniejszego przetargu.
więcej
|
Rośnie liczba Polaków robiących zakupy codziennie. Biedronka i Pepco zostawiają konkurencję w tyle
W 2018 roku 10,4 proc. więcej użytkowników robiło zakupy niemal codziennie. W 2020 już prawie 43 proc. - wynika z badania przeprowadzonego przez aplikację Moja Gazetka. Najczęściej po podstawowe zakupy spożywcze udajemy się do Biedronki, po tekstylia do Pepco.
więcej
|
Sławomir Szwaj digital transformation & business directorem w 180heartbeats + Jung v Matt
Sławomir Szwaj został digital transformation & business directorem w agencji 180heartbeats + Jung v Matt. Wcześniej pracował w Publicis Media.
więcej
|
Trening bez spiny w reklamie Plusha na Kartę (wideo)
Trwa kampania reklamująca pakiet internetowy dostępny w ofercie Plush na Kartę (Polkomtel).
więcej
|
Publicis Media zajmie się obsługą mediową Lindt&Sprungli w Europie
Publicis Media (Publicis Groupe) wygrała przetarg na obsługę mediową szwajcarskiego producenta słodyczy Lindt & Sprüngli w całej Europie. Będzie odpowiadać za strategię mediową oraz planowanie i zakup mediów.
więcej
|
Agnieszka Chylińska reklamuje sklepy Komfort
Piosenkarka Agnieszka Chylińska została ambasadorką nowej kampanii reklamowej sklepów z wyposażeniem domu Komfort. Marka prezentuje nową platformę komunikacyjną #ChceKomfortu. Działania przygotowały Grandes Kochonos i Studio Moon.
więcej
|
Pauline Miller jako chief equity officer w dentsu
Grupa reklamowa dentsu (należą do niej takie agencje, jak Carat, iProspect, dentsu X) mianowała Pauline Miller na nowo utworzone stanowisko chief equity oficer w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA). Od 1 sierpnia br. zajmie się wzmacnianiem zróżnicowanej i integracyjnej kultury pracowników tej grupy reklamowej.
więcej
|
Izabela Kochańska-Lubowiecka dołącza do Provident Polska
Izabela Kochańska-Lubowiecka obejmie stanowisko digital sales directora w firmie pożyczkowej Provident Polska.
więcej
|
Marta Michałowska w zespole Nieagencji
Marta Michałowska objęła w Nieagencji nowo utworzone w stanowisko sustainable growth managera.
więcej
|
Aktorzy 50+ w co ósmym filmie reklamowym, najczęściej występują jako babcia, dziadek lub pacjent
Spośród wszystkich filmów reklamowych w zaledwie 13 proc. spotów pojawiają się osoby po pięćdziesiątce. Najczęściej prezentowane są w stereotypowy sposób - jako babcia, dziadek lub pacjent - wynika z badania Biura Reklamy TVP.
więcej
|
Co piąty Polak kupuje podróbki
Blisko 20 proc. Polaków otwarcie przyznaje, że kupuje produkty z podrobionymi znakami towarowymi znanych marek, najczęściej z oszczędności - wynika z badania UCE Research i Syno Poland. W większości kupowane są podrabiane ubrania, buty i kosmetyki.
więcej
|
Fundacja Olgi Tokarczuk o odsyłaniu książek za krytykę polskich władz: zlicytujemy je na rzecz walki o prawa LGBT+
Po tym jak Olga Tokarczuk we włoskiej prasie skrytykowała sytuację w Polsce, porównując ją do tej na Białorusi, w mediach społecznościowych pojawił się pomysł, żeby odsyłać pisarce jej książki. - Nadesłane do nas egzemplarze przekażemy w ramach wsparcia na aukcję charytatywną na rzecz organizacji walczących o prawa osób LGBT+ - zapowiedziała Fundacja Olgi Tokarczuk.
więcej
|
Lublin i Wilno połączone "Portalem" (wideo)
Miasto Lublin we współpracy z Urzędem Miasta Wilna i litewską Fundacją Benediktas Gylys oraz Ośrodkiem Międzykulturowych Inicjatyw Twórczych "Rozdroża" realizują międzynarodowy projekt pod nazwą "Portal".
więcej
|
Fundacja Akcja Menstruacja chce przełamać miesiączkowe tabu
Wraz z oficjalnym otwarciem restauracji, wystartowała nowa kampania #TabuNaŁawę - otwarcie o okresie - zorganizowana przez Fundację Akcja Menstruacja. W działania włączyły się wybrane restauracje z całej Polski, w tym: Avacado SPOT w Gdańsku, Bar Wozownia w Warszawie, kawiarnia Czyżyk w Krakowie.
więcej
|
Gliss z Fundacją Rak & Roll i Małgorzatą Rozenek-Majdan inicjuje akcję ,,Twój włos ma moc!"
Wystartowała akcja marki produktów do pielęgnacji włosów Gliss „Twój włos ma moc!”, której celem jest wsparcie podopiecznych fundacji Rak’n’Roll, mierzących się z utratą włosów w wyniku chemioterapii. Twarzą kampanii została ambasadorka marki – Małgorzata Rozenek-Majdan. Za koncepcję i organizację akcji odpowiada agencja Albedo Marketing.
więcej
|
Nestlé produkuje niezdrowe produkty
„Financial Times” opisał wewnętrzny dokument koncernu Nestlé, w którym firma przyznaje się do tego, że 60 proc. jej produktów spożywczych jest niezdrowa.
więcej
|
Kubota wprowadza tęczową kolekcję i rusza z akcją #silateczy (wideo)
Marka butów Kubota wprowadza do sprzedaży tęczową kolekcję. Rusza też z akcją #silateczy, w którą włączyły się firmy, wspierające społeczność LGBT+. Akcja jest wyrazem wsparcia dla tęczowego środowiska i została objęta patronatem Kampanii Przeciw Homofobii.
więcej
|
Ogólnopolski Związek Zawodowy Lekarzy pyta w kampanii, czy minister Niedzielski "chce wygonić lekarzy z kraju?"
Ogólnopolski Związek Zawodowy Lekarzy rozpoczął internetową kampanię, w której chce zwrócić uwagę na niskie stawki dla medyków za leczenie pacjentów.
więcej
|
,,Cenię sobie sportowe emocje" - Ceneo ze sportową kampanią reklamową
Porównywarka cen Ceneo ruszyła z kampanią „Cenię sobie sportowe emocje”, która nawiązuje do zbliżających się Mistrzostw Europy w piłce nożnej.
więcej
|
Cyfrowy Polsat w spocie z Jerzym Dudkiem zachęca do kibicowania Biało-Czerwonym
Cyfrowy Polsat wprowadził nową promocję w usłudze telewizyjnej - „Kibicuj naszym”. Ofertę promuje kampania reklamowa z Jerzym Dudkiem.
więcej
|
IMS chce wypłacić 2,18 mln zł dywidendy
Zarząd zajmującej się marketingiem sensorycznym firmy IMS chce, żeby wypłaciła 2,18 mln zł dywidendy, po 7 groszy na akcję.
więcej
|
,,Chmielowe Mistrzostwa Świata" w reklamie piwa Žatecký 0,0%
Wystartowała kolejna odsłona kampanii reklamowej „Chmielowe Mistrzostwa Świata" marki Žatecký (Carlsberg Polska), która promuje wariant bezalkoholowy.
więcej
|
Fintech Twisto przekonuje, że "Życie nie zaczeka" (wideo)
Fintech Twisto, oferujący płatności odroczone w sklepach internetowych i stacjonarnych, wystartował z nową kampanią marketingową pod hasłem “Życie nie zaczeka. Twisto tak”, która promuje płatności odroczone i bezpłatne raty od Twisto.
więcej
|
Serwis rezerwacyjny Triverna reklamuje się w telewizji
Z początkiem czerwca ruszyła kampania telewizyjna Triverna.pl – serwisu oferującego pakiety hotelowe w Polsce i za granicą. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Havas Media.
więcej
|
Marki na przełomie dekad: Netto Polska
W naszym cyklu "Marki na przełomie dekad", w którym prezentujemy dokonania marek i ich osiągnięcia w minionej dekadzie oraz kamienie milowe w ich rozwoju, a także zakreślimy wyzwania, które stają przed nimi u progu trzeciego dziesięciolecia XXI wieku prezentujemy sieć sklepów Netto Polska.
więcej
|
Warszawska mieszkaniówka w I kwartale 2021 roku - wnioski i podsumowania Rok temu – gdy obostrzenia związane z pandemią prawie unieruchomiły rynek – większość deweloperów i analityków branży twierdziła, że spadek cen mieszkań jest nieunikniony. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Krytyka po wywiadzie Pratasiewicza dla białoruskiej telewizji. "Nie mamy prawa go osądzać"
Osadzony w areszcie białoruski opozycyjny dziennikarz, Roman Protasiewicz, udzielił wywiadu białoruskiej telewizji, w którym m.in. przyznał, że działalność opozycyjna w tym kraju finansowana jest przez Zachód. Niektórzy komentatorzy zarzucili mu tchórzostwo i brak „kwalifikacji na bohatera”. - Nie dane nam było stanąć przed taką próbą, nie sądźmy więc innych, którzy są właśnie jej poddawani - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Seweryn Blumsztajn z Towarzystwa Dziennikarskiego.
więcej
|
W siedzibie "Gazety Wyborczej" można wynająć biurko do pracy. Koszt? 400 złotych za miesiąc
W warszawskiej siedzibie Agory chętni mogą wynająć biurko do pracy. Miesięczny abonament kosztuje 400 złotych.
więcej
|
Wicenaczelny ,,Głosu Wielkopolskiego" drwi z ,,niemieckiej propagandy" w dzienniku
Leszek Waligóra, zastępca redaktora naczelnego „Głosu Wielkopolskiego” (Polska Press), w felietonie „Jakże nam ciężko było nosić te pikielhauby” na łamach gazety zakpił z oskarżeń o niemieckie naciski w tytule.
więcej
|
Wydawnictwo Polityka z 680 tys. zł straty, 3,5 mln zł odpisu dot. Ruchu
W ub.r. spółka Polityka, wydająca m.in. tygodnik „Polityka” i dwutygodnik „Forum”, zanotowała spadek przychodów o 0,9 proc. do 36,96 mln zł i wyniku netto z 1,44 mln zł zysku do 679,7 tys. zł straty. Firma odpisała 3,54 mln zł umorzonych należności od Ruchu, jej przychody ze sprzedaży wydań cyfrowych poszły w górę o 71 proc. - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Gazeta.pl, ,,Gazeta Wyborcza", Noizz i Onet z nagrodami INMA Global Media Awards 2021
Gazeta.pl, „Gazeta Wyborcza”, Noizz i Onet zostały laureatami tegorocznej edycji prestiżowych nagród Międzynarodowego Stowarzyszenia Mediów Informacyjnych INMA.
więcej
|
Wojciech Wybranowski: w ,,Głosie Wielkopolskim" będziemy walić w każdego, kto robi coś złego
Wojciech Wybranowski od czerwca jest redaktorem naczelnym „Głosu Wielkopolskiego” (Polska Press), kieruje też serwisem Poznan.naszemiasto.pl. Zapowiada, że jego priorytetami będą internet, opinie i zatrudnianie młodych dziennikarzy. - Lokalni dziennikarze są przede wszystkim od patrzenia na ręce lokalnej władzy. Z tym jest problem - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Jaś Kapela wziął na wizji 700 zł. ,,Wystawiłem Stanowskiemu fakturę, żeby się rozliczyć z urzędem skarbowym"
- Mogłem się lepiej przygotować, bo wiedziałem, że Stanowski jest chamem, ale nie wiedziałem, że aż takim - mówi w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Jaś Kapela, poeta i publicysta, który tydzień temu wystąpił w kolejnym odcinku youtubowego cyklu "HejtPark". O tym wydaniu zrobiło się głośno, gdy gość Krzysztofa Stanowskiego przyjął od prowadzącego 700 zł za udział w programie.
więcej
|
"The Mirror" vs. "The Sun" - walka o prymat w brytyjskiej sieci
"The Mirror" i "The Sun" toczą zażartą walkę o palmę pierwszeństwa na brytyjskim rynku gazet online. Obecnie oba tytuły przekonują, że są jego liderem.
więcej
|
Naczelny ,,Nowej Trybuny Opolskiej": Nie dam się zastraszyć
Na łamach „Nowej Trybuny Opolskiej” regularnie pojawiały się teksty o Mniejszości Niemieckiej, zaś byłemu kanclerzowi, Helmutowi Kohlowi poświęcono cykl, zrealizowany aż przez trzy osoby - opisuje w anonimowej ankiecie dla CMWP SDP jedna z wywiadowanych osób. Ma to świadczyć o proniemieckości tytułu. - Nie dam się zastraszyć - zapowiada w rozmowie z nami redaktor naczelny „NTO”, Krzysztof Zyzik.
więcej
|
Były PR-owiec Andrzeja Dudy felietonistą ,,Dziennika Polskiego"
Do grona felietonistów „Dziennika Polskiego” (Polska Press) dołączył Marcin Kędryna, w ostatnich latach pracownik służb prasowych w kancelarii prezydenta Andrzeja Dudy.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" z największym spadkiem wśród dzienników, ,,Przegląd Sportowy" zyskał najwięcej
Średnie rozpowszechnianie płatne razem wszystkich dzienników ogólnopolskich w kwietniu br. było o 0,02 proc. niższe niż w kwietniu 2020 roku. Najchętniej kupowany był „Fakt”, największym wzrostem pochwalić się mógł „Przegląd Sportowy”, a najwięcej straciła „Gazeta Wyborcza” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
W czerwcu proces o zniesławienie Tomasza Grodzkiego przez Tomasza Sakiewicza
W czerwcu ruszy proces o zniesławienie, który w związku z oskarżeniami o łapówkarstwo marszałek Senatu Tomasz Grodzki wytoczył redaktorowi naczelnemu "Gazety Polskiej" Tomaszowi Sakiewiczowi. Pierwotnie proces miał ruszyć 13 maja, obecny termin to 24 czerwca.
więcej
|
Justyna Przybytek-Pawlik po odejściu z ,,DZ" wydawcą w portalu RynekZdrowia.pl
Po odejściu z „Dziennika Zachodniego” (Polska Press Grupa) Justyna Przybytek-Pawlik zaczęła pracę jako wydawca w serwisie RynekZdrowia.pl, wydawanym przez Grupę PTWP. Będzie też publikowała w magazynie „Rynek Zdrowia”.
więcej
|
Rusza podcast ,,Auto Świat w stereo" Roberta Rybickiego i Piotra Szypulskiego
4 czerwca o godz. 10.30 na Autoswiat.pl (Ringier Axel Springer Polska) zadebiutuje podcast „Auto Świat w stereo”, w którym dziennikarze magazynu Robert Rybicki i Piotr Szypulski będą komentować wydarzenia świata motoryzacji i rozmawiać z gośćmi.
więcej
|
PMPG Polskie Media bez dywidendy, chce wydać 1 mln zł na skup akcji
Spółka PMPG Polskie Media (właściciel tygodników „Wprost” i „Do Rzeczy”) z zeszłorocznego zysku netto zamierza 2,21 mln zł przeznaczyć na kapitał zapasowy, a 1 mln zł na skup własnych akcji.
więcej
|
PKN Orlen: odwołanie RPO ws. zgody na zakup Polska Press w całości bezzasadne
Odwołanie Rzecznika Praw Obywatelskich od decyzji prezesa UOKiK ws. zgody na przejęcie kontroli nad Polska Press przez PKN Orlen jest w całości bezzasadne i winno zostać odrzucone - ocenił Orlen w odpowiedzi dla sądu. Jak dodał, nawet uznając dopuszczalność odwołania RPO, sąd powinien je oddalić.
więcej
|
Dziennikarz ,,Der Spiegel" zwolniony za pisanie zmyślonych artykułów. Teraz opowiada o swoich sfałszowanych tekstach
Magazyn "Reportagen" opublikował wywiad z byłym reporterem tygodnika "Spiegel" Claasem Relotiusem, który pisał reportaże, zawierające zmyślone rozmowy i wydarzenia. Sprawa wyszła na jaw w 2018 roku. Teraz po raz pierwszy opowiedział o swoich sfałszowanych tekstach.
więcej
|
Adam Godlewski w Polska Press jako szef Sportowy24.pl
Z początkiem czerwca Adam Godlewski objął stanowisko redaktora naczelnego serwisu i dodatku do gazet Sportowy24.pl (Polska Press). Wcześniej pracował m.in. w „Sporcie”, „Piłce Nożnej” i „Przeglądzie Sportowym”.
więcej
|
Marek Kęskrawiec odchodzi z Polska Press. ,,Spodziewałem się, nie pasuję tu ze swymi poglądami"
Publicysta i szef magazynu centralnego Polska Press Marek Kęskrawiec, w przeszłości m.in. redaktor naczelny krakowskiego „Dziennika Polskiego” , po 9 latach pracy odchodzi z wydawnictwa za porozumieniem stron - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. - Nie pasuję do nowej układanki - mówi nam Kęskrawiec.
więcej
|
Marcin Rybak wraca do wrocławskiej ,,Gazety Wyborczej"
Dziennikarz śledczy Marcin Rybak od sierpnia dołączy do wrocławskiej redakcji „Gazety Wyborczej” (Agora). Przez ostatnie 14 lat Rybak pracował w „Gazecie Wrocławskiej” (Polska Press).
więcej
|
|
|
Grupa G7 chce 15 proc. podatku od międzynarodowych koncernów. Zapłacą Google, Facebook, Amazon i Apple
Grupa G7 gromadząca najbogatsze kraje na świecie ustaliła na spotkaniu w Londynie, że największe koncerny, w tym także giganci technologiczni będą płacić 15 proc. podatku w krajach, w których działają i osiągają zyski. Nowe stawki obejmą między innymi Google, Facebooka, Amazona i Apple. Umowa ma zapobiec wyprowadzaniu przez największe koncerny swoich środków do krajów, w których obowiązują niskie stawki podatkowe.
więcej
|
Facebook zabrania Trumpowi dostępu do swojej platformy do 2023 roku
Facebook poinformował w piątek, że zabroni byłemu prezydentowi Donaldowi Trumpowi dostępu do swojej platformy na dwa lata. Ogłosił też nową politykę dotyczącą radzenia sobie z wypowiedziami prominentnych polityków.
więcej
|
Twitter zablokowany w Nigerii. Rząd grozi karami dla "próbujących obejść blokadę"
"Nakazałem natychmiastowe wszczynanie postępowania wobec łamiących wydany przez rząd zakaz działalności Twittera na terytorium Nigerii" - poinformował w niedzielę minister sprawiedliwości Abubakar Malami. Do akcji ma się włączyć od zaraz prokuratura - dodał.
więcej
|
Netflix czuje oddech konkurencji. ,,HBO i Disney mają mocne karty w rękach"
Netflix wciąż notuje dobre wyniki finansowe, ale liczba nowych użytkowników serwisu hamuje. Tymczasem Disney+, HBO Max i Amazon są na wznoszącej fali. Jak będzie wyglądał nowy etap wyścigu największych graczy w segmencie VOD? - Netflix nie będzie rządził wiecznie na rynku. Rywale są dobrze uzbrojeni, mają pieniądze, ambicje i własne treści oczekiwane przez widzów - oceniają eksperci dla Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Dziennikarze zbierają pieniądze na reportaż audio o Janie Ciszewskim
Trójka krakowskich dziennikarzy - Daniel Karaś, Norbert Tkacz, David Zeisky - przygotowuje serial dokumentalny audio, przybliżający sylwetkę legendarnego sprawozdawcy sportowego, Jana Ciszewskiego. Żeby doprowadzić do końca przedsięwzięcie, rozpoczęli zbiórkę na serwisie Zrzutka.pl.
więcej
|
Marcin Ręczmin szefem strony głównej Wyborcza.pl
Marcin Ręczmin, do niedawna szef serwisów kulturalnych i Magazynu Wirtualnej Polski, od 7 czerwca będzie kierował stroną główną serwisu Wyborcza.pl (Agora).
więcej
|
Gazeta.pl, ,,Gazeta Wyborcza", Noizz i Onet z nagrodami INMA Global Media Awards 2021
Gazeta.pl, „Gazeta Wyborcza”, Noizz i Onet zostały laureatami tegorocznej edycji prestiżowych nagród Międzynarodowego Stowarzyszenia Mediów Informacyjnych INMA.
więcej
|
Powstała WebExtensions Community Group. Jeden standard rozszerzeń dla wszystkich przeglądarek
Najwięksi producenci przeglądarek internetowych utworzyli WebExtensions Community Group. Członkowie inicjatywy zapowiedzieli wspólne prace nad rozwiązaniami, które pozwolą na łatwiejsze stosowanie tych samych rozszerzeń w różnych przeglądarkach.
więcej
|
Tinder pozwala blokować użytkowników na podstawie numerów telefonów
Aplikacja randkowa Tinder udostępniła nową funkcję, która pozwala na blokowanie w niej konkretnych użytkowników. Po wprowadzeniu numeru telefonu jego właściciel nie będzie mógł spotkać na platformie osoby posiadającej konto.
więcej
|
Do 2026 roku liczba subskrybentów SVOD ma w Polsce wzrosnąć o 6 mln
Zdaniem ekspertów, prognozowany przez Digital TV Research wzrost liczby subskrybentów usług SVOD w Polsce o 6 mln do 2026 roku jest bardzo realny. Pandemia przyspieszyła zmiany, ale liczba subskrypcji będzie rosła niezależnie od sytuacji związanej z COVID-19.
więcej
|
Fani domagają się konkretnej daty startu Disney+ w Polsce, a koncern milczy
W tym tygodniuo fani Disneya zorganizowali na portalu społecznościowym Twitter akcję, w której domagali się startu w naszym kraju uruchomienia platformy streamingowej Disney+. Amerykański koncern w tej sprawie konsekwentnie jednak milczy.
więcej
|
Medonet z większą przewagą nad ABCzdrowie, mocno w dół sekcja zdrowotna o2.pl (TOP10)
Zdecydowanie najpopularniejszą witryną o tematyce zdrowotnej pozostaje Medonet. Duży wzrost liczby użytkowników osiągnął Gdziepolek.pl, natomiast ponad 1 mln internautów ubyło z działu zdrowotnego na o2.pl.
więcej
|
OKO.press kończy pięć lat. "Czytają nas nawet antyszczepionkowcy"
- Jesteśmy jak grajek uliczny, który wystawia kapelusz i mówi: "dajcie, co łaska" - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Piotr Pacewicz, redaktor naczelny OKO.press. Serwis właśnie skończył pięć lat.
więcej
|
Broker reklamowy Demotywatorów i JoeMonstera podwoił wpływy i wyszedł na plus
W ub.r. firma Monster Media Group, zajmująca się sprzedażą oferty reklamowej serwisów Mariusza Składanowskiego, takich jak Demotywatory.pl, JoeMonster.org czy Stylowi.pl, osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 116,8 proc. do 1,73 mln zł, a jej wynik netto poszedł w górę ze 148,4 tys. zł straty do 176,9 tys. zł zysku.
więcej
|
Polski sklep Amazona nie robi furory - dlaczego?
Na tle konkurencji odwiedzalność polskiej wersji giganta e-commerce nie robią wielkiego wrażenia - w marcu witryna Amazon.pl miała 2,91 mln użytkowników (za: Mediapanel).- Trzeba pamiętać, że nie wszystkie narzędzia oferowane przez Amazona na innych rynkach są już dostępne u nas. Dlatego oferta dla klientów może nie wydawać się tak atrakcyjna - zauważa w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Łukasz Sztuczyński, lead Shop+ z Mindshare. Czy platforma Jeffa Bezosa ma jeszcze szanse zawojować polski handel elektroniczny?
więcej
|
Komisja Europejska wszczyna dochodzenie w sprawie możliwych antykonkurencyjnych działań Facebooka
Komisja Europejska wszczęła formalne dochodzenie antymonopolowe, aby ocenić, czy Facebook naruszył unijne zasady konkurencji, wykorzystując dane dot. reklam zebrane w szczególności od reklamodawców w celu konkurowania z nimi.
więcej
|
Prawie 2 mln gospodarstw domowych w Polsce bez dostępu do internetu szerokopasmowego
W Polsce ok. 2 mln gospodarstw domowych wciąż nie ma dostępu do sieci szerokopasmowej - wskazuje Polski Instytut Ekonomiczny. Analitycy zwracają uwagę, że ponad 1/4 gospodarstw z internetem ma łącze o przepustowości niespełna 30 Mbps.
więcej
|
Janusz Schwertner laureatem European Press Prize
Janusz Schwertner został laureatem tegorocznej edycji European Press Prize, najbardziej prestiżowej nagrody dziennikarskiej w Europie. Dziennikarz Onetu został doceniony za reportaż „Miłość w czasach zarazy”.
więcej
|
20 mln odtworzeń materiałów na kanale Rafała Ziemkiewicza na YouTubie. ,,Wzięcie ma treść, a nie forma"
Youtube’owy kanał Rafała Ziemkiewicza po sześciu miesiącach funkcjonowania przekroczył 20 mln wyświetleń zamieszczonych treści. - Mam marzenie, żeby przy obecnym videoblogu rozwinąć też drugi, objaśniający Polskę po angielsku - mówi nam publicysta. Zapowiada też synergię jego strony Ziemkiewicz.info i kanału youtube'owego z serwisem Dorzeczy.pl.
więcej
|
Facebook wspiera Miesiąc Dumy. Tęczowe awatary, tła z motywami LGBTQ+, naklejki w aplikacjach
Facebook zamierza uczcić Miesiąc Dumy 2021 wzmacniając głos społeczności LGBTQ+ na swoich platformach. W tym czasie w Polsce wspólne z Kampanią Przeciw Homofobii prowadzi akcję społeczną Na wyciągnięcie ręki, a na Facebooku i Instagramie dostępne są tęczowe awatary, tła z motywami LGBTQ+, naklejki i dedykowanie hasztagi.
więcej
|
Były prowadzący TVN Turbo dołącza do Wirtualnej Polski
Krzysztof Róg, do niedawna producent i prowadzący TVN Turbo, został producentem branded content video w Wirtualnej Polsce.
więcej
|
YouTube z dużymi wypłatami dla branży muzycznej. 4 mld dolarów w jeden rok
W ciągu ostatnich 12 miesięcy wypłaciliśmy branży muzycznej ponad 4 mld dolarów - poinformował YouTube. Serwis ujawnił, że w pierwszym kwartale 2021 roku przybyło więcej płatnych subskrybentów słuchania muzyki w YT Music niż w którymkolwiek wcześniejszym kwartale od momentu uruchomienia usługi.
więcej
|
Netflix zmienił tłumaczenie słowa "banderowiec" w rosyjskim filmie
Platforma streamingowa Netflix skorygowała angielskie napisy do rosyjskiego filmu "Brat 2", po tym jak poprzednie tłumaczenie, w którym słowo "banderowiec" przetłumaczono jako "ukraiński nazistowski kolaborant", wywołało oburzenie wśród ukraińskich internautów.
więcej
|
Konferencja "Amazon Day by NextM" już 17 czerwca! W czwartek, 17 czerwca br. odbędzie się „Amazon Day by NextM” – pierwsza taka konferencja online poświęcona Amazonowi. To wydarzenie dedykowane marketerom i przedsiębiorcom zainteresowanym rozwojem biznesu na platformie Amazon. Rejestracja na wydarzenie organizowane przez GroupM trwa. Konferencja została objęta akredytacją DIMAQ – posiadacze certyfikatów mogą otrzymać punkty recertyfikacyjne za udział w „Amazon Day by NextM”. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Sebastian Stępak: ZFPR nie jest i nigdy nie było organizacją dla dużych agencji
O priorytetach Związku Firm Public Relations i perspektywach współpracy z innymi stowarzyszeniami branżowymi, wizerunku PR oraz wyzwaniach po pandemii rozmawiamy z Sebastianem Stępakiem, prezesem ZFPR.
więcej
|
Branża eventowa krytykuje decyzję rządu o odmrożeniu wydarzeń bez uprzedzenia
Przedstawiciele branży eventowej zarzucają rządzącym, że bez większego wyprzedzenia ogłosili poluzowanie obostrzeń dotyczących targów, konferencji i wystaw. Zaznaczają, że rząd traktuje sektor wydarzeń niesprawiedliwie.
więcej
|
Patrycja Kamińska PR managerem Netto Polska
Patrycja Kamińska została PR managerem sieci sklepów Netto Polska (Salling Group). Poprzednio pracowała m.in. w White Star Real Estate.
więcej
|
Magdalena Rataj w Inner Value
Magdalena Rataj, która niedawno rozstała się z Radiem Nowy Świat, rozpoczęła pracę w agencji relacji inwestorskich Inner Value. Będzie zajmować się PR-em oraz komunikacją z mediami i inwestorami.
więcej
|
Sieć Dino zwolniła pracownicę za to, że nie wyrzuciła niesprzedanych truskawek
Sieć sklepów Dino Polska rozstała się z pracownicą z 11-letnim stażem za to, że poczęstowała koleżanki opakowaniem truskawek przeznaczonym do wyrzucenia. Firma nie komentuje sprawy. - Jeżeli media będą „grzać temat”, będzie musiała podjąć decyzję - mówi ekspert.
więcej
|
Netflix zatrudnił Anne Laumen jako dyrektorkę ds. komunikacji w regionie EMEA
Anne Laumen objęła stanowisko dyrektorki ds. komunikacji w Netflix w regionie EMEA (Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki).
więcej
|
Monday wygrywa przetarg mBanku
Agencja Monday w wyniku wygranego przetargu rozpoczęła współpracę z mBankiem.
więcej
|
|
|