|
|
|
|
|
|
|
Igor Sokołowski w Polsat News. "Rzadko oglądam telewizję"
- Przydałoby się więcej luzu, jak w amerykańskich stacjach. Można być jednocześnie poważnym i wiarygodnym dziennikarzem, ale niekoniecznie sztywnym - mówi w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Igor Sokołowski, dziennikarz telewizyjny, który właśnie zaczyna pracę w Polsat News.
więcej
|
Superstacja z premierowymi programami do 18 czerwca, od 1 września Wydarzenia 24
Trwają prace nad przekształceniem Superstacji w kanał Wydarzenia 24. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl do 18 czerwca nadawca będzie pokazywał premierowe programy. Zaraz po wakacjach ruszą Wydarzenia 24.
więcej
|
820 tys. widzów ,,Boso przez świat" Cejrowskiego w TVP2
Reaktywowany program Wojciecha Cejrowskiego „Boso przez świat” oglądało średnio 820 tys. widzów. TVP2 w czasie nadawania produkcji zajęła trzecie miejsce w rynku wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wpływy z reklam wyniosły 2,41 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Grupa 4fun Media bez połowy wpływów i z 598 tys. zł zysku
W pierwszym kwartale br. grupa 4fun Media zanotowała spadek przychodów o 50 proc. do 5,63 mln zł oraz wzrost wyniku netto z 1,45 mln zł straty do 598 tys. zł zysku.
więcej
|
TVP ABC z nową oprawą i logotypem
We wtorek, 1 czerwca zadebiutuje nowa oprawa graficzna i logotyp dziecięcego kanału TVP ABC.
więcej
|
Kanał Q Polska zakończy nadawanie
Tylko do końca lipca będzie nadawał kanał Q Polska. Dostępna za pośrednictwem niektórych sieci kablowych stacja prezentuje materiały wideo przygotowywane przez gwiazdy internetu.
więcej
|
Cyfrowy Polsat oferuje nagrywarkę w chmurze
Od czerwca klienci telewizji satelitarnej i kablowej IPTV w Cyfrowym Polsacie będą mogli korzystać z usługi nPVR - nagrywania wybranych treści i przechowywania ich w chmurze internetowej. Usługa jest dostępna w dwóch wariantach: Start i Max.
więcej
|
TVP1, TVN i Polsat liderami tygodnia. ,,M jak miłość", ,,The Best of Krzysztof Krawczyk" i finał Ligi Mistrzów hitami
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „M jak miłość”, koncert „The Best of Krzysztof Krawczyk” oraz finał Ligi Mistrzów. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka. W 16-49 pierwsze miejsce zajął TVN, a w 16-49 - Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Beata Ryczkowska przechodzi z Kino Polska TV do Canal+ Polska
W sierpniu br. do zespołu Canal+ Polska dołączy Beata Ryczkowska obejmując stanowisko dyrektora produkcji oryginalnych i koprodukcji Canal+. W ostatnich trzech latach była związana z Kino Polska TV.
więcej
|
Cykl debat, materiały zza kulis i specjalna podstrona na 20-lecie TVN24
TVN24 z okazji swoich 20 urodzin rozpoczął emisję cyklu debat z udziałem znanych dziennikarzy i studentów dziennikarstwa. Nadawca uruchomił też jubileuszową podstronę tvn24.pl i emituje na antenie materiały o swoich kulisach.
więcej
|
,,Betty 2", ,,Dunkierka", ,,Shrek", i ,,Legenda undergroundu" w czerwcu w HBO GO (wideo)
W czerwcu w serwisie HBO GO pojawią się m.in. nowe sezony seriali „Betty”, „Dave”, „Sprawa idealna”, filmy „Dunkierka”, „Na skraju jutra”, „Shrek”, czy dokumentalny cykl „Legenda undergroundu”.
więcej
|
Simon Cowell odwołuje występ w izraelskim "X Factor", w tle konflikt z Palestyną
Brytyjski producent Simon Cowell odwołał swój planowany występ w roli jurora w talent show "X Factor Israel". Według nieoficjalnych informacji, że ma to związek z napiętą sytuacją w regionie.
więcej
|
Użytkownicy gotowi do płacenia za 5G. Od 10 do 30 procent więcej za nowe usługi
Użytkownicy smartfonów są skłonni zapłacić średnio o 10 procent więcej za plany taryfowe 5G lub nawet do 30 procent więcej, o ile w planach uwzględnione zostaną innowacyjne usługi cyfrowe, które nie są dostępne w technologii 4G - wynika z najnowszego raportu Ericsson Consumer Lab. 67 procent użytkowników chce opłacać telewizję w standardzie 5G.
więcej
|
Imienne życzenia 4Fun Kids na Dzień Dziecka (wideo)
Stacja 4Fun Kids z okazji Dnia Dziecka przygotowała wideo niespodziankę dla swoich widzów, w rakach której Kogut Rubin składa dzieciom imienne życzenia oraz zaprasza do wspólnej interaktywnej zabawy.
więcej
|
Konferencja "Amazon Day by NextM" już 17 czerwca! W czwartek, 17 czerwca br. odbędzie się „Amazon Day by NextM” – pierwsza taka konferencja online poświęcona Amazonowi. To wydarzenie dedykowane marketerom i przedsiębiorcom zainteresowanym rozwojem biznesu na platformie Amazon. Rejestracja na wydarzenie organizowane przez GroupM trwa. Konferencja została objęta akredytacją DIMAQ – posiadacze certyfikatów mogą otrzymać punkty recertyfikacyjne za udział w „Amazon Day by NextM”. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mirosław Rogalski odpowiada byłej dziennikarce Polskiego Radia: nie było w niej dynamizmu i inwencji
- Wiele osób pracujących w Studiu Reportażu odcinało kupony od tego, co robili wcześniej. A dziś słuchacze mają zupełnie inne oczekiwania niż 20 lat temu - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Mirosław Rogalski, były szef Studia Reportażu i Dokumentu Polskiego Radia. W ten sposób odnosi się do zarzutów stawianych mu przez Agnieszkę Walewicz, która właśnie odeszła z Polskiego Radia.
więcej
|
|
Trzy rozgłośnie radiowe wnioskują o nadawanie w DAB+ po ogłoszeniach KRRiT
Znamy listę wnioskodawców po ogłoszeniach Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji dotyczących nadawania w standardzie DAB+ w Rzeszowie i Poznaniu. Emisją cyfrową w tych miastach zainteresowanych są trzy stacje radiowe.
więcej
|
|
Bajka Artura Andrusa w Dzień Dziecka na antenie RMF Classic
Zespół radia RMF Classic nagrał bajkę autorstwa Artura Andrusa „O niedźwiedziu, który uciekł z lasu, bo nie lubił hałasu”. Opowieść będzie emitowana w odcinkach na antenie rozgłośni przez cały Dzień Dziecka. Projekt dedykowany jest rodzinnym domom dziecka.
więcej
|
|
Pięciu chętnych na częstotliwość w Odolanowie
Pięć wniosków wpłynęło w odpowiedzi na konkurs Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji na wolną częstotliwość 94,9 MHz w Odolanowie. Wśród zainteresowanych są m.in. Eurozet i Grupa Radiowa Agory.
więcej
|
|
Europejska Unia Nadawców zawiesiła w prawach członka białoruską telewizję publiczną i radio
Znana najbardziej z organizacji konkursu Eurowizji Europejska Unia Nadawców (EBU) poinformowała, że zarząd organizacji zdecydował o zawieszeniu w prawach członka białoruskiego nadawcy publicznego BTRC z powodu łamania standardów dziennikarskich.
więcej
|
|
Startuje drugi sezon serialu dokumentalnego Tok FM o pieczy zastępczej
We wtorek, 1 czerwca, Radio Tok FM (Grupa Radiowa Agory) rusza z drugim sezonem radiowego serialu dokumentalnego „Piecza”. Autor - Michał Janczura - wraca w nim do opowieści o zawiłościach pieczy zastępczej i o drogach, które do niej prowadzą.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności w Kielcach. Radio Kielce wypadło z podium
Pozycję lidera rynku radiowego w Kielcach w okresie od listopada ub.r. do kwietnia br. zajęło RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze RMF MAXXX i VOX FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Polska reklama zyskała 2 proc. Internet wyprzedził telewizję
W pierwszym kwartale br. wydatki reklamowe w Polsce zwiększyły się o 2 proc. do 2,16 mld zł. Reklama internetowa po wzroście o 17,5 proc. wyprzedziła pod względem wartości reklamę telewizyjną, która straciła 1,3 proc.
więcej
|
Po Kauflandzie kolejne sklepy będą obchodzić niedzielny zakaz handlu? "Lekceważenie państwa polskiego"
Wszystkie sklepy Kaufland będą świadczyć usługi pocztowe w niedziele, co otwiera furtkę do uruchamiania placówek także w niedziele niehandlowe. Choć niemiecka sieć na razie się na to nie zdecydowała, to jest za to krytykowana. Decyzję Kauflandu potępiają związkowcy z Solidarności. - Postępowanie firmy Kaufland to lekceważenie państwa polskiego oraz parlamentu jako ustawodawcy. Na takie działania w Niemczech Kaufland by sobie nie pozwolił - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Alfred Bujara, przewodniczący Krajowego Sekretariatu, Banków, Handlu i Ubezpieczeń NSZZ „Solidarność".
więcej
|
Od dziś nowe przepisy o ruchu drogowym, a przetarg na kampanię wciąż nierozstrzygnięty
Dziś wchodzą w życie nowe przepisy Prawa o ruchu drogowym dotyczące m.in. ograniczenia prędkości a także zachowań i praw pieszych. Mimo wcześniejszych zapewnień resortu infrastruktury nie towarzyszy im kampania informacyjna. Resort nie wybrał bowiem jeszcze agencji do jej realizacji, bo przetarg jest w toku. Jest 11 chętnych do jej realizacji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Szef Wedla Maciej Herman na czele jury Effie Awards 2021
Maciej Herman, dyrektor zarządzający firmy Lotte Wedel, został przewodniczącym jury Effie Awards 2021.
więcej
|
MullenLowe Warsaw poszerza współpracę z L'Oréal Polska
Agencja MullenLowe Warsaw w wyniku wygranego przetargu, poszerza współpracę z L’Oréal Polska o działania z zakresu content marketingu i e-commerce, obejmujące kolejne marki oraz rynki.
więcej
|
STS z kampanią na Euro 2020, bohaterami Schmeichel, Pazura i Izak
Pod hasłem „Jesteś gotowy. Wygraj Euro” wystartowała kampania reklamowa bukmachera STS przed piłkarskimi mistrzostwami Europy. Ambasadorami akcji zostali Peter Schmeichel, Cezary Pazura oraz Piotr „Izak" Skowyrski.
więcej
|
Czarny mężczyzna reklamuje piwo Mentzena, symbole Konfederacji z wojny secesyjnej w tle (wideo)
Browar Mentzen, którego właścicielem jest polityk Konfederacji Sławomir Mentzen, rozpoczął w internecie kampanię reklama piwa Biała IPA. W spocie pojawiają się nawiązujące do czasów amerykańskiej wojny secesyjnej symbole - flaga Konfederacji oraz czapka walczących po stronie południowych stanów.
więcej
|
Fundacja Kocham Cię Tato z mocną kampanią o alienacji rodzicielskiej
W kampanii „Gniewasz się, że kocham tatę?" Fundacja Kocham Cię Tato porusza temat alienacji rodzicielskiej i zachęca do reagowania. Kampania powstała we współpracy z Mova Film i Julią Popławską.
więcej
|
Wiceprezes K2 Holding kupił akcje za 100 tys. zł
Michał Paschalis-Jakubowicz, wiceprezes K2 Holding, kupił 4 tys. akcji firmy po 25 zł za sztukę.
więcej
|
Kraków promowany ogólnopolską kampanią
Urząd Miasta Krakowa we współpracy z Małopolską Organizacją Turystyczną rozpoczęli ogólnopolską kampanię turystyczną pod hasłem "A Ty? Co widzisz w Krakowie?". Działania te potrwają do września br.
więcej
|
Marcin Dorociński w nowej reklamie Santander Bank Polska pyta "Na ile tak naprawdę Cię stać?" (wideo)
Santander Bank Polska rusza z nową kampanią reklamową promującą aplikację mobilną z opcją podglądu kont z różnych banków. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają agencje Red8 Advertising i Starcom (Publicis Media).
więcej
|
Od momentu wprowadzenia opłaty cukrowej ceny napojów gazowanych wzrosły o 32 proc.
Po wejściu w życie opłaty cukrowej w styczniu br., ceny napojów gazowanych wzrosły średnio o 32 proc. rdr, spadała natomiast ich sprzedaż o 23 proc. - wynika z najnowszych danych CMR. W odpowiedzi na opłatę część producentów zmieniła receptury obniżając poziom cukru w produkowanych napojach.
więcej
|
Biedronka i Lidl na Dzień Dziecka obniżają ceny lodów Ekipy
Z okazji przypadającego dziś Dnia Dziecka, w sklepach Lidl i Biedronka obowiązują promocje na popularne wśród najmłodszych lody Koral Ekipa.
więcej
|
Tomasz Waligórski szefem Intermarché w Polsce. Odchodzi Marek Wojnowski
Do Grupy Muszkieterów i sieci handlowej Intermarché dołączy Tomasz Waligórski. Ostatnio był członkiem zarządu i CCO w Spar Poland.
więcej
|
Max Electro reklamuje się w telewizji (wideo)
Z początkiem czerwca startuje kampania reklamowa sieci sklepów ze sprzętem RTV i AGD - Max Electro. Za jej obsługę mediową odpowiada agencja PRO Media House.
więcej
|
Robert Makłowicz w kampanii ,,Gotuj się do sportu" Multisport
Robert Makłowicz został twarzą kampanii marki kart MultiSport (Benefit Systems). Krytyk kulinarny zachęca do ćwiczeń w ponownie otwartych obiektach sportowo-rekreacyjnych w całej Polsce.
więcej
|
Electrolux partnerem projektu ,,Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku"
Szwedzka marka Electrolux od czterech lat jest sponsorem młodzieżowego turnieju piłki nożnej „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”, którego organizatorem jest Polski Związek Piłki Nożnej. W tym roku marka postanowiła zrealizować dodatkowe działania wspierające równościowe podejście do wychowywania.
więcej
|
ASAP&ASAP z digitalową kampanią Grycana na lato
Agencja ASAP&ASAP przygotowała kampanię wspierającą komunikację lodów marki Grycan w mediach digital. Będzie ona obejmować działania na platformach Facebook, Instagram, YouTube, TikTok oraz display i potrwa do końca lata.
więcej
|
Warszawska mieszkaniówka w I kwartale 2021 roku - wnioski i podsumowania
Rok temu – gdy obostrzenia związane z pandemią prawie unieruchomiły rynek – większość deweloperów i analityków branży twierdziła, że spadek cen mieszkań jest nieunikniony.
więcej
|
Konferencja "Amazon Day by NextM" już 17 czerwca! W czwartek, 17 czerwca br. odbędzie się „Amazon Day by NextM” – pierwsza taka konferencja online poświęcona Amazonowi. To wydarzenie dedykowane marketerom i przedsiębiorcom zainteresowanym rozwojem biznesu na platformie Amazon. Rejestracja na wydarzenie organizowane przez GroupM trwa. Konferencja została objęta akredytacją DIMAQ – posiadacze certyfikatów mogą otrzymać punkty recertyfikacyjne za udział w „Amazon Day by NextM”. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Women Power! Jak efektywnie dotrzeć do kobiet - o kobietach i sposobach komunikacji do nich w nowych czasach
Ringier Axel Springer Polska od kilku lat tworzy inicjatywę Women Power, w ramach której pogłębia wiedzę o kobietach. Prowadzi badania własne oraz we współpracy z agencjami zewnętrznymi i ekspertami, a co za tym idzie konferencje, podczas których dzieli się z rynkiem wiedzą i doświadczeniem na temat tego jakie są i jak zmieniają się kobiety w online. Wspiera też marketerów w budowaniu efektywnej komunikacji marketingowej skierowanej właśnie do kobiet.
więcej
|
Mirosław Malinowski za Marcina Kowalczyka naczelnym ,,Dziennika Łódzkiego" i ,,Expressu Ilustrowanego"
Od początku czerwca redaktorem naczelny „Dziennika Łódzkiego” i „Expressu Ilustrowanego” (Polska Press) będzie Mirosław Malinowski. Zastąpi na tym stanowisku Marcina Kowalczyka, który odchodzi z Polska Press.
więcej
|
Aleksandra Klich redaktor naczelną wszystkich redakcji marki "Wysokie Obcasy"
Od czerwca Aleksandra Klich będzie redaktorką naczelną miesięcznika „Wysokie Obcasy Extra” (Agora). W dalszym ciągu będzie kierować tygodnikiem „Wysokie Obcasy” i serwisem Wysokieobcasy.pl. Dotychczasowa szefowa „WOE” Ewa Wieczorek dołączy do zespołu tygodnika „Wolna Sobota”.
więcej
|
Egmont zmienia nazwę na Story House Egmont. ,,Czas na unowocześnienie komunikacji"
Wydawnictwo Egmont Polska zmienia się w Story House Egmont. Zmiana nazwy dotyczy wszystkich krajów, w których Story House Egmont prowadzi działalność wydawniczą, towarzyszy jej również wprowadzenie nowego logo.
więcej
|
Radosław Iwański po kilku latach przerwy znów naczelnym ,,Farmera"
Radosław Iwański w czerwcu obejmie stanowisko redaktora naczelnego miesięcznika „Farmer” (Grupa PTWP). Zastąpi Małgorzatę Powałkę, która odchodzi z redakcji.
więcej
|
|
|
OLX: aukcje z lodami Ekipy zdjęte, bo ich ceny były absurdalne
Od ubiegłego tygodnia na platformie ogłoszeniowej OLX nie można handlować opakowaniami po lodach Ekipy, które produkuje Koral. Serwis wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl, że stoją za tym pragmatyczne powody. - Ogromna większość ogłoszeń jest niewiarygodna i jest konstruowana w sposób sugerujący, że oferta jest żartem - wyjaśnia nam Paulina Rezmer z biura prasowego OLX.
więcej
|
Women Power! Jak efektywnie dotrzeć do kobiet - o kobietach i sposobach komunikacji do nich w nowych czasach
Ringier Axel Springer Polska od kilku lat tworzy inicjatywę Women Power, w ramach której pogłębia wiedzę o kobietach. Prowadzi badania własne oraz we współpracy z agencjami zewnętrznymi i ekspertami, a co za tym idzie konferencje, podczas których dzieli się z rynkiem wiedzą i doświadczeniem na temat tego jakie są i jak zmieniają się kobiety w online. Wspiera też marketerów w budowaniu efektywnej komunikacji marketingowej skierowanej właśnie do kobiet.
więcej
|
Media społecznościowe oskarżone o antypalestyńskie i antymuzułmańskie uprzedzenie. Instagram zmienia algorytm
Instagram zmienia sposób prezentowania treści po tym, jak został oskarżony o ograniczanie zasięgu propalestyńskich wiadomości podczas niedawnego konfliktu w Strefie Gazy. Media społecznościowe od tygodni oskarżane są o antyarabskie i antymuzułmańskie uprzedzenia.
więcej
|
Internetowy second hand Sellpy wchodzi do 20 krajów, będzie korzystać z magazynu w Polsce
Internetowy sklep z używaną odzieżą Sellpy, którego większościowym udziałowcem jest szwedzka firma odzieżowa H&M, rozszerza swoją działalność o 20 kolejnych krajów. Będzie korzystać z magazynu zlokalizowanego w Polsce.
więcej
|
Żabka przejmuje platformę Dietly.pl
Żabka Polska oraz firma MasterLifeSolutions zawarły umowę, w efekcie której platforma cateringu dietetycznego Dietly.pl dołącza do Grupy Żabka. Kwoty transakcji nie ujawniono.
więcej
|
Wiceprezes K2 Holding kupił akcje za 100 tys. zł
Michał Paschalis-Jakubowicz, wiceprezes K2 Holding, kupił 4 tys. akcji firmy po 25 zł za sztukę.
więcej
|
,,Zweryfikowany Nadawca" w Onet Poczta. Większa kontrola w e-mail marketingu
Onet wprowadził na swojej platformie pocztowej nową usługę o nazwie „Zweryfikowany Nadawca”. Ma ona umożliwiać większą kontrolę zabezpieczeń planowanych wysyłek oraz poprawić ich widoczność w skrzynkach mailowych. Rozwiązanie jest dostępne bezpłatnie.
więcej
|
FedEx startuje w Polsce z International Connect Plus. Lepsze możliwości wysyłki dla sprzedawców
Firma kurierska FedEx uruchamia w Polsce nową usługę o nazwie International Connect Plus. Rozwiązanie ma łączyć kompetencje FedEx w obszarze międzynarodowych usług doręczeń z określonym czasem dostaw z doświadczeniem przewoźnika w zakresie odpraw celnych. Dodatkowo dzięki opcjom śledzenia, wysyłania powiadomień do odbiorców i elastycznej zmianie opcji dostawy za pośrednictwem FedEx Delivery Manager kupujący zyskują większą kontrolę nad dostawą swojego zamówienia online.
więcej
|
Julie McNamara przestaje kierować produkcjami dla Paramount+. Następca jeszcze nieznany
Julie McNamara, dotychczasowa menedżerka odpowiedzialna za oryginalne produkcje dla Paramount+ zapowiedziała odejście ze stanowiska. Jej dalsze plany zawodowe nie są znane. Na razie nie wiadomo kto zastąpi McNamarę, firma zapowiada poszukiwania odpowiedniego kandydata.
więcej
|
Lodówkomaty InPost we Wrocławiu
Firma logistyczna InPost uruchomi 20 nowych Lodówkomatów we Wrocławiu. To trzecie miasto, po Warszawie i Krakowie, w którym działa usługa.
więcej
|
O. Adam Szustak przeprosił za wulgarną wypowiedź o abp. Gądeckim i Episkopacie (wideo)
Dominikanin o. Adam Szustak, prowadzący kanał youtube’owy Langusta na Palmie, po spotkaniu z arcybiskupem Stanisławem Gądeckim, przewodniczącym Konferencji Episkopatu Polski, przeprosił za krytyczną wypowiedź o jednym ze stanowisk KEP. O. Szustak w piątek rozmawiał z abp. Gądeckim.
więcej
|
Konferencja "Amazon Day by NextM" już 17 czerwca! W czwartek, 17 czerwca br. odbędzie się „Amazon Day by NextM” – pierwsza taka konferencja online poświęcona Amazonowi. To wydarzenie dedykowane marketerom i przedsiębiorcom zainteresowanym rozwojem biznesu na platformie Amazon. Rejestracja na wydarzenie organizowane przez GroupM trwa. Konferencja została objęta akredytacją DIMAQ – posiadacze certyfikatów mogą otrzymać punkty recertyfikacyjne za udział w „Amazon Day by NextM”. materiał partnerskiwięcej |
|
|